Ezt már mondogatom egy ideje Elkezdődött a villanyautók kora
ÉS ÉPPEN ITT VOLT MÁR AZ IDEJE be kell hozni 50 éves lemaradást ami ezt eddig mesterségesen gátolta
itt van néhány meglepi számomra azért. Az, hogy a toyota benne van az első 3-ban az nem ért meglepetésként. Az,hogy a porshe a 2-ik inkább kíváncsivá tesz. ha abból indulunk ki,,hogy szerintem egy ilyen autó nincs napi használatban, csak amolyan csajozós jampi autó kategória, ráadásul darabszámban is lényegesen kevesebb fut az utakon mint a lentebb felsoroltból, már számomra meg is kérdőjelezi a valóság tartalmátez a felmérés. Miért nem lambó felhasználókat kérdeztek? ja, hogy összesen nem találtak volna 100-at Miről szól a felmérés? hogy az elmúlt egy évben mennyi a meghibásodás És mihhez képest??? egy 25 éves autóhoz képest mennyi volt egy év alatt a baj, vaagy egy szalonból kitolténak? Ez a felmérés szerintem egy időpocsékolás volt. Így nem lehet autókat összahasonlítani megbizhatóságuk szerint, hogy a tulaj mondja már el,hogy egy év alatt mennyi probléma volt az autóval azért lehet ilyen eredmény,hogy a volvó az utolsó 3-ik helyen van és az ódi meg bömbi, alulról ostromolja a piramis tetejét
Majdhogynem szerintem egyedül a fiat ami helyére került ezen a listán Bár ez sem egyértelmű, annak is vannak örök elnyűhetetlen modeljei. ez nem egy összehasonlítás, ez szerintem egy DRECK
minek szórod az aprót? Mondjuk ugysem fagyiztad volna el azt a 20 eurót, mert úgy látom a képről, hogy zárva volt. De inkább eltankoltad volna
Én nem tudom milyen büntetés ér ott annyit de nálunk ha a parkoló autómatánál nem nyomom meg a tarifaváltó gombot az is 30 euró kiszorozva
2 szeva
lassan márc 15 készüljetek megyünk hátha 3-ik évre sikerülne úgy eljutni szentendrére, hogy nem szakad viszintesen az eső vagy nincs - 10 fok napközben vagy épp szélvihar mert az elmúlt években ezekbemn volt részünk Azt nem értem, miért nem tud olyan idő lenni,mint mondjuk ma feb.19-én. 17 fok napsütés
14 éve van meg a gépsas, sosem volt gyári kormányom, mikor vettem már kormánymagasítós volt. Azon csak a magasságot lehetett emelni, ezzel meg a csutkák dölésszögét is lehet változtatni, illetve 4 féle képen tudsz játszani a felszereléssel. (Felfogatást át lehet forgatni, illetve nézhet előre vagy visszafelé a csutkabefogó.) De ez még 2015-ös történet. Közelebb/magasabban van a kormány, szélesebb fogás. Alacsony tempónál érezhetően könnyedebb manőverezhetőség. De emiatt cseppet kevesebb súly az első keréken, picit "idegesebb" forszírozott helyzetben. Ezért is akarom felpattintani a gyári (nehéz) kormánysúlyokat.
ÉS ÉPPEN ITT VOLT MÁR AZ IDEJE be kell hozni 50 éves lemaradást ami ezt eddig mesterségesen gátolta