Nem gondoltam volna, hogy ez a vita ilyen érzelmi hullámokat fog generálni .
Nem sztárolom a szutyukit, van hibája elég, pl. a Cápa által emlitett "végelgyengülés" .
Nem azért van olyanom, mert tökéletes, egyszerűen ez passzol a legjobban a stilusomhoz.
Nem hiszem, hogy okoskodás lett volna, inkább csak beszélgettünk.
Hát, mivel sosem romlik el a 9-es, ezért nincs róla mit beszélni, unalmas egy motor ilyen szempontból Így marad a buzulás, nincs azzal semmi baj
De látod, abban igazad van, hogy itt még egy hátsó rugóstag nem típusazonos cseréje sem hoz lázba senkit
Talán pont azért jöttem ide, mert itt a f...nak kell ott is pipi hülyeségeit olvasni, nem?
Itt sokkal jobb helye van az ilyesminek, a motorokról egyébként sem beszélgettek már évek óta. Csak a horgászat, meg a buzulás. Ez a topik a sportmotor latrinája.
De ugye elolvastad, hogy fordítva volt?! pipifax jött hozzánk - mindig szívesen látjuk. Tehát nem ezért.
Mindezt úgy, hogy a ZX-ről GSX-R-re váltás sokkal gyakoribb jelenség, mint a visszaút, amire még nem ismerek példát eddig. Tehát még akkor sem érteném a foggal körömmel történő kéretlen védekezést, ha a tapasztalatok valami alapja lenne annak esetleg a ZX tényleg sokkal jobb motor? Nem tűnik annak egyelőre. Ráadásul nem is szidta senki, csak leírtam, hogy a váltója elég tré. (Egy olyannak, aki ZX-ről GSX-R-esre váltott. És egy olyan írta le - én - aki már ZX-es korában is vállalta, hogy ez a váltó igenis szar.)
Igen valamivel simábban megy a ZX, de egyrészt nem sokkal, másrészt amit írtál, hogy a GSX-R az "összeáll, amikor hajtod" a ZX meg "szétesik" - mondjuk erős kivétel a blokk, aminél fordítva van! (A GSX-R 04-ig ha nő a tempó fárad el, a ZX elemébe jön, de ez most egy más téma. A Z750 nálam már közép fordulaton félreváltott... Nagyon meg volt pár reccs.... A GSX-R úgy vált 12ezernél, mintha mikrokapcsolót pöcögtetnél épp csak meg kell feszíteni a kuplungbowdent ujjbeggyel. (Már akinek van olyan, mert az igazi király srácoknak - mint amilyen pl. én is vagyok - hidrós kuplungja van.)
Talán azért veszik annak, mert mindig a szutyukisok tévednek be ide hirdetni az igét. (Mondom ezt úgy, hogy két Suzukim is van a 9-es mellett - igaz az egyik robogó - de sosem sztárolom őket).
98-99 nek nem a leg jobb a valtoja rohadt kemeny de legalabb jobban birja a strapat 2000-2001 egy igazi huladek az utolso szeria is csak egy picivel jobb sajnos ez kilences betegseg a legszarabb szeria a 2000-2001 hajlamos a vaz repedesre es hamar elkopik a henger ! Es tok felesleges egy gsx-r hez hasonlitani nem egy kategoria meg a faszmeregetes helyet inkabb motorozni kel es nincs akkor vita
9-essel sokkal jobb "érzés" váltani, mint egy k1-k4 gixerrel, alacsony (5-6 ezer fordulatig) a gixer váltó csattog, zörög, de tény, hogy nem vált félre (kis fordulaton a 9-es sem ). Viszont a gixeré csőgázon kisimul, pontossá és határozottá válik, (ez a gsxr minden egyéb részére is igaz) kuplung nélkül is.(azért mégis csak ez a fontosabb egy sportmotornál)
A 9-es csutkán hajlamos fals üreseket venni, talán a váltó egyéb mechanikai problémái is az ilyen félreváltásoknál keletkezett sérülésekre vezethetőek vissza?
2004-től a Kawa és a Suzuki váltók is jól használhatóak, mindenféle fordulatnál.
Ezt nem értem bennetek. Ha úgy van ahogy mondom, akkor mégis mért kell vitatkozni?
