Hát ez összetett. Attól függ mit akarsz mérni.
Me ha olyan áramkört szeretnél mérni amit szét húzol vagy 3 helyen akkor úgy nehéz lesz mérni bármit is.
40 ért tommot is megcsinálja zselésre és kimondottan a te picsád formája alapján. És az nem ereszt le meg ilyenek mint amit most linkeltél. Biztos nem adnék ezért a szarért 40 ropit.
Szia,
Aham, akkor az az állandó táp(az óra kijelzéshez pl).
Akkor a kapcsolt 12V-al lesz gond. Gyújtás kapcsoló vagy vészleállító. Valahol ott lesz a bibi.
Szia a műszerfalon a 2 dik vezeték fehér állandó 12,8 v van benne a mellete lévő vezeték a szélén csak akkor van benne 12,8 v ha ráadom a gyújtás kapcsolót .
Szia,
Pedig E-s van neked ahogy néztem.
Nem, nem azt a fehéret mondtam. Azt a fehéret mondtam ami az aksi +ról van kötve a starter relé 30A-es biztosítékán keresztül a műszerfalra, meg a gyújtáskapcsolóra, meg a biztosítékos dobozra.
Me ha olyan áramkört szeretnél mérni amit szét húzol vagy 3 helyen akkor úgy nehéz lesz mérni bármit is.