Nekem a 2,5 D4D Hiace van ,370000km-el,8-10 lityit eszik.
Városban nyáron 8-8,5 ,dinamikusan járok vele,télen fél literrel több,pályán 10 körül.
Az enyém 100 ló,szerintem élhető!
Egyébként ennek kivételesen 30 üzem óra alatt semmi baja nem volt 4000 fordulaton pengetem neki. Mondjuk a hőcserélő csöve egyszercsak elrepedt azt nyomta a fenékvíz tetejére a gázolajat Gépszag volt a kabinba mint egy csatahajóba. Egyébként eredetileg ez egy pumpás rendszer volt adagolós lett minden minimálra egyszerűsítve
Remélem azt az évi 40-50 üzemórát kibírja A idén a hajtóművel voltak problémáim, talán megoldódott.
nem leszólom a fauvé dízeleket egyszerűen csak szarok annak ellenére, hogy sajnos megint van nekem is egy. Ennél már a csigazabáló franciák is jobb motort építenek na nem a rönóra gondoltam inkább a citroenre
Ezek 5 hengeres gépek akkor mi a faszér 80-90 le-re tervezték őket? Ha meg padlózod az és beveri a 8-at. De ceru lehet többet tudna mondani erről neki t4 a céges
Örülj hogy csak 8-at eszik a d4d nekem 7-10 között szórt terheléstől függően. A transit hiába 6 sebességes 8,2 az átlagom úgy hogy szinte mindig üresen megyek. Városban 3-4-től nem tudsz feljebb kapcsolni, 6 csak 100-tol inkább.
A t5-ből én a 2,5-ös 6 sebsségeset vezettem, ha óvatosan mentem mint a transittal 7 literből kijött és jól ment, kartámaszos szék, elektromos tolóajtó sok okos extra volt benne. A Hiace-t a gyári ülésével egy hétig nem tartottam volna meg. Nagy köbcentis gyenge motor mitől menjen tönkre? Mint a régi mercik. Ha azok is erősek lettek volna nem mennek annyi kilométert.
te okoska, azért 80-90 LE hogy bírja 5-700 e -ig, ha megehetné azt a 8-10 L gázolajat, a hajászod a fasorba lenne
szeretem mikor leszólják a vw dieselt, de ha az is betolhatná a 8-12L akkor 220 -280 Le -tudna, olyan nyomatékkal hogy a vw-sek már alapból kevlároztatják a kuplungot. lehet leszólni őket, de előbb lásd a mögöttes dolgokat is. a 2 tömegű ellensége pont a város, a rengeteg indítás elindulás. kb mint az EGR szindróma, vagy a dpf. de ha okos valaki és a vásárlást követően ki írat minden faszságot a vezérlőből akkor ha nem beteg állat módjára kezeli a kuplungot 350-400-at is elfut. nekem 250 -nél volt kuplung csere, de a régi is jó volt csak a tárcsa kopott el. így még van a régiben is 100 e km -normális használattal, pl autópálya.
Többek között ezért adtam el a szívó 2,4-es hájeszt én is. Az csak 3 évig volt nálam(nálam ez rövid táv ) 75 lóerő és nem lehetett vele autózni kín volt. zabált is meg hangos is volt.
A t5 re az a jellemző amit a zárójelbe írtál(ha megy) az összes postakocsi olyan nálunk a környéken 16-ból 14 nek cseréltek 2-ős tömegűt 200 ezren belül Mindíg kínlódnak vele valamit. A d4d hájesz ugyanaz a kaszni mint a régi, talán kicsit rondább. Valamivel csendesebb, mint elődje. Ezeket a 80-90 lovas t5-öket meg helyből átugrom a 350 nm-errel. Egy nyers komfortalan autó, 25 évvel ezelőtti megoldásokkal. Amikor 2006 ban debütált a tesztelők főcímnek azt adták "Vissza a múltba" Én 170 cm-nekl tökéletes. Az üllésből kifordulsz kanyarban én a kartámaszba kapaszkodok Az enyémbe még csak villany ablak sincs mondjuk hozzáteszem nem is nagyon hiányzik. 5 köbméter rakodótér két tolóajtóval könnyen pakolható én szeretem Amit nagyon hiányolok belőle az a 6 gang 100-nál 5 be 2800 forog 120-nál 3200-at. Ezért is eszik 8 litert
Visszatérve a hiace-ra. Tudod hogy volt nekem is, nem romlott el, de törpéknek és süketeknek találták ki. Ha külső is számít akkor szemüvegeseknek. Egy vele egyidős VW T5-öt öröm vezetni (amikor megy), a hiace csak a munkások kezébe való. Ülés csere után már majdnem használható volt az enyém. A régi dízel még rosszabb minden tekintetben, még zabál is (+3l).
Van rájuk bőven garancia. Én próbáltam megölni az 1,3-ast, gyáriban nem sikerült. Később a versenyautómra tettem gti hengerfejet, böszme nagy turbót, az is úgy járt mint egy új, pedig kínoztam. Volt 1000-es swiftem tartalék kocsinak 170-nel bírt hasítani óra szerint sík úton. 4,4MfT az 1,4 turbo ha menni akarsz, ebből még biztos lehet alkudni is. Simán a legjobb vétel. Ha eladnám a 2 éves transitot azt vennék. Inkább a váltó miatt aggódnék főleg ha magyar alkatrészekből szerelik össze.
