Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindkettönek megvan, azt irják a hirdetésben. Elég szépen néznek ki a képwn, hihetö a kilométer. Persze élöben is meg kell nézni.
Ha ennek https://mobile.willhaben.at/ge... meg van a gyári kipuja akkor az nem tűnik rossznak.
Ugyan ez igaz erre is. https://mobile.willhaben.at/ge...

Ez a kilométer gondolom valós, az meg külön mák, ha a gumi nem valami öreg szar.
no, meg jött a tavasz, jönnek a kérdések.
kapálódzol kis szemüveges mi ? mert valaki más is megmondja hogy ne vedd meg a gazdagok lelakott visszatekert szarját ugyan már kis csávó ! a valóságtól igen messze vagy !
No megyek me ma csak éjfélig van nyitva a kocsma.
Ilyen béjemvést én is ismerek.
A VFR 750-hez képest bitang lesz.
Hali!
Ne nagyon csörögjön, ne füstöljön, a sebességet ne dobálja. Gondolkodás nélkül induljon.
Gumi 6-8 ezrenként, tankolás ezek rosszak.
Legyen benne jó olaj, időben cserélve, szelephézag ellenőrizve. Fékek ellenőrzése, teló olaj.
Melegen is könnyen induljon.
Zűűd legyen, me a kawasaki zűűd.

Dobj valami linket, vagy képet a kiszemelt példányról, majd jól leszóljuk.
Sziasztok!

Venni fogok egy Kawasaki ZX9R-t.

Le tudnátok írni a típushibákat, ill. hogy mire kell különösen figyelni? (persze azt leszámítva, hogy ne egy agyontákolt, elhasznált, előzőleg rommá tört motort vegyek meg, ill. hogy ezek a motorok alsó hangon 15 évesek, így gyakorlatilag bármi lehet rossz bennük.)
Akinek ilyen motorja van, milyennek írná le? Mit szeret benne, és mit nem?

Üdv:

Péter
Ez egy lózung Egyrészt nekem nem kell alkatrészt venni az autóhoz ez nem német, francia, olasz
a másik,hogy amit meg meg kell az meg kb. felébe van mint a német francia olaszhoz
Komplett kupungszett, (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 36000 ft, vezérlés( itt csak szíjj és görgő, vízpumpa meg egyéb nyalánkságok itt nem cseréssek mint a többi szarnál) 32 000Ft
Lengéscsillapító, amit mondjuk 10 évente kell cserélni, ugyan annyi mint az összes többinél, hiszen ugyan az a cég(ek) is gyártja(ák)
Úgyhogy amit meg kell venni egy japánhoz az olcsóbb, vagy max ugyanannyi mint egy európai tipusé A japán alkatrész drága csak egy téves elmélet régmúltból, mint ahogy gyerekkoromba az, hogy a dízel nem indul hidegen
Nőj fel végre szeki, közel az 50-hez vegyél pici pénzért egy normális autót magadnak amit csak tankolni kell Létezik ilyen, de te rossz irányba keresgélsz
http://youtu.be/Nf_9U4LfhQ0
Ezt szekinek, de nézd végig. A nepper csávó kimondja az igazat 18:25-től.
De végig azt pofázza amit én is, a német prémiumautó halála, nagyon nagy fenntartása, a japán autók igénytelensége a clio dci halála, a switty örökéletűsége.
Szerintem ezt nézd végig, már az eleje is elég érdekesen indul. A faszi 25 éve hordja az autókat. Érdemes 6:30-tól is ránézni ahogy a kinti német nepperek fikázzák a fauvét
Majd a saját tapasztalat egyszer téged is jobb útra térít. Persze csak az okos embert , van itt bmws ismerősöm akit a sok kudarc és csalódás sem tudta eltéríteni, pedig már motort is cserélt, csak, hogy mennyen a bajor kaszni
Gábor ismer olyan kelet-magyarországi kereskedőt, aki csak azért tart fent Bajorországban egy céget, hogy a románok kint megvegyék tőle a kisteherautókat. Nyíregyházán ugyanis nem veszik meg tőle ugyanazt a portékát. Pedig ezek ugyanúgy magyarországi autók, csak egy napra, ideiglenesen forgalomba helyezik őket Németországban, hogy keletkezzenek német papírok, amiket adni tud hozzájuk.
Azt fogja tapasztalni, hogy ott lényegesen drágábbak a francia kocsik, mint nálunk. Főleg dízelekből (HDI) lehet válogatni, a THP jelű modern benzineseket viszont jobb is kerülni, hosszú irodalma van a nyűgjeiknek. A szívó 1.6-osok jók, de nagyon ritkák. Érdekes, de a Renault picit más megítélés alá esik az 1.5 dCi kezdeti hibái miatt, bár idővel ezek közül sokat megoldottak. Ott is röhejesen olcsók a régi szívó 1.6-os benzinesek, a kis turbósok pedig olyanok, mint a többi márkánál: bevállalósak.

Összegzés

A használtautó-piac olyan, mint a tőzsde. Az jár jól, aki észreveszi, hogy mi van túlértékelve, és mi az, amire indokolatlanul kevés figyelem vetül. Ha el tudjuk engedni a berögződéseinket, és nem hallgatunk a károgókra, akkor most van az a pillanat, hogy kifejezetten jól járhatunk, ha hosszú távra gondolkodunk. Vannak felhasználási módok, amikre nem célszerű dízelt venni (pl. kizárólag rövid városi utak), de többek számára megoldás a jelenleg alulértékelt technika, mint azt sokan sejtik.
Így is borsos lehet egy-egy dízelspecifikus probléma, de a japánoknál nem ritkán másfél-kétszeres szorzókkal kell számolni. Részecskeszűrőt kiiktatni pedig az én felfogásom szerint cseppet sem bocsánatos bűn. Adódik persze a kérdés, hogy a dél-koreai kollégák hogyan állnak ez ügyben. Nos, a szívó 1.4-es Kia Ceedek és Hyundai i30-ak csodásan végzik a dolgukat, csak éppen kicsit gyengék.
Ezzel együtt abszolút jó vonalon van, aki japán autóval akar felhőtlenül autózni, csak költsön rá még egymillióval többet, és vegyen egy lényegesen fiatalabbat, mert 3 millióért egy pillanatok múlva 10 éves autót venni a legnagyobb pénzelverés. Dízelt pedig inkább ne is keresgéljünk. Az alkatrészek lényegesen drágábbak, mint az európaiaknál, ahol a magas gyártási darabszámok könnyítik a fenntartást.
. Irgalmatlan mennyiségű szemetet mos tehát "partjainkra" a nepperszakma, és a csúnyán szétrohadt aljú, meghatározhatatlan futású, elhanyagoltságból kiglancolt, de elnyűhetetlennek hitt Hondákkal, Toyotákkal, Mazdákkal nagyon pórul lehet járni.

http://www.origo.hu/auto/20190...
Én nem is gondoltam, hogy ezek így tudnak menni egyedül. Hát hol a kiabálós csávó az anyós ülésrű Aki mongya, hogy visszakettőpadlógáz, sodrósjobbos, agyyágáztannakaszarnak, demicsinász, micsinááász.
Itt egy aminek több köze van a gyárihoz és a pilóta is sokkal keményebben hajtja: http://youtu.be/tXoVc4wz9gk