kapálódzol kis szemüveges mi ? mert valaki más is megmondja hogy ne vedd meg a gazdagok lelakott visszatekert szarját ugyan már kis csávó ! a valóságtól igen messze vagy !
Hali!
Ne nagyon csörögjön, ne füstöljön, a sebességet ne dobálja. Gondolkodás nélkül induljon.
Gumi 6-8 ezrenként, tankolás ezek rosszak.
Legyen benne jó olaj, időben cserélve, szelephézag ellenőrizve. Fékek ellenőrzése, teló olaj.
Melegen is könnyen induljon.
Zűűd legyen, me a kawasaki zűűd.
Dobj valami linket, vagy képet a kiszemelt példányról, majd jól leszóljuk.
Le tudnátok írni a típushibákat, ill. hogy mire kell különösen figyelni? (persze azt leszámítva, hogy ne egy agyontákolt, elhasznált, előzőleg rommá tört motort vegyek meg, ill. hogy ezek a motorok alsó hangon 15 évesek, így gyakorlatilag bármi lehet rossz bennük.)
Akinek ilyen motorja van, milyennek írná le? Mit szeret benne, és mit nem?
Ez egy lózung Egyrészt nekem nem kell alkatrészt venni az autóhoz ez nem német, francia, olasz
a másik,hogy amit meg meg kell az meg kb. felébe van mint a német francia olaszhoz
Komplett kupungszett, (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 36000 ft, vezérlés( itt csak szíjj és görgő, vízpumpa meg egyéb nyalánkságok itt nem cseréssek mint a többi szarnál) 32 000Ft
Lengéscsillapító, amit mondjuk 10 évente kell cserélni, ugyan annyi mint az összes többinél, hiszen ugyan az a cég(ek) is gyártja(ák)
Úgyhogy amit meg kell venni egy japánhoz az olcsóbb, vagy max ugyanannyi mint egy európai tipusé A japán alkatrész drága csak egy téves elmélet régmúltból, mint ahogy gyerekkoromba az, hogy a dízel nem indul hidegen
Nőj fel végre szeki, közel az 50-hez vegyél pici pénzért egy normális autót magadnak amit csak tankolni kell Létezik ilyen, de te rossz irányba keresgélsz
http://youtu.be/Nf_9U4LfhQ0
Ezt szekinek, de nézd végig. A nepper csávó kimondja az igazat 18:25-től.
De végig azt pofázza amit én is, a német prémiumautó halála, nagyon nagy fenntartása, a japán autók igénytelensége a clio dci halála, a switty örökéletűsége.
Szerintem ezt nézd végig, már az eleje is elég érdekesen indul. A faszi 25 éve hordja az autókat. Érdemes 6:30-tól is ránézni ahogy a kinti német nepperek fikázzák a fauvét
Majd a saját tapasztalat egyszer téged is jobb útra térít. Persze csak az okos embert , van itt bmws ismerősöm akit a sok kudarc és csalódás sem tudta eltéríteni, pedig már motort is cserélt, csak, hogy mennyen a bajor kaszni
Gábor ismer olyan kelet-magyarországi kereskedőt, aki csak azért tart fent Bajorországban egy céget, hogy a románok kint megvegyék tőle a kisteherautókat. Nyíregyházán ugyanis nem veszik meg tőle ugyanazt a portékát. Pedig ezek ugyanúgy magyarországi autók, csak egy napra, ideiglenesen forgalomba helyezik őket Németországban, hogy keletkezzenek német papírok, amiket adni tud hozzájuk.
Azt fogja tapasztalni, hogy ott lényegesen drágábbak a francia kocsik, mint nálunk. Főleg dízelekből (HDI) lehet válogatni, a THP jelű modern benzineseket viszont jobb is kerülni, hosszú irodalma van a nyűgjeiknek. A szívó 1.6-osok jók, de nagyon ritkák. Érdekes, de a Renault picit más megítélés alá esik az 1.5 dCi kezdeti hibái miatt, bár idővel ezek közül sokat megoldottak. Ott is röhejesen olcsók a régi szívó 1.6-os benzinesek, a kis turbósok pedig olyanok, mint a többi márkánál: bevállalósak.
Összegzés
A használtautó-piac olyan, mint a tőzsde. Az jár jól, aki észreveszi, hogy mi van túlértékelve, és mi az, amire indokolatlanul kevés figyelem vetül. Ha el tudjuk engedni a berögződéseinket, és nem hallgatunk a károgókra, akkor most van az a pillanat, hogy kifejezetten jól járhatunk, ha hosszú távra gondolkodunk. Vannak felhasználási módok, amikre nem célszerű dízelt venni (pl. kizárólag rövid városi utak), de többek számára megoldás a jelenleg alulértékelt technika, mint azt sokan sejtik.
Így is borsos lehet egy-egy dízelspecifikus probléma, de a japánoknál nem ritkán másfél-kétszeres szorzókkal kell számolni. Részecskeszűrőt kiiktatni pedig az én felfogásom szerint cseppet sem bocsánatos bűn. Adódik persze a kérdés, hogy a dél-koreai kollégák hogyan állnak ez ügyben. Nos, a szívó 1.4-es Kia Ceedek és Hyundai i30-ak csodásan végzik a dolgukat, csak éppen kicsit gyengék.
