Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi az a esixét
Hát, melót nem igen tudok adni neki, mert (nem belefolyván a dajcsvágen toyota vitába, bár 2 foswágen után én is kitiltottam minden dajcsvágent a házamból), de az esixét 13 év és 300.000km alatt egyszer sem romlott úgy el hogy javítani kellett volna, a legnagyobb hibáját én okoztam, akna nélküli olajcserénél a körmös leszedő beakadt a lambdaszonda vezetékébe és tőből kitépte, azt cserélte 1x ez a szerelő, meg 2 évente ő vizsgáztatja le, de ahhoz se kellett még sogha semmi. Asszony swiftje se ad neki több melót hálisten. Most már kezdi fogyasztani az olajat, 15.000 alatt megeszik annyit, amennyit egy opel ecotec 3 alatt. Kérdeztem is a szerelőt hogy mibe fájna ezt megoldani, azt mondta hogy nem vállal ilyesmit, nagy meló a motort szétszedni, ennyi idő alatt megcsinál több pénzért kevesebb munkával 5 kis melót. Kissé el vannak ezek már kényeztetve szerintem. Még szerencse hogy a motort meg tudom én is piszkálni ha kell, mert a motor szerelőknek még rosszabb a hírük errefelé.
elméletileg hivatalosan működő autószerelőknek kötelező szerződésben lenni fáradt olaj átvevő céggel. Ezt tőle el szállítják bizonyos havi általány fejében. Persze ha se nem haver meg nem is szoktál neki munkát adni akkor nem fog veled, ahogy te sem tennéd mással
https://hulladekvadasz.hu/2018... nem olvastam végig mert engem nem érint de itt a tuti.
Ha meg mégsem akkor kannázd ki, azt feljetsd ott a kúton nyugodtan, ahol a kamera épp nem lát
Ezeken már túl vagyok. Elvileg a nagycenki mol kúton kellene átvenniük, de "véletlenül" mindíg tele van a gyűjtőjük így épp nem tudják átvenni. Szerelőt is kérdeztem, azt mondta elég a sajátjától megszabadulni, nem foglalkozik még máséval is(értsd: nem nálam cserélteted pénzért köcsög? akkor baxd meg!)
mondjuk benzinkutakon elméletileg van fáradtolaj gyűjtő Ha környéketeken még sincs, de jó koma az autószerelő, tőle heti rendszerességgel szállítják, add neki oda általányt fizet nem litert
Sajnos nem találtam arról képet amikor a papa kocka zsigáját pippeltem eladásra. Valszeg azért mert akkor még nem volt digit fényképezőm tehát ez 2006 előtt lehetett
Pedig megért volna néhány lövést Nos újonnan érkezett a kocka anno Édesapámnak van egy szokása amit be is szokott tartani(legalább is az összes autójánál eddig betartott ) Az autó szolgál engem nem pedig fordítva 10 éves zsiguli 124 ezer km-errel, olyan lelakott állapotban volt mintha 30 éve élt volna már Belülről csak a vezető üllés felűl volt meg a kilincs meg a kartámasz, felesleges kiálló műanyag vicek-vacak pöckök sehol már, az üllések lehányva lefosva kiszakadva, az ablatörlő lapátokon ricnikben némi gumimaradvány gyakorlatilag, hogy valaki beszáljon egy lapáttal valamit az üllésről odébb kell tolni ami persze a padlón landól amin a dzsuva egyébként is az ember térdéig ér, ha sikerült leülni Garázst nem látott zsigulin a festés piros helyett matt rózsaszínűre szívta a nap Egy hét alatt pofoztam rendbe, két napig a bontóba járkáltam kilincsekért, zárógombokért, lőkhárító sarkakér zsiguli jelért tanksapkáért, meg vagy 30 apró vicik vacakért. Az amikor vége lett ennek a hosszú hétnek, az összes kárpitot kiszedtem belőle, (talán még patkány fészket is találtam benne ) , vizes porzsívóval át kárpittisztítóztam, üllésekre új huzat stb. Átpolíroztam az egészet gyári piros fényében újszerű állapotában csillogott villogott a kocka kombi Eszembe jutott, hogy elfelejtettem belenézni a motortérbe Hát lett meglepetés. 10 éves zsiguli motor ami soha életében lemosva nem volt Hüvelyk újnyi vastagságban állt az olajsár rajta Nem értettem, hogy ez az autó mitől nem gyulladt még ki Sok sok liter brigéciól( még a békebeli jó fajtából) és az otthoni magasnyomású mosónak köszönhetően fél délelőtt alatt sikerült megtakarítani Olyat láttam amit nem hittem el A zsiguli blokk úgy nézett ki, mintha aznap készült volna a gyárban Azon se egy karc se a hőmattulás jelei egyszerűen ott pompázott előttem gyári újban Akkor jöttem rá, hogy az oroszok miért tartósítanak mindent fókazsírban a fegyvertől a főtengelyig. Persze, miután minden kivehető volt ott az összes üzemanyag, olajcsövet, víz csövet lecseréltem, mert halálra voltak repedve, kihajítottam a gyújtás elosztót is kábelostul, kicseréltem a 10 éve ki nem cserélt levegőszűrőt is , a motortér műanyag részeit szilikonnal leolajoztam. Úgy nézett ki a motortér, mintha merkur telepen akkor nyitottuk volna ki a motorháztetőt. Az első cigány alku nélkül vitte, azonnal fizetett és tett neki a piaci árusításhoz jó szolgálatot még sok sok évre
Fáradt motorolaj nálam is összegyűlt egy komplett vasúti szerelvény aljára elegendő mennyiségben. Évente 3 kocsi, meg 3 motor olajcseréje. Hamár homár, hogy lehet ettől megszabadulni, úgy hogy nem az erdőszélén önti ki az ember, hanem valami kultúrált nem szennyező módon?
