Senki nem mondta, hogy nem így van
Csakl ez már régóta vita, itt ismerjük egymás nézeteit
Nos nekem egyetlen egy kritériumnak kell egy autónak megfeleljen. Hogy IGÉNYTELEN LEGYEN
Tőlem úgy is nézhet ki mint a lefosott villanykaró, de nem akarok havi szinten szervízbe rohangálni és évi szinten 4-8 száz ezer ft-ot rákölteni, még akkor sem ha van miből
A lúzerokat hasbaakasztó vezetést segítő elektronikák pont nem érdeklenek nekem még elektromos ablak sincs benne és teljesen jól megvagyunk.
Talán ha 4 gomb van az enyében összesen ebből minimum kettőt azt sem tudom mire való, pedig ez az autó közel 10 éve megvan
Engem nem érdekel az autó Nem mosom le, nem takarítom ki (legfeljebb ha imónál járok évi egyszer.) Most pl., hogy beteg vagyok azt teledobálgattam az elmúlt napokban zsebkendővel a fülkét kihúztam belőlle egy műanyag lapáttal. Azt megláttam azt a foltot is amit a haverom tavaly júniusban csinált benne amikor a fanta narancs kifutott amikor felbontotta Én használom az autót és nem pippelem Az én igényeimnek megfelel. A kicsi vigyen el 1 tonnát a nagyobb meg kettőt Ha elfordítom benne a kulcsot induljon be és vigyen ahová én akarom, más dolgom ne legyen vele csak,hogy tankolom, és időközönként olajat cseréltetek benne. Számomra ami ezt tudja az az autó, minden más csak körítés
Másik...Miért csak akkor jó egy autó,ha nem kell rá költeni?
Ez egy tulajdonsága,a sok közül.De ha az Én igényeimnek egy japán autó nem felel meg,mert soha nem láttam még jó német szamurájkardot se,ebből fakadóan jó japán autót se!Ízlések és pofonok...van erre több közmondás,de Én egyszerűen úgy gondolom,hogy vannak azok akiknek van ízlése,és igénye,az vesz Audit,vagy Vwt,meg van akinek nincs,és vesz bármi mást!Ezen lehet vitatkozni,de ez igy van!
hidegen nekem küllőre indult Még akkor is, ha csak 3 henger kapta el, mert bizony olyan is volt. de ahogy melegedett, elkapta a 4-ik is. melegen viszont soxor megtréfált. és itt a fórumozók között is volt aki küszködöt vele melegen indításkor Nem mindíg de azért elő elő fordult, hogy melegen tekertetni kellett neki. Szájhagyományok szerint a raim air rendszeren keresztül elpárolgott a benga az úszóházból Hát én nem tudom, mindenesetre tény, hogy sokunké soxor nem indult egy küllőre melegen
Ha minden ilyen kérdésnél beégnék, ha a válaszom nem lenne, akkor úgy néznék ki, mint egy szénégető dupla műszak után. kapásból fel tudok sorolni 150 olyan motort, maim nincs(és szerintem neked sincs). Poénnak persze elment. (igazából annak se, csak udvarias vagyok)
Kb ennyit megy egy átlag motor, igen. De léteznek extra megkimélt darabok, persze ritka, de ki lehet fogni. Faternak is sikerült venni egy szervizkönyvvel igazoltan 90 ezret futott Escortot, ami tényleg nagyon jó állapotú, és csak ritkán, és apróságok romlanak el benne.
1993as az egyik motorom.41.000km.
A másik 2003as 28.000km.
Az egyik autóm 2004es 108.000km.
A másik 1999es 264.000km.
Nem kell hozzá nagy matek,hogy Én sem hozok össze egy olajcserét évente.
Hogy az ilyeneknek minek a motor,vagy autó?!
Részemről azért,mert ha megkérdezi valaki hogy van e egy karcmentes ZXRed,vagy egy ZX12Rem,akkor ne kelljen beégnek,hogy nincs!Vagy van e egy 7személyes autója a családnak?Van.
És van hozzá eredeti Dainese Scott Russell ruhád is?Van.És sisak?Van.
Természetesen nem ez az átlagos,de higyjétek el,van ilyen is!
Ha törött kézzel 8000-et mész akkor legyen az átlag 6000km. 99-es motor tehát a realitás 120,000km. 50,000-ig nincs nagy gond velük, kímélve 80-ig elmennek bontás nélkül. Inkább a gond az hogy hajtják is őket és még olajat se cserélnek.
Pipi nekem csak hidegen volt gondom a zx9 indításával, de csak a 99-esnél a többi tette a dolgát.