Olyat, hogy nem fejlődött nem mondtam, de annál nagyobb baj, ha még a legutolsó változtat is a hibával bírt. Ezt a helyedben még inkább úgy értelmezném, hogy nem kell vitatkozni.
Az enyém 03-as volt és megvolt a hibája. A Z750-em 2004-es volt meg volt a hibája. Ismerős 03-as Z1000-esében szintén. Sedu írt több példát, a Z fórumban találsz még párat, Te magad állítod, hogy így van. Akkor mi kell még? Rossz az a váltó.
Vitatkoznom kell. Egyrészt igazad van abban, hogy a 9-esé nem a legjobb, amit leírsz az úgy van. Folyamatosan javítgatták, a 01-02-ben már jobb, de nem tökéletes, a 03-04-et nem tudom. Viszont a Z sorozatban csak az egyik fogaskeréksor ugyanaz, a többin jelentősen változtattak és úgy tudom ott nincs vele gond. Ugyanakkor a Z1000-é az említett fogaskeréksor kivételével beépíthető a 9-esbe némi ügyességgel. Faragni nem kell, csak az 1000-ből kell pár alkatrész. Nem véletlen, hogy akinek váltóhibája van és teheti, az a Z1000-ét (05-ös jellemzően) teszi bele külföldiában.
Akkor egyrészt ezt kell mondani és nem azt nyomatni, amit pipifax. Főleg nem azzal alátámasztva, hogy az övé olajcserétől is elmászott. Másrészt nem a váltó finomságáról volt szó. Hanem arról, hogy a 9-esé rosszul van megépítve, mert több helyen is ürest lehet vele fogni. Ez a hiba a GSX-R váltókkal nem fordul elő. A Kawával pedig igen és ez konstrukciós hiba, ami csak a régi ZX blokkokban van benne, így a Z sorozatot is érinti.
Nem teljesen így volt, olvasd el még egyszer. Egy GSX-R váltóprobléma kapcsán megjegyeztem, hogy a ZX-9R-nek rossz váltója van. Ezt Ti úgy értelmeztétek, hogy szerintem a ZX szar, a GSX-R meg csúcs és odajöttetek vernyogni. Ezek után már világos, hogy mi vagyunk lelki szegények!
Nem sztárolom a szutyukit, van hibája elég, pl. a Cápa által emlitett "végelgyengülés" .
Nem azért van olyanom, mert tökéletes, egyszerűen ez passzol a legjobban a stilusomhoz.
Nem hiszem, hogy okoskodás lett volna, inkább csak beszélgettünk.
De látod, abban igazad van, hogy itt még egy hátsó rugóstag nem típusazonos cseréje sem hoz lázba senkit
Itt sokkal jobb helye van az ilyesminek, a motorokról egyébként sem beszélgettek már évek óta. Csak a horgászat, meg a buzulás. Ez a topik a sportmotor latrinája.
Mindezt úgy, hogy a ZX-ről GSX-R-re váltás sokkal gyakoribb jelenség, mint a visszaút, amire még nem ismerek példát eddig. Tehát még akkor sem érteném a foggal körömmel történő kéretlen védekezést, ha a tapasztalatok valami alapja lenne annak esetleg a ZX tényleg sokkal jobb motor? Nem tűnik annak egyelőre. Ráadásul nem is szidta senki, csak leírtam, hogy a váltója elég tré. (Egy olyannak, aki ZX-ről GSX-R-esre váltott. És egy olyan írta le - én - aki már ZX-es korában is vállalta, hogy ez a váltó igenis szar.)
kisparaZX: úgy, csak kissé kialvatlan vagyok :D
A 9-es csutkán hajlamos fals üreseket venni, talán a váltó egyéb mechanikai problémái is az ilyen félreváltásoknál keletkezett sérülésekre vezethetőek vissza?
2004-től a Kawa és a Suzuki váltók is jól használhatóak, mindenféle fordulatnál.
Olyat, hogy nem fejlődött nem mondtam, de annál nagyobb baj, ha még a legutolsó változtat is a hibával bírt. Ezt a helyedben még inkább úgy értelmezném, hogy nem kell vitatkozni.
Az enyém 03-as volt és megvolt a hibája. A Z750-em 2004-es volt meg volt a hibája. Ismerős 03-as Z1000-esében szintén. Sedu írt több példát, a Z fórumban találsz még párat, Te magad állítod, hogy így van. Akkor mi kell még? Rossz az a váltó.