Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyne
Nem értem mi bajod, az Apple a telefonok Suzukija
Megjött a tok..
Ne suzukiskodjatok már itt..
Nyilván más, még inkább mozdony érzete van. Nekem nem tűnik annyira kényelmesnek, vagyis a 9-es után nagyon más az üléspozíció, pedig nekem a 9-esen is emelt lábtartó van. De meglepően jól fordul és dönthető annak ellenére, hogy túrásabbnak tűnik a futómű. Tologatni nem érdemes, mert nehéz mint a sár. Most, hogy új fékbetéteket raktam bele, a fék is sokkal jobb (Ferodo egy kalap szar volt ahhoz a fékrendszerhez, ami ugyanaz a hatdugós, mint a 9-esen) igaz kicsit most még úgy csikorog, mint a 6:20-as amikor beér az állomásra :D
én is gurigáztam kicsit.....mostmár az uj kormánycsapággyal
Na és milyen a 9-hez képest?
Aki mondja.....
Hiába, a Hayabusának nehéz ellenállni
Árúló!
1-jó reggelt.
Jó én bevallom, megcsaltalak titeket, mert kawa helyett Szutyukiztam :D
Megvolt mult héten...
Én autóztam
Bizony bizony, az volt ma!
remélem mindenki motorozik ezen a kora nyári időben.
2.üdv uraim.
1.
Simán elképzelem
küldöm.
chííííííííííííína
Értem köszi
hát eléggé rossz lesz a motor menetdinamikája.......olyan minha csuszna kifelé az eleje,a hátulja meg cikázik........berág a csapágy az egyenes tartásba tehát ugy kopik be mivel egyenesen kapja a legtöbb terhelést,kigyorsitás,fék,egykerék,stopi........iráűnyithatalannak érzed a motort,legalább is én,de egyszerü megnézni.......olajemelő,deszka,felemeled az elejét és forgasd a kormányt jobra balra,ha akadozik vagy szorul akkor kuka a csapágy
szia, mik a jelei annak ha az szar már?
igen,mert lehet megköveznek ezért,de én eddig mindig ugy cseréltem,hogy a gyári 20ezer forintos helyet,vettem 5ezerért a csapágyboltban