Szekikém én nem vagyok tehetős de én a tojota alját akkor láttam amikor 6-8 éve pecázás közben úgy berúgtam, hogy elborulva a székkel beestem az autó alá
Gyakorlatilag szarok rá mi van az alján amíg a műszakin átengedik Van egy fasza karosszériásom aki forint-fillérért megcsinál rajta bármit, ha majd szükség lesz rá
Kivagy nyúlva mindig ezekkel az alvázzakkal Elpofáztam már évente egy max kétszer átfújatod olajjal, az út porától szépen lesz egy kis olajsár az alján ami gyakorlatilag egy védő filmet képez rajta az életbe nem fog rozsdásodni. Hamarabb fog a Debreceni Nagytemplom harangja átlyukadni a korrozíótól ( még ha bronzból van is) mint egy olajjal kezel autó alja amelyik ha kell egész télen sós latyakban megy Persze nem kell rám hallgatni alvázvédőzgessetek csak legalább felgyorsítjátok a szétrohadás folyamatát.
Bárka: egy folszvágen konszern csodája van benne ez egy ódi 3 tütü motorkája volt. szerintem az ódi 4 be is ez van meg golf 4be is. Alapvetően egy pdti motorka volt ami átalakításon esett keresztül
Amit leírtál ahhoz nem tudok hozzáfűzni semmit PONT EZ TÖRTÉNT VELE:
"meg eshet hogy azok akik nem háttal ülnek a technikának azaz nem ugatják a holdat azok a PD motorok belsejét tolják a sima TDI-k be. sima TDI 90-110 LE PD TDI 101-116-131 LE., így egy mechanikus adagolóval és némi tudással a háta mögött egy jó specialista simán hoz 200 LE-t egy 1,9 ből, ami belül bírja a sok sok NM-t és a 4000-5000 fordulatot."
Nagyon nem is bánom, mert ha ezen beszarik az injektor a 4 db-ot újítattom 80-100 ból. Ha a pumpe-düse szarik be annak darabját 90-ből Gyakorlatilag minden hengernél adagólóként funkcionál a pumpás. Nekem nincs szükségem rá
kb. 400 nm kellően tolja a csónakot szerintem. Utazóba 40 végre meg közelít a 60-hoz . Dunán völgymenetben 63-at mentünk vele. A motorka kb. 160 lóig lett felhúzva. Ha a 19-es csiga helyett tennék egy 21-eset, alacsonyabb fordulaton akár a 70-et is elérhetném végre De szerintem untig elég az amit így tud. A te általad említett 6.0 motorkák sem tudnak többet Legfeljebb akkor, ha egy ladikba szerelik. akkor 100 felett is hasítanak vele. Egy 90 lovas külmotor óránként benyal 60-70 liter benzint. Egy 5.0,6.0-ás mercurise a maga 250-350 lóerővel egyébként belmotor révén kevesebbet, az elvan 45-50 liter körül óránként
Az én 1,9 dízelem 10liter/óra Itt jönnek ki a különbségek évi 50-60 üzemóránál. Na ez a nem mindegy, hogy a kettő közötti különbségből megveszem az éves horgászjegyet, ingyen van az oda vissza utam, amit megeszek megiszok 8-10 alkalommal ,az éves hajótárolás díja és még mindíg marad egy kicsi a zsebembe
no, mivel van még 2dl bor/pezsgő szirup ami el kell nyalogassak .....
nos kis rézfaszú szemüveges csávó ! erre a témára rákaptál mint tyúk a takonyra. amiket belinkeltem azok az írások eladó autóké volt, az eladó írogatta, én csak másoltam. szal, amit észre vettem hogy azon diesel tulajok akik túlvállalták magukat és a várható PD hengerfej felújítás elől inkább az eladás és a szívó benzin /diesel felé mozdulnak el.