Ha melegen nem indul könnyen még nem bűn. Ezek karburátorosak begázosodik mint a zsigulinál
Km-errel kár foglalkozni, abban úgyis mindig annyi van amennyit a kedves vevő szeretne látni
ezek 15 + éves motorok. Csodák nincsenek. Ha előző gazdája nem spórolt a karbantaráson és te sem fox akkor tud még jó néhány évig élményt okozni
Alapvetően nem olyan vészesen beteg motor. De állandóan hangolgatni kell A szelephézag és a karbiszinkron mindíg törődést igényel és egy kicsit váltógyengék. (bár melyik motor nem) Fékek sosem voltak frankók a 6 dugós pláne nem azért meg lehet vele állni, bár a fékezés a gyávák menedéke mint tudjuk
Kényelmesen motorozható, 8 ezerig szelíden hálás, utánna adja a meglepetést ami igazán jó ezekben a motorokban. Hosszabb túra akár két személlyel is vállalható. Megfelelő lendületet is biztosít( ha kell a több mint 140 pacis motor)
Fellinkelsz lózung cikkeket, hogy a toyota milyen drága alkatrész ügyileg Én meg gyerek korom óta toyotát használok,(lassan 25 éve) és összesen nem költöttem el alkatrészre annyi pénzt, mint te egy hét alatt a borádra. ezen mit nem lehet érteni? Az, hogy a nepper csávó kimondja, hogy nem jók a gazdagék által levetett prémium márkák, gondolom ezzel egyetértesz, hisz te is ezt hajtogatod. Dehát elmondja, ha figyelmesen végignézted akkor hallhattad, hogy az okos ember véleménye a többi embereket egy cseppet sem érdekli Nagy bmw, nagy merci és nagy ódi kell Aztán kicsengeti a 2 mikulást egy hónap múlva a szervízre a másik másfelet ( ha van miből )
A fene se tudja hogy van ez. Én tavaly május végén eltörtem a csuklómat, szeptemberben vették le a gipszet, az egész szezonom el volt baszva így csak 8000km jött össze, még egy hátsó gumit is épp hogy csak el tudtam koptatni.
De csak a saját baráti, családi körömben ismerek 5 motorost, aki 2 év alatt sem hoz össze egy olajcserét. Rákerestem a hahun a minimum 500-as max 5 éves sportmotorokra, 42 találat, aztán beírtam hogy minimum 20.000km(tehát évi 4000) és azonnal leesett 4-re (!!) a találat, szóval a többi 38 nem megy még egy fél olajcserényit se évente. Mondjuk hogy az ilyeneknek minek motor, azt én se értem....
Hahó!!!
Ennyi pénzért odaadom az enyémet is,és garantélom hogy nem fogsz csalódni ha megnézed!
A képek a valóságot tükrözik,1999-es,47ezer km,két gyári kulcsos,202.07.-ig műszakis.Gyári dob természetesen jár hozzá,nyugodtan keress meg,szívesen vákaszolok minden kérdésedre.
+36203415104
Üdv.
Csakl ez már régóta vita, itt ismerjük egymás nézeteit
Nos nekem egyetlen egy kritériumnak kell egy autónak megfeleljen. Hogy IGÉNYTELEN LEGYEN
Tőlem úgy is nézhet ki mint a lefosott villanykaró, de nem akarok havi szinten szervízbe rohangálni és évi szinten 4-8 száz ezer ft-ot rákölteni, még akkor sem ha van miből
A lúzerokat hasbaakasztó vezetést segítő elektronikák pont nem érdeklenek nekem még elektromos ablak sincs benne és teljesen jól megvagyunk.
Talán ha 4 gomb van az enyében összesen ebből minimum kettőt azt sem tudom mire való, pedig ez az autó közel 10 éve megvan
Engem nem érdekel az autó Nem mosom le, nem takarítom ki (legfeljebb ha imónál járok évi egyszer.) Most pl., hogy beteg vagyok azt teledobálgattam az elmúlt napokban zsebkendővel a fülkét kihúztam belőlle egy műanyag lapáttal. Azt megláttam azt a foltot is amit a haverom tavaly júniusban csinált benne amikor a fanta narancs kifutott amikor felbontotta Én használom az autót és nem pippelem Az én igényeimnek megfelel. A kicsi vigyen el 1 tonnát a nagyobb meg kettőt Ha elfordítom benne a kulcsot induljon be és vigyen ahová én akarom, más dolgom ne legyen vele csak,hogy tankolom, és időközönként olajat cseréltetek benne. Számomra ami ezt tudja az az autó, minden más csak körítés