Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyan itt is vót
Sőt átrepedt a gát is
A régi 1,9 még kevesebbet evett, egy hét alatt lett hengerfejes nálam (10 éves se volt).
Nekem jelenleg 1.6 crtdi passatom van, gyárilag 105 lóerős, városban teljesen jó, pályán érdemes a tükörbe nézni, mert 180-nál elfogy. A kétliteres 140 LE-től. Indul, fogyasztás hasonló, viszont az 1.6-ban nincs kéttömegű lendkerék, a kuplung347 ezernél lett cserélve, most 380 van benne, gyári turbó, gyári csúcsok, gyári féltengelyek stb
nekem volt 1,6 tdi passat 85 le volt Amikor ment jól ment de általában nem ment
Aztán egyszer csak kezdt eregedni a fehér füstöt mint vatikánba pápaválasztáskor. Komplett fel lett újítva
Le a kalappal 100 al járva vele 5,5 liter-t evett
De ez a típus is az volt aminek kétszer örül az ember
- amikor megveszi meg
- amikor eladja
1,6-os? Lehet működik de rémálom vele menni egy passat méretű autóban.
lehet van olyan is, biztos tud olyat
nekem az 1.9 pd tdí van csak már megszünt pumpe düse lenni
Városban eljárkálni megfelel az 1,4 16V, főleg, ha a 80 lóerős. Éhes, de finoman jár és nagyon kiforrott a hengerenként kétszelepes 1,6 MPI 102 lóerővel. A turbós és kompresszoros TwinCharger 1,4 TSI-t messze kerüljétek el, a sima turbós 1,4 és 1,2 TSI is épp elég gonddal küzd. A dízelek közül az 1,9 PD TDI nagyon jó, a kétliteres PD TDI viszont nem. A közös nyomócsöves, 2009-től gyártott 1,6 TDI és a 2,0 CR TDI is ajánlható
ez az eredeti tééapó nem látod???
nem tán a ceru látogatott mög ?
itten járt-e
ezt nem kellett hazahúzni Ez az akkori kapitányságvezető 1000-des szolgálati gépe volt
Én a rohadt klió miatt nem tudtam ilyen szabályosat szörfölni
Menjél inkább motorozni: https://www.facebook.com/quadl...
ugyanitt tört az enyém is, de a másikat még hazahúztam vele :-)
Különösen rossz tulajdonsága még az, hogy törik ha beletolat egy nyomozó kocsi
me ha normálisan akarja belerakni az ember az új ízzót kicsit kínlódás, bár még mindíg jobb mint annak a személyautó rönónak amelyiknek ehhez a komplett sárvédőjét le kell szerelni
Hát kettőstömegűre meg részecskeszűrőre nem kell költeni az tuti mert olyan nekije nincsen (én mind a kettő nélkül kiválóan megvagyok )
A denso egy jó üzemanyag ellátó rendszer ott csak akkor van baj ha véletlen beszarik asszem ez a típus még mindíg nem javítható mint a bosch-ok
Ilyenkor bizony 6-8 kilába is beleszaladhat a játék ha nem körültekintő az ember
Értem, csak nem nagyon van olyan dízel amelyik tudja az egész napos városi rohangálást,50-70 megállóval!
A tökömnek sincs kedve költeni a magasnyomásúra,kettőstömegűre,részecskeszűrőre,stb.
Aha akkor nem ez vw-ódi motorka!
De akkor az a psa rövidítés miért nem pcro? Persze ezt szarabb kimondani
psa: peugeot citroen renault most már opel is.
nem tudom mi az a psa eze egy ódi A3 1.9 pumpás dízel volt eredetileg szerintem golf 4 eben guba, kisebb módosításokat kapott ilyen mint adagolós lett, kapott egy nagyobbacska turbót így főtengelyen 160 ló párosul picivel több mint 400 nm-erel
4000 minden dízelüzemnek sok Évi 30-50 órát kell kibírnia
psa-ban nem ugyanaz a motor van? 4000-es fordulat adagolós motornak nagyon sok, elcsúszik a vezérlési idő. 3000 az elméleti plafon a hosszú csövek miatt.
Ilyen volt nekem is, akkor többet romlott a hallásom, mint előtte amikor közel 300-zal csapattam a zx9-cel. ☺
640,000-rel adtam el tette a dolgát. Egyedi hibája volt: a fékdobot cserélni kellett a bontós ingyen adott mert senki nem vitt el tőle egyet sem. A legjobb a sperr benne. 20 éve jó lett volna, most nem kéne.