Ezzel együtt abszolút jó vonalon van, aki japán autóval akar felhőtlenül autózni, csak költsön rá még egymillióval többet, és vegyen egy lényegesen fiatalabbat, mert 3 millióért egy pillanatok múlva 10 éves autót venni a legnagyobb pénzelverés. Dízelt pedig inkább ne is keresgéljünk. Az alkatrészek lényegesen drágábbak, mint az európaiaknál, ahol a magas gyártási darabszámok könnyítik a fenntartást.
. Irgalmatlan mennyiségű szemetet mos tehát "partjainkra" a nepperszakma, és a csúnyán szétrohadt aljú, meghatározhatatlan futású, elhanyagoltságból kiglancolt, de elnyűhetetlennek hitt Hondákkal, Toyotákkal, Mazdákkal nagyon pórul lehet járni.
Én nem is gondoltam, hogy ezek így tudnak menni egyedül. Hát hol a kiabálós csávó az anyós ülésrű Aki mongya, hogy visszakettőpadlógáz, sodrósjobbos, agyyágáztannakaszarnak, demicsinász, micsinááász.
Ugyan ez igaz erre is. https://mobile.willhaben.at/ge...
Ez a kilométer gondolom valós, az meg külön mák, ha a gumi nem valami öreg szar.
köszi a választ! Kinéztem hármat:
https://mobile.willhaben.at/ge...
https://mobile.willhaben.at/ge...
https://mobile.willhaben.at/ge...
Ne nagyon csörögjön, ne füstöljön, a sebességet ne dobálja. Gondolkodás nélkül induljon.
Gumi 6-8 ezrenként, tankolás ezek rosszak.
Legyen benne jó olaj, időben cserélve, szelephézag ellenőrizve. Fékek ellenőrzése, teló olaj.
Melegen is könnyen induljon.
Zűűd legyen, me a kawasaki zűűd.
Dobj valami linket, vagy képet a kiszemelt példányról, majd jól leszóljuk.
Venni fogok egy Kawasaki ZX9R-t.
Le tudnátok írni a típushibákat, ill. hogy mire kell különösen figyelni? (persze azt leszámítva, hogy ne egy agyontákolt, elhasznált, előzőleg rommá tört motort vegyek meg, ill. hogy ezek a motorok alsó hangon 15 évesek, így gyakorlatilag bármi lehet rossz bennük.)
Akinek ilyen motorja van, milyennek írná le? Mit szeret benne, és mit nem?
Üdv:
Péter
a másik,hogy amit meg meg kell az meg kb. felébe van mint a német francia olaszhoz
Komplett kupungszett, (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 36000 ft, vezérlés( itt csak szíjj és görgő, vízpumpa meg egyéb nyalánkságok itt nem cseréssek mint a többi szarnál) 32 000Ft
Lengéscsillapító, amit mondjuk 10 évente kell cserélni, ugyan annyi mint az összes többinél, hiszen ugyan az a cég(ek) is gyártja(ák)
Úgyhogy amit meg kell venni egy japánhoz az olcsóbb, vagy max ugyanannyi mint egy európai tipusé A japán alkatrész drága csak egy téves elmélet régmúltból, mint ahogy gyerekkoromba az, hogy a dízel nem indul hidegen
Nőj fel végre szeki, közel az 50-hez vegyél pici pénzért egy normális autót magadnak amit csak tankolni kell Létezik ilyen, de te rossz irányba keresgélsz
Ezt szekinek, de nézd végig. A nepper csávó kimondja az igazat 18:25-től.
De végig azt pofázza amit én is, a német prémiumautó halála, nagyon nagy fenntartása, a japán autók igénytelensége a clio dci halála, a switty örökéletűsége.
Szerintem ezt nézd végig, már az eleje is elég érdekesen indul. A faszi 25 éve hordja az autókat. Érdemes 6:30-tól is ránézni ahogy a kinti német nepperek fikázzák a fauvét
Majd a saját tapasztalat egyszer téged is jobb útra térít. Persze csak az okos embert , van itt bmws ismerősöm akit a sok kudarc és csalódás sem tudta eltéríteni, pedig már motort is cserélt, csak, hogy mennyen a bajor kaszni
Összegzés
A használtautó-piac olyan, mint a tőzsde. Az jár jól, aki észreveszi, hogy mi van túlértékelve, és mi az, amire indokolatlanul kevés figyelem vetül. Ha el tudjuk engedni a berögződéseinket, és nem hallgatunk a károgókra, akkor most van az a pillanat, hogy kifejezetten jól járhatunk, ha hosszú távra gondolkodunk. Vannak felhasználási módok, amikre nem célszerű dízelt venni (pl. kizárólag rövid városi utak), de többek számára megoldás a jelenleg alulértékelt technika, mint azt sokan sejtik.
http://www.origo.hu/auto/20190...
aha
anyám borogass