ugye volt az mikor az 1,4 tsi motornak leírták a km futással arányos hibáit, miért linkeltem ? hogy a sok fasz benzines hívő is kapjon egy nagy maflást, a nagy benzines éra is haldoklik a megtett km függvényében, ha vw ha olasz ha franszia bla bla, a merdzsó sem kivétel csak ott a szorzó 2x-4x -es.
a benzin turbó már megfutotta életének 2x -ét minimum majd mikor már leélték pl gazdagék akkor bedobták a használt autó piacra, a csóró álmodozók meg elkezdtek rá szigorúan költeni ! ennyi !
nos, kiscsávó, én iszom minden szavad, de ha te is értelmeznéd mit írok ide akkor látnád hogy pont előtted írtam le hogy "tehetősék " maximálisan leszarják mi van az autó alatt, nehogy már lehajoljanak ! lepötyögtem hogy " tehetőséket " maximálisan nem érdekli hogy ugyan milyen az autó /jármű állapota, ameddig kell vagy érdekükben áll addig pátyolgatják, miután megtörtént a döntés hogy elengedikkkkk, no onnantól kapáltak neki, gazdagék nem tekerik vissza a km órát, á dehogy, az ő alapvető érdekük hogy a tehetősség fenntartását biztosítva még többet tudjanak spórolni a lelakott szarjukon, hisz jön helyette új !
savaztad a vw diesel-t, de mifene a te bárkádban is az dohog, hja spórolni akarsz ? no, itt válik ketté a víz a szartól ! mikor beindítod a ladikod és kerreg berreg, ahelyett hogy beindítanál egy 6,0L -es benzines -t hogy még a túlpart horgászai is elképedjenek ! láttam már olyat , hja , csak a hajócsavar érte a vizet a hajótest nem, no apja az az élet ! alá írom hogy a kis TDI-d kivágta a rezet nem vitás !
kis segítség ahhoz hogy tudd is mi kerreg benne, tehát ha van adagoló egy vw motoron akkor az ha te vagy a pipi- is az sima TDI. ha nincs adagoló akkor lehet PDTDI, sipka sál ez így van, mivel neked van így egy sima TDI kerreg a hajótestben, az meg eshet hogy azok akik nem háttal ülnek a technikának azaz nem ugatják a holdat azok a PD motorok belsejét tolják a sima TDI-k be. sima TDI 90-110 LE PD TDI 101-116-131 LE., így egy mechanikus adagolóval és némi tudással a háta mögött egy jó specialista simán hoz 200 LE-t egy 1,9 ből, ami belül bírja a sok sok NM-t és a 4000-5000 fordulatot.
bora : mint írtam nekem akkor annyi lecsó volt rá, és nem terveztem be hogy 2.5 év minusz lesz az életemben. bora marad, és nem bántam meg hogy az lett, csak kár hogy nem kombi, de így legalább ha bele ülök nem melós autó filing vesz körül. mi volt a szempont vásárláskor ? hogy ne egy törpéknek gyártott tütü-t vegyek és megbízható legyen. nos, eddig csak eccer viccelt meg, de már az is javítva, kell költeni rá. hát ja, de ha tolom neki akkor élvezem, és "maximálisan " nem érdekel hogy ki mit mond, szarok a zárak szarok a műanyagok, de amikor csapatom , tolom a barmokat magam előtt ! talán ha kifelé fogok érdeklődni akkor leszek gondban hogy mely benzines / gázos technikára szavazzak, bár a gazdagok levetett kacatjait nem szeretném tovább dédelgetni ! de az a jövő kis csávó !
no, bor elfogyott , csókoltatlak
erre az autóra egy ft-ot sem szabadott volna költeni Örülj ha felébe kiszálsz a ráköltésnek. 1,8 benzintúrbóért nem nagyon emelik meg a telefont
Ha szerencséd van találsz valami 20 éves suhancot aki kiperkálja a ráköltésed felét.