Én azt hittem ezek a vitarák drágábbak. Valami kedvezményes áron 4,1 a tök alap vitara. Mondjuk ezért cserébe 1 literes motort kapsz bele 5 gangos váltóval hátsókerék hajtással. Ugyanebből a 4 kerekes 1 m-el hosszabb.
Bazmeg, hogy a fenébe rakhat szuzuki 1 literes motort ekkora kaszniba A régi 6 mázsás szvittyekbe raktak 1.0 motort A nagyobb motorja is csak 1,4-es. Ezek tuti turbósak máshogy nem lehet Kinyírják őket a gari után egy hónappal mint a kugákat. 100 ezer km azt lehet leadni a blokkot a méhtelepen Fater vitarája az egyik 1,6-os a másik 2.0 benzines. Nem megy, cserébe sokat fogyaszt de legalább az életben nem ölöd meg.
Eddig az új (régi) fóka 4,4 volt alkudozás nélkül, az új vitarát ami szerintem elfogadható autó 4-ért adják szabóék. Kerekíthetjük feljebb nem gond. Egy 8-10 milliós villany retek se különb ezektől, legfeljebb télen ha elfogy az amper 100km után megfagysz az autódban a préri közepén.
Ez mivel jobb mint egy clio? https://www.renault.hu/content...
igen és két évente mit cserél mire? Megy hány éveset hány évesre? Két év alat tud bukni egy autó az árából akár 2 millát is. Akkor már nem is annyira jó buli két év alatt egy olajjal? évente 2-szer kell cserélni nálam pl. Bár a feleségem autójába csak a kötelező szervíznél van cserélve bőven csereperiódus előtt. 2 hónap múlva esedékes a kötelező most van benne 9000 km-er azaz arányosan 10 800-nál lesz lecserélve 15 ezer a csereperiódus
Gyorsan ránéztem néhány márkakereskedésre a teljesség igénye nélkül ezt találtam
Ford: Fiesta 4500-tól, Mondeó 8000-tól, c-max 6500-tól Focus 5900 -től
vw: poló 4800-tól, Golf 4800-tól, Passat 4800-tól
Toyota: yaris 3000-tól, Auris 5300-tól, Corolla 5200-től, c-hr 6000-tól
Renault: Clió 3200-től, Grand tour megán 3400-től Scenik 6000-tól, kadjar 5700-től
Opel: Zafira 7000-től, Insignia 7000-től, Corsa 3100-tól, Astra 4900-tól
Ciroen: c3 3300-tól, c4 4800-tól, c4 4800-tól, Berlingó 5200-től
Ezeket úgy kell elképzelni, hogy ez a legkisebb felszereltséggel a leghitványabb motorral felszerelt járművek. Jó esetben hozzá kel számolni + 20-30%-ot, hogy olyan autót vegyen belőle az ember amibe szívesen beleül. Mindettől függetlenül arra a megállapításra jutottam, hogy 4000 alatt csak kis méretű autóban lehet gondolkodni, meg arra, hogy a ford az indokolatlanul magas árban dolgozik minden kategóriában a többi márkához képest
Különösebben nem nézegetem az új autó árakat de 4 milláért nem gondolnám, hogy széles a paletta Ennyi pénzen új zsigulit vagy dácsia dasztlert lehet esetleg kapni, esetleg a teljesen csumpi skodákat. 6-8-10 millért lehet kapni szerintem valamire való autót mostanság, de mindjárt felszaladok néhány honlapra, hogy hol tartanak mostanság az új autó árak mert nem vagyok ezen a téren naprakész én a 3 autóba amit használok kb. 2 ft körül tankolok egy ében Én pl, nagyon szeretnék megspórolni ennyi pénzt azért, hogy ez a kltsg ne legyen Még ennek nem érkezett el az ideje amiíg a háttér és egy normális akksi rendszer nincs kifejleszteve. Én nem cserélgetem az autókat 2 évente mert nem találom értelmét. Énnekem az az autó ami bejön 10 évig is az. A tojotákra az olajcseréken, gumikon szűrőkön kívül összesen nem kellett költenem fél millió ft-ot. A mostani hiacom 10 éves és 8 éve most nyüstölöm, egy kuplungszett lett benne cserélve meg 3 szor vezérlés. Ami megynyomta egy kicsit amikor a diffit szar olajjal öntötték fel(mert ez valami sper diffis vagy mi a tököm) azt a gahgyi olaj amit beleöntöttek megette a csapágyakat na csak a c4 csapágy volt vagy 140 ezer Az aszony autója 5 éves 4 éve van nálunk egy hátsólámpa izzót cseréltem másról nem tudok
Városban nyáron 8-8,5 ,dinamikusan járok vele,télen fél literrel több,pályán 10 körül.
Az enyém 100 ló,szerintem élhető!