Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hjaa,,azt hittem te hülyéskedsz ilyenekkel..
Hondát belvárosban löttem targonca céges
Te butyi Mit foglalkozol már azzal a rohadt fordulatszámmérővel? Számodra semmilyen plusz információt nem hordoz, mint ahogy egyik átlag közúti motorosnak sem. Akár le is takarhatnád. Úgyis mindenki a km/h órát nézi Nekem volt olyan autom amiben egyáltalán nem is volt fordulatszámmérő. Hát qrvára nem is hiányzott belőlle Itt a jóidő addig inkább motorozzál, hétvégére úgyis bebaszik...
Lehet ez az én Problémám ?????
★ Ha a feszültség a táblázatban megadott megjelenik,
a generátor megfelelően működik.
★ Ha a mért feszültség lényegesen magasabb értéket
A kijelzők a táblázatban, a szabályozó / egyenirányító
hibás. Sokkal alacsonyabb, azt jelzi, hogy a
Generátor hibás.
• Mérjük meg az ellenállást az állórész tekercs a következők szerint mértük:
{Le a motort.
{Csatlakoztassa a kézi teszter szerint az alábbi 2. táblázat.
{A hirdetések read (összesen 3 mérés)
2. táblázat ellenállás az állórész
★ Ha a feszültség nagyobb, mint a táblázatban feltüntetett, vagy
Ha nem jelenik meg semmi olyan két sorban
fordul elő (végtelen), állórész busz megszakad; az állórész
akkor meg kell újítani. Ha az ellenállás lényegesen
az alacsonyabb, az állórész van egy rövidzárlat; Be kell
helyettesíthető.
• A kézi készülék a legnagyobb ellenállás tartomány kapcsoló
és az ellenállást az egyes vonalak sárga
Ellenőrizze és tömeg.
★ A kijelző kisebb, mint végtelen (∞)
Rövid, mielőtt az állórész kell cserélni.
★ Ha az állórész tekercsek ellenállása normális értékeket
ellenőrzése hangsúlyozza azonban, könnyű gép károsodását
kijelzők valószínűleg a rotor mágnesek
gyenge; a rotor követően meg kell cserélni.
június eleje felé tervezem
igen voltam ott szinte egész nap csak elkellet mennem csináltam egy Jawat
Mik ezek a szarok??
Akkor téged láttaak kint az úton 2-3 szor elhuzni??? rémlett hogy ilyen a motorod....
Hallo.
Mikor lesz a tali Kécskén?
Múlt hétvége szentesen
https://www.facebook.com/TutiM...
[#5236475] 2016. 04. 20. 13:22 Totocs
Elszakadt a lánc, beszorult az eslő lánckerékhez, ami ugye így blokkolódott,amitől letörtek a fogak az 1-es sebesség fogaskerékpárjáról, plusz deformálódott a kihajtás tengely is
Én is így mértem ki hogy a Neutral kapcsolóm a szar sajnos....
Látom nekiálltál méregetni.
oké rendben
köszi
csak azt a kettőt húzd szét ami közötti részen akarsz mérni szakadást. Tehát a csatiba beledugod a multiméter egyik végét úgy hogy az érintkezzen azzal a vezetékkel amin mérni akarsz szakadást. ugyan ez a másik végén. Ha sípol akkor nincs szakadás.
csak ezt a 2 csatlakozot vagy mindegyiket ami a motoron található
Akkor persze szét kell húznod.
A müszerfal csatlakozotól akarok mérni szál szakadást a motor bal oldalán található gyújtás elektronika csatlakozojánál farok idom nál
Ritkán járok haza...A helyzet az hogy a zselésre azt gondoltam hogy megcsinálnám magam. Megveszem a zselét,bevágom ,bekárpitozom azt kabát. Persze egy kárpitos komfortzónákat tud még bepakolni....