A 25 éves vitarára én sem költötttem volna el négy kilót ha nem magamnak kell. Eladásra az életben nem hozná meg az árát. Így viszont van egy jó autóm ami remélhetőleg hozzányúlás nélkül még 10 évig autó lesz és elmegy minden terepen, minden körülmények között. Ha már ennyit rábasztál egy ilyen autóra azt már tartsd meg szerintem
B5 1.8Turbo Benzin. Gyárilag 150LE lenne. Előző tulaj ismerősöm, nálla 10 évig volt, így az előéletét is ismerem. Mielőtt hozzám került, kapott új kormányművet. Amint elhoztam a plüss üléseket lecseréltem alcantarára, később a kárpitokat is bőrre. Kapott egy chipet 1Baron Tölt Nyitott rendszert (kati off) Mindenből újat kapott. Mű bizonylatos Sötétítés. Benzin pumpát kellett cserélnem, Majd széthullott a J. E ablakemelő szerkezet. Majd a Légtömegmérő, és a lambda szonda következett. A turbó is bemondta az unalmast, így abban 5e km van. (Újat kapott ebből is) Mind két sárvédő rohadt, igy cseréltem. Első lámpák újak Hátsókat is cseréltem, gyári bontottra. Olaj, szűrők 7ezer km után mindig cserélve. Végül tavaly kapott egy teli fényezést, a gyári színe elég fakó volt már. Az autó friss polírral kerül átadásra,ha nem alkudozol. Ez elmaradt a fényezés után. Bárhol bevizsgálható, azonnal elvihető.
ilyen dci 2,5 nálunk is van tény 9 lterből 2 tonnát szállítok vele az is igaz, hogy szedi a talpát rendesen ha megy. A gatyánk ráköltöttük már,. hogy üzembiztos legyen.Nem hiszem,hogy fel tudnám sorolni Most épp a cooler hűtő lyukadt ki az új már az asztalon még nem volt rá idő. De a befecskendezőtől az egr szelepig az állandóan berohadó kézifékig a lengéscsillapítóig a gömbfejekig meg kommplett a lengőkarokig a féktárcsákig minden volt már cserélve rajta van ami többször is. Még féknyerget is kellett rajta cserélni cseredarabban is 50 pénz egy olyan. A coolerhűtő ami még nem volt cserélve az most lesz. Tavaly a vízhűtő lyukadt ki előtte a klímahűtő. Cserés volt a klímakompresszor is, ez most csak nagy hirtelen ami eszembe jutott, legalább 3 szor ennyi lenne a lista 6 év alatt, ahhoz képest meg megy az autó havi 2000 km-ert Szerintem van különbség a szervízigény között. Akkor már inkább kifizetem üzemanyagban azt úgy is el tudom számolni költségként a hájeszba, mint, hogy lépten nyomon szervízbe hordom. A masternél megfogadtam, ha lesz egy olyan egybefüggő fél év amikor nem kell az épp aktuális olajcserén kívül hozzányúlni (ez kb. 12 ezer megtett km-er) húzok egy piros strigulát
6 év alatt még nem kellett húznom
nekem is d4d volt a még régebbibe utasként se ülök bele. Az ócska 2,8 idtd jumper is sokkal jobb volt. 2x annyi csomagot elvitt (l2h2) 9 literért. Városban kettesből indulva lemaradtak az átlag kocsik. 540-ig nem volt motor baja, utána nem vezettem. Egyszer főnököm megszopatott 3.-ikban teli gázon átmentem vele debrecenből nyíregyre, minden románt lehagytam. Annyi baja lett hogy elkékült a nívó pálca.
