Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösziiiiiiii!
Milyez, valami rasszista nigger közmondás?
A fehér paraszt kezd
Sok boldog szülinapot a dzsimi L nevű felhasználónak
Oszt mifajta sakkfigurák ezök?
bótoljuk
Nem lett volna ha nem az fos lábtartó, meg a senki álltam nem használt gyorsváltó lett volna rajta. Fent van a jutyubon amikor tönkre teszi vele a motort.
a váltóval voltak azért bajok
A blokkja ment. A Bimota SB8R-ben. Állítólag 170 pacira tudták felhúzni de nem nagyon szerette a blokk. Talán a forgattyús ház reccsent benne össze sokszor de már lehet rosszul emlékszem.
ciao,
mily veletlen hogy az aprilia epitett v2-t es o ment is vele a VB-n megha bajnok soha nem is lett, suzukinal meg elobb volt a tl 1000s mint a tl1000r, es bar messze vagyok hamamatsu-tol es igy 20 ev tavlatabol nem hinnem, hogy jo otlet szulni a tervezoasztalon egy verseny motort amivel nem versenyeznek.
hali ! mily véletlen hogy a suzuki pont 98-03 a honda 00-06 között épített v2 999 cm3 motorblokkokat. pont mikor a superbike szabályok a v2-nek kedveztek a ducati éra / nyomás alatt. milyen érdekes hogy a honda kidobta az RVF 750-t a v2 vagy inkább a szabályok miatt. na a suzuki, ők is szerettek volna csípni az sbk tortájából, csak a TL nem bizonyult sem versenyképesnek sem megbízhatónak, egy vtr sp02 mellett inkább hat konténer szállítónak mint sbk bajnok motornak. így nem is vetették be versenyeken, de verseny motornak született a tervező asztalon.
soha nem ment a TL (suzuki) a sbk vb-n. 750-el ment Chili
Utcán, átlagos használta mellett szerintem kimegy a világból ha jól van szervizelve. Egy Japán, 1000-es sportmotor.
Valamiért elküldte közben a hsz-t.
Szóval 30 000 pályakm után reccsent össze. Pályamotornak vette, egyszer hazavágta a váltót a szar gyorsváltó elektronika (az elég hamar megtörtént), aztán leszakadt egy szelep.
Svédnek a 2011-es ZX-10R-je Ha jól emlékszem 30 000 PÁLYA KM
3 év 18000km átlag embernek azt mindegyik kibírja.

Szeki 30,000 (valós) km után vettem ki a dugókat a zx10r-ből de nem kellett volna. Minden rendben volt a motor belsejében. Ha érdekel lefényképezem. Utcai használatnál 50-ig nem szabad szétszedni, pedig 180 lóerős már ez is. 2007 után persze elkurvultak a motorgyártók is.
itt semmi újat nem mondott el szerintem Egy versenyhasználat alapvető gyilkolás egy utcai csajozáshoz képest. Temérdek pénz áll a rendelkezésükere a legkisebb istálóknak is. Mit szarakodnak? Egy futam egy blokk azt kész, vagy komplett motor
a történet másik része meg szarabbul hangzik amikor az új paripát kitolja a gazda a szalonból azt 3 év múlva elérik a blokk sima utcai használattól.
A gyártóknak itt kellene törekedni a tartosság megoldásán. egy 100 E km futásteljesmítmény megfelelő garancia lenne. Persze ahhoz az kell, hogy ne akarjanak 1000 köbcentiből 200 lóerőt mert minek? 1000 b ől egy ember sem képes ezt kimotorozni belőle, legfeljeb az m6-on az még mindíg üres Lecsökkentették az önsúlyt felemelték a teljesítményét utcára tök felesleges szerintem, 170 kg paripáknak 200 lóerő. Hadják ezt meg a versenykörülmények közé Alapvetően külön fejleszteném a versenyblokkot és egy utcai használatra valót. aztán versenyen futamonként leadnám a vasba. egyszer használatosat gyártanék, abból viszont kihoznám amit engednek.
A macskajancsiknak évi 3 hónap motorozáshoz, meg nem gondolnám túl a dolgokat. Alap lenne, hogy 3 évig minimum hiba nélkül fusson és 5 év alatt se kelljen kifizetni üzemeltetés gyanánt mégegyszer a motor vételárát
Persze tudjuk, hogy manapság már semmi helyen nem lehet a cél. Az a lényeg, hogy dögöljön meg minél előbb, azt sorakozzanak a szalonban a tehetősek az új er n 6-ért
a honda annó megmutatta hogy tud v2-őt építeni a 998 ellenében, be is húzták a vb címet, de csak a vtr és a tl ment utána a v2 szabályoknak -pl kisebb tömeg..... - utána pedig gyakorlatilag meghalt az 1000 v2 kategória, a suzuki ápolgatta egy ideig, valószínű amíg a belefektetett fejlesztési összeg meg nem térült, utána elengedte, a kawa v2 meg sem próbálta, de a yamaha sem látott benne fantáziát. a ducati-s érában minden az olaszok malmára hajtotta ......... , most hogy alakultak a szabályok átkerült más szervezői gárdához a kormánykerék most épp más a cél, fogjuk vissza az elejét hogy a vége is beleférjen a tv képernyőbe, holott a gp-n azaz az egyedi motoroknál a honda a király, az sbk-n a honda a futottak még kategória. nem inkább azt mondják hogy dobja ki a ....... a motorját a szemétdombra és próbáljon új blokkot -motort fejleszteni. amit eddig hallottam a tehetősekről : 1db 2017-es gsxr 1000 és 3 db 2017 zx10rr + ebben az éveben egy 2019-es zx10rr, se honda se yamaha....... se más,
az sbk már 3 éve nem a fejlesztésekről szól hanem hogy tudják vissza fogni a kawasaki-t, a kawa meg abba az irányba fejleszt ahová a szabályok kényszerítik, az új zx10r más szelep vezérléssel jött/jön ki azaz cél a 14000 ford feletti tartomány tartós és megbízható elérése, azaz az sbk motorok már nem a tartósságról lesznek híresek, a mindenek feletti győzelem el fogja homályosítani a tartósságot, azaz 50-70 e km után ezek az új motorok már nem fognak kis generál után még 100 e km futni.

