szia, a hátsó lámpa ügyébe kereslek (megint :) ) Ígértél képet róla :) de az se baj ha nem lesz ha tényleg nem repedezett törött akkor küldheted kép nélkül is :) csak jelezz vissza és küldöm a címem
Ez már a sokadik. Van egy, ahol elég sokan vagyunk már...
Nem értem, minek van szükség 10 ilyenre? Ráadásul itt 3 órája vagy tag...szóval kíváncsi lennék, hogy most mi is a cél valójában?
Indítok egy csoportot, a Kawa tulajoknak a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztására, alkalomadtán közös túrák szervezésere!
Várunk szeretettel! https://www.facebook.com/group...
Ludas? Mint matyi?
Átmentem már kicsit feldobni az érdektelen fórumotokat
Bírom már amikor olyanokon is megy az agyalás nálatok, hogy a kuplung rugóját, hogy lehet könnyíteni néhány gramm súlyvesztés érdekében meg ilyen óriási ökörségek Akkor tudás mellett egy 30 kilós sportáska hátúlra is teljesen mindegy lenne...
Haggyad már a picsába.... Fiatal koromban volt egy siratófal,ott próbáltuk ki a "cross" gépeket...ha kiment,azért szedtük szét,hogy miért ment ki...h nem...azért,hogy miért nem... Gyógyít6atlan...
pipifax volt a ludas, Téged csak mint példát megemlítettelek, mert Te is azt "játszod" amit ő. Mindnyájatok olyan, hogy ha és mindig is olyan volt, hogy ha valaki a Kawasakit bármilyen kontextusban negatívan említette, azzal kilométeres vitába szálltatok. Előtte a Z fórumosok is ezt csinálták.
A legtöbb motoros úgy van a motorjával, hogy ha lenne segge egész nap azt nyalná, hajbókol meg fetreng előtte, me' mekkora isten ez a motor. Ha valaki kritizálja, akkor meg személyes sértés. Bizonyos márkák esetében ez fokozott.
Én más motoros vagyok - szerintetek nemigazi motoros, lehet. A motornak kuss a neve és az a dolga, hogy engem szórakoztasson. Nem azért van, hogy egész nap törölgessem, meg cirógassam. Tojok rá hogy hogy néz ki, mekkora a nimbusza, kinek mi a véleménye, mire és mikor gyártották az sem érdekel, hogy a többi példány milyen állapotú. Ha nem adja azt az élményt, amit elvárok, akkor vagy eladom mert feleslegesen vettem meg, vagy átalakítom olyanra, ami nekem tetszik. Arról nem tehetek, hogy ez Téged fáraszt. Engem az fáraszt, amiről Ti beszélgettek.
Cápa legyen igazad . Én abba fáradtam bele hogy az állandó hú de szuper gépem van és még faragok rajta de így is legyalázom stílus megy. Tudom a két technikát nem lehet összehasonlítani már csak az évek miatt is. Tőlem még nem hallottad hogy szar a gsxr max mnet a zríka de az is mert sok volt a farok méregetés. Tojom le hogy melyik a jobb úgy is a motoros tudása dönti el. Amúgy meg mint egy párszor írtam mindkettőt gajra lehet tenni és vigyázva kifutnak a világból. Nem mellesleg az elmúlt hosszú időben nem írtam ,hanem te említettél meg én csak reagáltam. Részemről off a téma különben is inkább balesetmentesen motorozzunk mint vitázzunk. Még valami azt viszont elismerem hogy a hatdugós fék az egy kalap kaka :(
Ezért nem is értem, ha egy motornak csak egyetlen egy van és ezt még meg is említem az mért indok egy kis nyafogásra. Örülnötök kéne, mert ezen kívül keresve se tudnék még egyet találni.
Nem értem, minek van szükség 10 ilyenre? Ráadásul itt 3 órája vagy tag...szóval kíváncsi lennék, hogy most mi is a cél valójában?
Várunk szeretettel!
https://www.facebook.com/group...
Átmentem már kicsit feldobni az érdektelen fórumotokat
Bírom már amikor olyanokon is megy az agyalás nálatok, hogy a kuplung rugóját, hogy lehet könnyíteni néhány gramm súlyvesztés érdekében meg ilyen óriási ökörségek Akkor tudás mellett egy 30 kilós sportáska hátúlra is teljesen mindegy lenne...
Neked is kellemeset.
A legtöbb motoros úgy van a motorjával, hogy ha lenne segge egész nap azt nyalná, hajbókol meg fetreng előtte, me' mekkora isten ez a motor. Ha valaki kritizálja, akkor meg személyes sértés. Bizonyos márkák esetében ez fokozott.
Én más motoros vagyok - szerintetek nemigazi motoros, lehet. A motornak kuss a neve és az a dolga, hogy engem szórakoztasson. Nem azért van, hogy egész nap törölgessem, meg cirógassam. Tojok rá hogy hogy néz ki, mekkora a nimbusza, kinek mi a véleménye, mire és mikor gyártották az sem érdekel, hogy a többi példány milyen állapotú. Ha nem adja azt az élményt, amit elvárok, akkor vagy eladom mert feleslegesen vettem meg, vagy átalakítom olyanra, ami nekem tetszik. Arról nem tehetek, hogy ez Téged fáraszt. Engem az fáraszt, amiről Ti beszélgettek.