Hasznos tájékoztatás.🤝Bízom benne hogy minden egyébről,csatlakoztatás stb. normális magyar leírás van attól függetlenül hogy szerintem nem lehet bonyolult manőver a beépítése.
Ha tanítod fel, akkor jobb, ha menetben teszed és nem állványon. Legalább is nálam kicsit bizonytalan volt 6-ban, tikitakizott 5-6 között. Mióta menetből bekalibráltam, hibátlan. Persze nem árt legalább 500-600m gyérforgalmú (lehetőleg egyenes) útszakaszon elvégezni a műtétet.
kilencfan köszi a faék infót,azt hiszem fogok rendelni.A kijelző színét még megálmodom. 🙂
kawaszeki a fogaskerék beépítésre került,eddig hibátlanul dolgozik a start funkció.Köszönöm mégegyszer és örülök hogy megismerhettelek.Ma meg akartalak dobálni pár doboz sörrel de megérezhetted és elbújtál. 😀
Nem, de néhol valóban fel kéne szedni. Abban bízok, hogy itt nem kell majd elmagyaráznom mint a facebookon, hogy mi a különbség egy Praktikeres szerszám és ez között... sajnos a fénykép nem adja át a súlyát és a hangját, hogy milyen anyag, így jöttek az okosok hogy 1000FT-ot ér. Sajnos a motor már régen nincs meg ez pedig megmaradt..
Sokáig 5100-at (10W-40/50)használtam én is. Aztán lett AGIP most REPSOL előtte CASTROL félszintetikus...Semmiféle különbséget nem bírtam felfedezni közöttük, bőven túlteljesítik a gyári előírásokat, teszik a dolgukat, amen 😇
Sokan kérdezték már biztos már ezt a kérdést, sokat olvasgattam a fórumot mielőtt regisztráltam. Én most motul motorolajat használok (2000-es évjárat a vas). Mik a vélemények / tapasztalatok a motul olajjal?
Egyszerű, mint a faék. 1 hónapja raktam fel. Nem mint, ha marha nagy szükség lenne reá, de miért ne? 🙂 AGO-tól vettem, 25 pénz szállítással GIpro, magyar nyelvű szerelési és kalibrációs útmutatóval.
semmilyen más motor nem tudta azt hogy lehessen vele több órát 6.-ik teli gázon menni, és normál használatnál 6 litert egyen. Nincs most csak egy régi kawasaki enduróm, pedig van időpontom 25.-re pályanapra. A többi off motor nem szerelem csak van (yamaha triál, 2 első szériás goldwing).
Púp se tudja,amint hazaérkezik szervízből igérem megnézem.1,5hónapja van nálam.Mindenesetre 2001-es,E1 ez biztos.
Nem hiányzik?Vagy átnyergeltél más gyártmányra?
Ha tanítod fel, akkor jobb, ha menetben teszed és nem állványon. Legalább is nálam kicsit bizonytalan volt 6-ban, tikitakizott 5-6 között. Mióta menetből bekalibráltam, hibátlan. Persze nem árt legalább 500-600m gyérforgalmú (lehetőleg egyenes) útszakaszon elvégezni a műtétet.
kawaszeki a fogaskerék beépítésre került,eddig hibátlanul dolgozik a start funkció.Köszönöm mégegyszer és örülök hogy megismerhettelek.Ma meg akartalak dobálni pár doboz sörrel de megérezhetted és elbújtál. 😀
És még lógok a fogyasztási adattal.
Amúgy ilyen szerszámot árulnak ma már a keréktengelyek meghúzására:
https://www.louis.de/artikel/r...
Mint látható nincs is oly messze az ára a 1000 HUF-tól. :) Èn még másfél évtizede forgácsoltattam magamnak egyet....
Sokan kérdezték már biztos már ezt a kérdést, sokat olvasgattam a fórumot mielőtt regisztráltam. Én most motul motorolajat használok (2000-es évjárat a vas). Mik a vélemények / tapasztalatok a motul olajjal?
Fokozat kijelző beépítése vajon macerás ennél a típusnál?Van valakinek tapasztalata erről?
A dinamizmusára viszont állandóan igényt tartok. 😉
Nem hiányzik?Vagy átnyergeltél más gyártmányra?
Jó lenne éltetni. 🙂