növényi alapú olaj avasodik, büdös lesz bejön a szag a kasztniba
technikai fehér szintelen-szagtalan olajok jók erre
Nem ismerem ezt az öngyógyítós trükköt ha nem keményedik és törik akár jó is lehet elviekben Amelyik viszont keményedik meg törik mind általában mind na az arra jó, hogy magába tartsa a vizet és egye az autó alját.
Az , hogy 10 évesen csak ilyen az autó alja ez nem tragédia. Ha azt írtad volna, hogy fél éves az autó akkor esetleg el lehetett volna gondolkodni. Spec az enyém is 10 éves én még nem láttam az alját aknám nincs, hajúgatni meg hajúgasson a jó qva anyja
erre rápermeteztél volna egy kis olajat egy hét múlva nem láttál volna rozsdát Utánna megint 10 évig nem kellene nézegetni az alját
Lehet bizony. Hogy az új autókon nincs alvázvédő, csak egy halovány rétegecske a legalsó vízszintes részeken, az bizony igaz. De ennek a fillérbaszó minél olcsóbban csináljuk meg a szart az alapja. Én biza lealvázvédőztem az esixétet saját kezűleg, merthogy 10 évesen már ilyneket tudott. Úgyhogy mikor elkészült végre az aknám, beköltöztem 2 napra alájja, oszt drótkorong, kaparó, smirgli, visszapucolva fémig, utána meg korant jó vastagon, mikor megszáradt, akkor meg würth transzparens öngyógyító alvázvédő, ami soha nem keményedik ki, így nem is reped meg, nem kerül alá se a víz, se a só. Igaz, pont 3x annyiba kerül mint a bitumenes. És ha eccer mégis, akkor az azonnal látható, merthogy átlátszó is marad.
https://www.kepesmotor.hu/kawa...

ezt láttam, kicsit drágább lett.
fritőz olaj jó ? olyan is akad.
nó sértődés kiscsávó, van még pár hónapom gyűjteni neked pár kancsó olajat. majd egy át leánysörözött este után feltankoljuk a hajászt míg te húzod a lóbőrt !
halálos méreg !
ez már kóros kis csávó, de én támogatom az ötleted, öntözd kapáld !
itt van a diesel benzin késre menő vita, és igen a benzin tényleg jobb tüzelőanyag 1kg benzin elégetéséhez 14.7kg levegő szükséges tehát ezzel tudod fenntartani az égést, és tényleg jobb teljesítményt tudsz kipréselnie egy benzin motorból ha CSAK A TÉNYLEGES MŰKÖDÉST NÉZZÜK ! azaz egy benzin motor több hőt több teljesítményt ad le, mivel ugyanis a diesel motor és elv az üzemanyag fogyasztás csökkentésére épül. tehát egy 1.8T benzin motor 150LE -t képes össze hozni addig egy diesel az elvének megfelelően 90-131LE-t egészen addig míg nem cél a fogyasztás csökkentése. amint egy diesel motornak a benzines 1.8T fogyasztását azaz 9-24 L üzemanyagot kellene lenyelni -e, vehetnéd elő a gyufát és gyújthatnád meg az 1.8T benzin motorodat.