Ezt már átbeszéltük egyszer sedu 4 db lefutott halálán lévő használt akkumlátor nem tesz csodát. A 75 lovas nekem sem kellene mind igaz amit leírtál rá
Ezért van 120 lovas ami megy rendesen, csendesebb, valamivel szerényebben fogyaszt, bár kategória társakhoz képest picivel többet. 75 lovas nekem 3 évig volt meg nembírtam tovább Hangos, lust, lomha volt. 3 év alatt két szilent blokkot két lengéscsillapítót egy termosztátot, egy szofita izzót és két h4 izzót kellett rajta cserélni. 550 nél kelt el
A mostani 8 éve nálam van most ilyet, hogy vezérlés meg gumi, meg olaj meg szűrők, nem írok, mert ez a megtett km-el arányos kopó alkatrészek. Az izzókat sem írom az is természetes elhasználódás Ezen felül 8 év alatt mit költöttem szervízre Na most nagyon gondolkodnom kell
na kicserélték a kuplungszerkezetet ( megvan a régi, még egy 100 ezret símán elfutott volna vele) kuplunkszerkezet kinyomócsapágyastól 36 pénz volt akkor. Bal első kerékcsapágy 7-8 ezer ft. Kétszer kellett a kardáncsapágyat cserélni mert volt egy kis morgó hangja kb. 2x 8 ezer ft körüli összeg. Amit már 5 éve kellene cserélni a kormány csapágy de mivel csak osszloppal együtt lehetne kb. 220 ezer ft lenne így maradt benne a régi. Homok úton lehet halani, hogy néha koppan. 220 ért nekem belefér. Hamarosan aktuális lesz két lengőkar csere. Kompletten kb. 80 pénz lesz de ráér egy év múlva műszaki előtt annyira nem vészes Ami nagyobb pénz volt az nem az autó hibája, a régi szerelőm a sper difit felöntötte valami hagyományos olcsó diffi olajjal, a drága speckó olaj helyett. Ez megette a négy csapágyat ennek a költsége kb. hézagolással együtt 130 ezer ft volt. Ezt nem számolnám ide csak megemlítem, hisz ez nem a konstrukcióból fakad, szimplán ember hiba.
8 év és 250 ezer megtett km-er számoljunk.
60 ezer anyag kb. 40 ezer munkadíj
8 év alatt elköltöttem 100 ezer ft-ot szervízre
lehet utánozni
Van alapja, de én az összes kocsim közül a corollát szereltem a legtöbbet, pedig ott volt a számla, előttem is költöttek rá rendesen.
A Hiace se volt hiba mentes. Hidegen nem mindig indult, az egyik fékdob tojás alakú lett (ez egyedi hiba). Cserébe olyan hangos mint egy tank. Meg lehet vele járni triesztet egy nap alatt futóval de nem indulnék el újra, pedig az enyémben az ülés legalább ki lett cserélve. A többi buszomtól többet evett és nem is volt túl erős. Ha nincsen más igényed csak hogy menjen akkor jó kocsi. Rohadást nem említem.
most olvasom, hogy 365 van benne. Ha nekem arra a tojotámra amit 750-el adtam el csak 10-ét rá kellett volna költenem mint itt leírtál biztos felgyújtom
Akkor engem is meghallgatsz
ha nem volt elég szopás a bora azt rátromfoltál egy passáttal ha már komplett kicserélted amit itt felsoroltál egy oldalon. Na most ne add el. gyakorlatilag felét nem kapod mint amennyit ráköltöttél
Gondolj bele,hogy kb. fél évig van egy autód amire nme kell költened
Azért fél év múlva hirdesd meg, mert ugyanezen összeg újból bele szalad.
mikor már a gatyád is ráment ezekre a szarokra elkezdhedsz gondolkodni mint rontottál el a közel 50 éved alatt
Ém tudom Nekem 25 év óta tojotám van és csak tankolni állok meg vele nem szervízelni
Eladó vagy Csere VW Passatom,nagyon sok minden cserélve lett rajta,2001-es évjárat,363 200 km van benne,6-7 liter átlag fogyasztással.
Extrák: ülésfűtés,ASR,Klíma,alufelnivel+téli garnitúrával. Amik cserélve lettek: kettöstömegű kuplung,két alsó lengőkar,Egr kiváltó van benne,sportlégszűrő,gyári turbó 1749VA,olajcsere+szűrő,motor cserélve lett,amibe elvileg 220 000 km van benne,hengerfej teljesen felújítva.Benzines és Szívó dízel csere érdekel,mindent meghallgatok !!! Privátba írjatok !!