ez a csávó leírja a konkrétat :

Mielott sztereotipizalnank, vagy barmire ramondanank hogy nem jo, lassuk at a koncepciot.
180-200 loero. Egy ilyen teljesitmenyu motornal, amikor ez volt a csucsteljesitmenye egy sbk 1000es motornak, 1500 km utan blokkontveny csere volt, mert elhuzta a csapagyakat. Ez, hogy az elso szeria s 1000 rr 25 000 km utan elkoptatta a dugattyujat, meg nehany szelep ateresztett, illetve volt olyan, hogy beejtette a szelepeket... ezt ilyen teljesitmenynel barmi meg fogja csinalni.
Nem csak a bmw. Arrol ne is beszeljunk, hogy ezt a teljesitmenyt van olyan gyarto, amelyik ketto hengerbol hozta ki (!).
Ezeket a motorokat nem erdemes mindennapi hasznalatra venni, mert uzemeltetni anyagi csod. Itt titanszelepek vannak mar, amiknek darabja 45e ft. Ezt kellene megemeszteni elso korben. Ha sportmotort akar venni az ember, ugy, hogy sose kelljen hozzanyulni, vagy nagyon ritkan, azaz evek telljenek el hozzanyulas nelkul, azt el kell keseritenem, olyan nincs. Esetleg joval kevesebbet kell egy joval kisebb literteljesitmenyu motorral foglalkozni, ezt alairom, de ez nem egy postasmotor. Sok penz kell az uzemeltetesehez a sportmotoroknak. Nem megvenni draga, hanem uzemeltetni. Ha ez a penz nem all rendelkezesre, nem szabad ilyen motort venni, mert annak az a vege, hogy szarozni fogjuk mindegyiket.
Barmilyen 180-200 loero teljesitmennyel rendelkezo motor, amelyik megeli az 50 000 km-t, azt a motort ha szetszednenk, es cserelnenk benne azokat az alkatreszeket, amik mar limit alatt vannak, az gazdasagi totalkar lenne. Amit a legtobb ember rosszul lat ebben az esetben, az az, hogy a motor meg megy, beindul, azt hiszi a laikus, hogy ugyanolyan jo, mint 50e km el ezelott. Nem. Minden kopik. Csak nem konyokolt ki, ezert nem lathato, hogy szar az egesz.
Csupan laza, nem verseny 50 000 km. Ha egy ember tobbet vesz ki a motorbol, tehat a hungaroringen 1:55 ot megy egy ilyen motorral, az a motor nem fog ennyi kmt megelni. Aki ki sem forgatja sosem, annak tovabb fogja birni.
Az elso generacios blokkok mindig problemasak, minden gyartonal. Csak 2008-09 es evjaratnal neztem utana a cbr 1000rr sc59 nek es az rn22 nek, mert ekozott a ket motor kozott vacillaltam.
Vegul azert valasztottam az rn22 ot, mert viszonylag keves hiba volt vele, es dogos az egesz motor egy screamerhez kepest. Jobb felszereltsege is van egy hondahoz kepest a fokozatkijelzovel, a 3 map-pal, ami nem map, hanem igazabol gazkar erzekenyseg. Az elso generacio hengerfejes tudott lenni, ette a vizet, de sok blokkot latok eladot, ahol kiutotte a blokkot a hajtorud, valahol a kiegyensulyozo tengely szabadul el, valahol a szelepet gazolja el a dugattyu. Ezzel szemben egy sc 59 betegagy.
Jon a nikaszil a hengerfalrol. Tudom, hogy mindenki azt mondja, hogy attol meg megy, es nem szol bele semmibe. A suritesi vegnyomasba biztos beleszol, es innentol nekem mar nem tetszik, ha lejon, mradjunk ennyiben. Elfelejtettek megedzeni a primer fogaskereket (!) ami pittingesedik 15- 20e km nel es hangos lesz a motor. Eszi az olajat. Ezt pontosan nem tudom, hogy a kisebb elofeszitettsegu gyurukbol adodik-e. A kuplungkosarat is visszahivtak. Tulajdonkepp akkor henger, fotengely, kuplung, dugattyugyuruk... mindet lehet cserelni valamelyik szeriaban.
Ezekre a hibakra altalaban a garancialis cserek megoldast jelentenek, igy aki ujonnan vasarolja, annak nem lesz gondja vele, ahol alap, hogy ne hagyjak szarban a vevot. Pl nemetorszagban. Nem tudom nalunk ez mennyire van kivitelezve, de nem is ez a tema most.
Ez csak mese. A tény büntetik a kawasakit mert most fölényesen verne mindenkit. A ducatihoz képest 2000 fordulatot vettek el tőle, de még a bmw-vel is engedékenyebbek voltak.
Erről csak az jut még eszembe, ha ilyen felmérést egzakt módon szeretnének végezni akkor keressenek fel a világon 5000 db szakműhelyt és ott érdeklődjenek lehetőleg a szakma öregjeitől és ne csak márkára, hanem márkára és típusra terjedjen ki a merítés.