Nem akarom századjára leírkálni, mert akinek nem tart ott a szintje ugysem érti meg. Egy alvázvédő egy autónak halálos méreg, gyakorlatilag egy utolsó csapás az alvázra. Gyárilag nincs is alvázvédőzve egy autó, ha már láttál esetleg új autó alját. Az alvázvédő megreped, a víz bemegy de ott is marad szépen elrohasztja a kasztnit. az olajfilm meg megvédi mint baba popsit a neugrnormon Lehet ezen vitatkozni lehet ezzel nem egyet is érteni Ez nálam tapasztalat amit nem én találtam ki. Nálunk valamikor az autókozmetikus csinálta. Aztán egy idő után ráunt mert napi 15 autó alvázolajozása nem volt felemelő munka számára De hát mindíg van aki megcsinálja ha véletlenül meg nincs ezt otthon is meg lehet. A vitara kap egy ilyet tőlem mert gyakorlatilag rozsdabogja az egész alja. Fél év múlva ha megkaparom rajta az olajsarat fényesebb lesz mint a salamon töke. Lehet ezen nevedgélni de attól még a tények , tények is maradnak
Te hány centi vagy szeki? Kerestem már egy egymás melletti képet ha a kukta sapkát leszámítjuk talán lehetsz 178 súlyra jobban dobod magad me elég nagy a böndő, tippelek egy 90-et Én nem látok akkora különbséget, ezzel a mérettel nyugodtan beülhetsz bármelyik toyotába Mondjuk én talán nyolc centivel rövidebb vagyok, lehet ahol kell meg hosszabb fene se tudja Ha én alacsony növésű vagyok te sem dicsekedhetsz. Ha beállnánk egy 8 osztályos ballagásra mind a ketten az utolsó sorokban kapnánk a helyet hidd el A most 14 évesek legalja nagyobb mint te, milyen európai méretekről beszélsz. Az én korosztályomba még tök átlagos volt egy 170 cm emberke, ma már 185 alatt felsőbe sem engednek Nyugtasd meg magad az én hájeszom kivételével minden tojóba kényelmesen fox ülni még a jarisba is, akár az aygo-ba is mondjuk me abba nagyobb hely van mint az én furgonomba
Egyszer miért nem verekszünk már össze. Az a helyzet, hogy én úgy várom évente azt a néhány alkalmat,hogy találkozzunk mindíg körbecsókolgassuk egymást én nagyon szeretlek De egyszer már lehet feláldoznám a szemüvegem egyik lencséjét egy fogadért cserébe
Azt nehogy komolyan vedd, tudom képes vagy megsértődni
én egy szóval sem mondtam hogy az általam használt vw egy csoda, levetették ezt is mint más autót. nem szeretnék megint komment cunamit erről újra elindítani. korrekten leírom mi egy autóban technikában mi szar vagy jó, nem kivételezek, leírhatom az opel hibáit is, órákat gépelnék megint, killer viszont kidobja a vasba ha oda érett, a te levetett szarodat is csak a réti négerek viszik el, már ha van mit a szétrohadt tütüt-ből elvinni. nem rég találkoztam olyannal aki néha bele olvas a fórumba, megkérdezte hogy ki az a pipi.... , majd jót nevetett, az az olajos csávó, nem mondta ki , DE GONDOLTA , az aki olajjal locsolgatja a tütüjét !
nos , kis csávó én nem szólom le a te technikád, - erre van egy mondás: ne kezdj ......... vitatkozni mert lehúz a saját szellemi szintjére és ott legyőz- én támogatlak abban hogy minél többször kezeld le a tütü-t olajjal, szeki ás neked a ház elé a bejáróba garázs elé vagy akár a garázsba is egy árkot, feltöltjük olajjal, minden hazamenetelkor ki/ be álláskor le tudod kezelni a tütü-ket, a felesleg reggelre lefolyik, a fent ragadó rétegek pedig még biztosabb védelmet fognak adni. még van pár liter megfáradt olajam is azzal is be tudok szállni a te nemes célodba.
végül is egy adott termék sok minden másra is használható, ahogy öcsém ördögei is a biliből kiszedett kakival is ki tudták festeni a hűtő szekrényt , úgy a te általad használt olaj is jó sok minden másra. ajtó zsanért is lehet vele kenni, meg a tütü kaszniját is védheted vele, az már más kérdés hogy egy átlag ember kb fog nézni ha meglátja a technikádat. de, hajrá pipi, kenjed akarom mondani öntsed neki.
nos, kis csávó. én belinkelek minden olyan cikket amiben van érdekesség. az hogy a kaporszakállú migráncsok ott a semmi közepén autó bontósdit játszanak maga a csoda, olyan a képek szerinti műszaki tudás és szerszám ellátottság közepette, olyan migráncsok akik a kecskét baszták eddig és a szamarakon állítottak szelephézagot.
mint tudhatod magasan leszarom kigyárt legtöbb autót motort ... laptopot telefont , így magasról leszarom a toyotát is. amint belinkeltem egy rozsda kupac mind toyota mazda honda .......... , + nem európai ember méretéhez gyártják, így mint te aki alacsony növésű neked megfelel, én nem akarok küzdeni még a rozsdán kívül a méretekkel sem.
a matt fekete pöstit vetted meg ?
Bár nem tudom ez mitől különös hír, hogy a szétzülleszthetetlen autókat más országok vígan használják még levetésük után 20 évig
Hír inkább az lenne ha azt linkelnéd, hogy a toyota a világ legnagyobb autógyártója. Több autót gyárt és ad el, mint a ódi-vw, bmw, ford, opel együttesen
Még egy ország ahol tudják mi az autó
Nagyon köszönöm mindenkinek, meg is van a 9-es.
A 2002-es fekete lett végül a kiválasztott.
Többször ujrafenyezett, de ahogy írtam nem külső a lényeg számomra.
Alkalomadtán biztosan kérdezek még. Most a jó idővel a fokozatos osszeszokas következik.