Gyakorlatilag szarok rá mi van az alján amíg a műszakin átengedik Van egy fasza karosszériásom aki forint-fillérért megcsinál rajta bármit, ha majd szükség lesz rá
Kivagy nyúlva mindig ezekkel az alvázzakkal Elpofáztam már évente egy max kétszer átfújatod olajjal, az út porától szépen lesz egy kis olajsár az alján ami gyakorlatilag egy védő filmet képez rajta az életbe nem fog rozsdásodni. Hamarabb fog a Debreceni Nagytemplom harangja átlyukadni a korrozíótól ( még ha bronzból van is) mint egy olajjal kezel autó alja amelyik ha kell egész télen sós latyakban megy Persze nem kell rám hallgatni alvázvédőzgessetek csak legalább felgyorsítjátok a szétrohadás folyamatát.
Bárka: egy folszvágen konszern csodája van benne ez egy ódi 3 tütü motorkája volt. szerintem az ódi 4 be is ez van meg golf 4be is. Alapvetően egy pdti motorka volt ami átalakításon esett keresztül
Amit leírtál ahhoz nem tudok hozzáfűzni semmit PONT EZ TÖRTÉNT VELE:
"meg eshet hogy azok akik nem háttal ülnek a technikának azaz nem ugatják a holdat azok a PD motorok belsejét tolják a sima TDI-k be. sima TDI 90-110 LE PD TDI 101-116-131 LE., így egy mechanikus adagolóval és némi tudással a háta mögött egy jó specialista simán hoz 200 LE-t egy 1,9 ből, ami belül bírja a sok sok NM-t és a 4000-5000 fordulatot."
Nagyon nem is bánom, mert ha ezen beszarik az injektor a 4 db-ot újítattom 80-100 ból. Ha a pumpe-düse szarik be annak darabját 90-ből Gyakorlatilag minden hengernél adagólóként funkcionál a pumpás. Nekem nincs szükségem rá
kb. 400 nm kellően tolja a csónakot szerintem. Utazóba 40 végre meg közelít a 60-hoz . Dunán völgymenetben 63-at mentünk vele. A motorka kb. 160 lóig lett felhúzva. Ha a 19-es csiga helyett tennék egy 21-eset, alacsonyabb fordulaton akár a 70-et is elérhetném végre De szerintem untig elég az amit így tud. A te általad említett 6.0 motorkák sem tudnak többet Legfeljebb akkor, ha egy ladikba szerelik. akkor 100 felett is hasítanak vele. Egy 90 lovas külmotor óránként benyal 60-70 liter benzint. Egy 5.0,6.0-ás mercurise a maga 250-350 lóerővel egyébként belmotor révén kevesebbet, az elvan 45-50 liter körül óránként
Az én 1,9 dízelem 10liter/óra Itt jönnek ki a különbségek évi 50-60 üzemóránál. Na ez a nem mindegy, hogy a kettő közötti különbségből megveszem az éves horgászjegyet, ingyen van az oda vissza utam, amit megeszek megiszok 8-10 alkalommal ,az éves hajótárolás díja és még mindíg marad egy kicsi a zsebembe
nos kis rézfaszú szemüveges csávó ! erre a témára rákaptál mint tyúk a takonyra. amiket belinkeltem azok az írások eladó autóké volt, az eladó írogatta, én csak másoltam. szal, amit észre vettem hogy azon diesel tulajok akik túlvállalták magukat és a várható PD hengerfej felújítás elől inkább az eladás és a szívó benzin /diesel felé mozdulnak el.
