Nyilván más, még inkább mozdony érzete van. Nekem nem tűnik annyira kényelmesnek, vagyis a 9-es után nagyon más az üléspozíció, pedig nekem a 9-esen is emelt lábtartó van. De meglepően jól fordul és dönthető annak ellenére, hogy túrásabbnak tűnik a futómű. Tologatni nem érdemes, mert nehéz mint a sár. Most, hogy új fékbetéteket raktam bele, a fék is sokkal jobb (Ferodo egy kalap szar volt ahhoz a fékrendszerhez, ami ugyanaz a hatdugós, mint a 9-esen) igaz kicsit most még úgy csikorog, mint a 6:20-as amikor beér az állomásra :D
hát eléggé rossz lesz a motor menetdinamikája.......olyan minha csuszna kifelé az eleje,a hátulja meg cikázik........berág a csapágy az egyenes tartásba tehát ugy kopik be mivel egyenesen kapja a legtöbb terhelést,kigyorsitás,fék,egykerék,stopi........iráűnyithatalannak érzed a motort,legalább is én,de egyszerü megnézni.......olajemelő,deszka,felemeled az elejét és forgasd a kormányt jobra balra,ha akadozik vagy szorul akkor kuka a csapágy
Ne suzukiskodjatok már itt..
Simán elképzelem