ez nagyon durva sedu szerencse, hogy volt ehhez akaraterőd
Nekem a kezem tört hasonló képp mint a lábad. Nekem annyi volt a jó, hogy akkor nem fájt még egy óráig a karom utánna már azért igen de addigra meg kórházba voltam.
Mint mondanak előreláthatólag remélem maradandó nélkül helyreállsz
Gondolom a követekző időszak meg egy kis gyógytornával telik
Szevasztok.
Elkezdtem a felni kipofozását. De hát legyünk őszinték ki a f@szomnak van kedve kivenni a kerekeket, azokat legumizni, kicsapágyazni, féktárcsa le, hermetikusan lezárni a kényes részeket a homok fúvás előtt, utána kimaszkolni a színterezéshez.
No meg mire a homokos végez a fúvással, meg mire elviszem színterezni.
Hát az a sok tortúra nem hiányzik.
Így egy egyszerűbb megoldás mellett döntöttem, maradt a jó öreg alufólia, és a technokolrapid. Ragasztás után amíg száradt, szépen kisimítottam körömmel mit régen a csoki csomagoló sztaniolpapírt. Néhány fotó a teljesség igénye nélkül.
Na,csak hogy értsd a VTR SP születését,97-ben volt már V2-es Honda.A legfontosabb szempont az SP születésekor,a KÖLTSÉGHATÉKONY ELŐÁLLÍTÁS volt.
Egy adott budget-n belül építeni ütőképes motort, 2-3-4 hengeres motorok között lehetett választani.
http://motorinfo.hu/200_merfold_bitter_sandor_mogott/
Ez meg egy érdekes cikk,a végeredményt is érdemes elolvasni,milyen rajtmezőnyben ki,hol végzett egy olyan versenykategóriában,ahol nem voltak "kedvezően részrehajló" korlátozások!
van benne egy cső a velőm helyén ahhoz csavaroztak. Gipsz legalább nincs. Gyenge is a lábam, nem is tudom terhelni. Műtét után 9 órával már tornáztatni kellett...
rám esett egy bokorugró motor. Tele ment a gumija agyagos sárral beszoptam. Járni még nem tudok 6 hét után már mentem egy kicsit bicajjal.
Két helyen tört el a lábam most derült ki műtést közben a doki még egy helyen eltörte. Van öröm.
vannak kifejezetten erre a hőmérsékletre való gumik
persze ne várjuk el,egy átlag koca motorostó, hogy épp aktuális hónap vagy jelentett középhőmérséklet függvényében tesz gumit a motorjára amit a polcról a 15 abroncs közül emelt le
a hideg gumi és hideg út töki
ilyenkor még elő kell venni az eső gumit ha villantani akarsz, de én pl oda fagynék a motorra, pont alkalmas az idő jól megfázni, és méret pontosan totálkárra berakni a verdát az árokba vagy a szalagkorlátra.
Csak dzsimikém tudod, hogy nincs benne az a munka amit előtte leírtál így egész máshogy fox ránézni
Nem üldöz a lelkiismereted?
Nekem a kezem tört hasonló képp mint a lábad. Nekem annyi volt a jó, hogy akkor nem fájt még egy óráig a karom utánna már azért igen de addigra meg kórházba voltam.
Mint mondanak előreláthatólag remélem maradandó nélkül helyreállsz
Gondolom a követekző időszak meg egy kis gyógytornával telik
Elkezdtem a felni kipofozását. De hát legyünk őszinték ki a f@szomnak van kedve kivenni a kerekeket, azokat legumizni, kicsapágyazni, féktárcsa le, hermetikusan lezárni a kényes részeket a homok fúvás előtt, utána kimaszkolni a színterezéshez.
No meg mire a homokos végez a fúvással, meg mire elviszem színterezni.
Hát az a sok tortúra nem hiányzik.
Így egy egyszerűbb megoldás mellett döntöttem, maradt a jó öreg alufólia, és a technokolrapid. Ragasztás után amíg száradt, szépen kisimítottam körömmel mit régen a csoki csomagoló sztaniolpapírt. Néhány fotó a teljesség igénye nélkül.
Egy adott budget-n belül építeni ütőképes motort, 2-3-4 hengeres motorok között lehetett választani.
http://motorinfo.hu/200_merfold_bitter_sandor_mogott/
Ez meg egy érdekes cikk,a végeredményt is érdemes elolvasni,milyen rajtmezőnyben ki,hol végzett egy olyan versenykategóriában,ahol nem voltak "kedvezően részrehajló" korlátozások!
Két helyen tört el a lábam most derült ki műtést közben a doki még egy helyen eltörte. Van öröm.
Téves rendelés miatt fél áron eladó új 190/55/17 bt016 pro gumi. Nem volt még motoron. Először itt hirdetem ha érdekel valakit.
Ebből meg amit linkeltél 60 körül van az éves átlag statisztika
persze ne várjuk el,egy átlag koca motorostó, hogy épp aktuális hónap vagy jelentett középhőmérséklet függvényében tesz gumit a motorjára amit a polcról a 15 abroncs közül emelt le
ilyenkor még elő kell venni az eső gumit ha villantani akarsz, de én pl oda fagynék a motorra, pont alkalmas az idő jól megfázni, és méret pontosan totálkárra berakni a verdát az árokba vagy a szalagkorlátra.
kíváncsi leszek az ez évi 300 -as tesztre
ez lemaradt 0,16-0,17 és 14,01- 14,13 -nál ahogy felpörög a v4 biztos nem szíjjal oldották meg a vezérlés hajtását.