ugye volt az mikor az 1,4 tsi motornak leírták a km futással arányos hibáit, miért linkeltem ? hogy a sok fasz benzines hívő is kapjon egy nagy maflást, a nagy benzines éra is haldoklik a megtett km függvényében, ha vw ha olasz ha franszia bla bla, a merdzsó sem kivétel csak ott a szorzó 2x-4x -es.
a benzin turbó már megfutotta életének 2x -ét minimum majd mikor már leélték pl gazdagék akkor bedobták a használt autó piacra, a csóró álmodozók meg elkezdtek rá szigorúan költeni ! ennyi !
nos, kiscsávó, én iszom minden szavad, de ha te is értelmeznéd mit írok ide akkor látnád hogy pont előtted írtam le hogy "tehetősék " maximálisan leszarják mi van az autó alatt, nehogy már lehajoljanak ! lepötyögtem hogy " tehetőséket " maximálisan nem érdekli hogy ugyan milyen az autó /jármű állapota, ameddig kell vagy érdekükben áll addig pátyolgatják, miután megtörtént a döntés hogy elengedikkkkk, no onnantól kapáltak neki, gazdagék nem tekerik vissza a km órát, á dehogy, az ő alapvető érdekük hogy a tehetősség fenntartását biztosítva még többet tudjanak spórolni a lelakott szarjukon, hisz jön helyette új !
savaztad a vw diesel-t, de mifene a te bárkádban is az dohog, hja spórolni akarsz ? no, itt válik ketté a víz a szartól ! mikor beindítod a ladikod és kerreg berreg, ahelyett hogy beindítanál egy 6,0L -es benzines -t hogy még a túlpart horgászai is elképedjenek ! láttam már olyat , hja , csak a hajócsavar érte a vizet a hajótest nem, no apja az az élet ! alá írom hogy a kis TDI-d kivágta a rezet nem vitás !
kis segítség ahhoz hogy tudd is mi kerreg benne, tehát ha van adagoló egy vw motoron akkor az ha te vagy a pipi- is az sima TDI. ha nincs adagoló akkor lehet PDTDI, sipka sál ez így van, mivel neked van így egy sima TDI kerreg a hajótestben, az meg eshet hogy azok akik nem háttal ülnek a technikának azaz nem ugatják a holdat azok a PD motorok belsejét tolják a sima TDI-k be. sima TDI 90-110 LE PD TDI 101-116-131 LE., így egy mechanikus adagolóval és némi tudással a háta mögött egy jó specialista simán hoz 200 LE-t egy 1,9 ből, ami belül bírja a sok sok NM-t és a 4000-5000 fordulatot.
bora : mint írtam nekem akkor annyi lecsó volt rá, és nem terveztem be hogy 2.5 év minusz lesz az életemben. bora marad, és nem bántam meg hogy az lett, csak kár hogy nem kombi, de így legalább ha bele ülök nem melós autó filing vesz körül. mi volt a szempont vásárláskor ? hogy ne egy törpéknek gyártott tütü-t vegyek és megbízható legyen. nos, eddig csak eccer viccelt meg, de már az is javítva, kell költeni rá. hát ja, de ha tolom neki akkor élvezem, és "maximálisan " nem érdekel hogy ki mit mond, szarok a zárak szarok a műanyagok, de amikor csapatom , tolom a barmokat magam előtt ! talán ha kifelé fogok érdeklődni akkor leszek gondban hogy mely benzines / gázos technikára szavazzak, bár a gazdagok levetett kacatjait nem szeretném tovább dédelgetni ! de az a jövő kis csávó !
no, bor elfogyott , csókoltatlak
Ha szerencséd van találsz valami 20 éves suhancot aki kiperkálja a ráköltésed felét.
A 25 éves vitarára én sem költötttem volna el négy kilót ha nem magamnak kell. Eladásra az életben nem hozná meg az árát. Így viszont van egy jó autóm ami remélhetőleg hozzányúlás nélkül még 10 évig autó lesz és elmegy minden terepen, minden körülmények között. Ha már ennyit rábasztál egy ilyen autóra azt már tartsd meg szerintem
6 év alatt még nem kellett húznom
Ezért van 120 lovas ami megy rendesen, csendesebb, valamivel szerényebben fogyaszt, bár kategória társakhoz képest picivel többet. 75 lovas nekem 3 évig volt meg nembírtam tovább Hangos, lust, lomha volt. 3 év alatt két szilent blokkot két lengéscsillapítót egy termosztátot, egy szofita izzót és két h4 izzót kellett rajta cserélni. 550 nél kelt el
A mostani 8 éve nálam van most ilyet, hogy vezérlés meg gumi, meg olaj meg szűrők, nem írok, mert ez a megtett km-el arányos kopó alkatrészek. Az izzókat sem írom az is természetes elhasználódás Ezen felül 8 év alatt mit költöttem szervízre Na most nagyon gondolkodnom kell
na kicserélték a kuplungszerkezetet ( megvan a régi, még egy 100 ezret símán elfutott volna vele) kuplunkszerkezet kinyomócsapágyastól 36 pénz volt akkor. Bal első kerékcsapágy 7-8 ezer ft. Kétszer kellett a kardáncsapágyat cserélni mert volt egy kis morgó hangja kb. 2x 8 ezer ft körüli összeg. Amit már 5 éve kellene cserélni a kormány csapágy de mivel csak osszloppal együtt lehetne kb. 220 ezer ft lenne így maradt benne a régi. Homok úton lehet halani, hogy néha koppan. 220 ért nekem belefér. Hamarosan aktuális lesz két lengőkar csere. Kompletten kb. 80 pénz lesz de ráér egy év múlva műszaki előtt annyira nem vészes Ami nagyobb pénz volt az nem az autó hibája, a régi szerelőm a sper difit felöntötte valami hagyományos olcsó diffi olajjal, a drága speckó olaj helyett. Ez megette a négy csapágyat ennek a költsége kb. hézagolással együtt 130 ezer ft volt. Ezt nem számolnám ide csak megemlítem, hisz ez nem a konstrukcióból fakad, szimplán ember hiba.
8 év és 250 ezer megtett km-er számoljunk.
60 ezer anyag kb. 40 ezer munkadíj
8 év alatt elköltöttem 100 ezer ft-ot szervízre
lehet utánozni
A Hiace se volt hiba mentes. Hidegen nem mindig indult, az egyik fékdob tojás alakú lett (ez egyedi hiba). Cserébe olyan hangos mint egy tank. Meg lehet vele járni triesztet egy nap alatt futóval de nem indulnék el újra, pedig az enyémben az ülés legalább ki lett cserélve. A többi buszomtól többet evett és nem is volt túl erős. Ha nincsen más igényed csak hogy menjen akkor jó kocsi. Rohadást nem említem.
ha nem volt elég szopás a bora azt rátromfoltál egy passáttal ha már komplett kicserélted amit itt felsoroltál egy oldalon. Na most ne add el. gyakorlatilag felét nem kapod mint amennyit ráköltöttél
Gondolj bele,hogy kb. fél évig van egy autód amire nme kell költened
Azért fél év múlva hirdesd meg, mert ugyanezen összeg újból bele szalad.
mikor már a gatyád is ráment ezekre a szarokra elkezdhedsz gondolkodni mint rontottál el a közel 50 éved alatt
Ém tudom Nekem 25 év óta tojotám van és csak tankolni állok meg vele nem szervízelni
Extrák: ülésfűtés,ASR,Klíma,alufelnivel+téli garnitúrával. Amik cserélve lettek: kettöstömegű kuplung,két alsó lengőkar,Egr kiváltó van benne,sportlégszűrő,gyári turbó 1749VA,olajcsere+szűrő,motor cserélve lett,amibe elvileg 220 000 km van benne,hengerfej teljesen felújítva.Benzines és Szívó dízel csere érdekel,mindent meghallgatok !!! Privátba írjatok !!