Szia az akkumlátoról + száláról megy egy fehér vezeték egy csatlakozón keresztül hátra egy 20 as biztositékon keresztül előre a müszerfal alá egy relébe az a világításé pedig rajzon annak a müszerfalba kéne kikötnie
a másik dolog a müszerfal csatlakozón a 2 dik vezetékben 12,9v kellene mérnem e helyett 0,5 v van benne s . itt el is akadtam
Lehet, hogy már az új fajta műszerfallal szerelték a gépet és a fordulatszámmérő egyben multiméterként is funkcionál ami mutatja az ép aktuális nyugalmi feszültséget
Szia.
Nézegettem a rajzot, érdekes a tüneted.
Pár dolgot lessél meg.
Van egy világoskék vezeték, ami a motorvezérlőre megy, tehát a motorvezérlő csatit, meg a műszerfal csatit lesd meg. Mérd le a vezetéket.
Egy fekete/szürke vezeték megy a testre a műszerfal csatlakozóból. Azt is meg kell mérni.
Aztán az akkumulátor +ról megy egy fehér vezeték megint csak a műszerfal csatiba. Azon állandó 12Vnak kell lennie.
Aztán van egy barna/fehér vezeték amin a kapcsolt 12V lesz, azon lehet a legnagyobb eséllyel a hiba(hacsak nem a műszerfaladban).
Lehetni lehet,ártani meg nem árt szerintem. Inkább legyen polír mint retkes! Akkor maradok a kevésbé rosssznál.
Fogkefe tisztítással le lehet nagyolni, de akkor meg ott marad 5 mikron dzsuva amit csak kinkeservesen tudsz eltávolítani. Az meg csak jobb a porvédőnek meg a karmantyúnak? ! Dugattyú mozgása sem olyan szabad.na kérdem én melyik a jobb? Kezd már ilyen ször száll hasogatásba fordulni, nem? De kíváncsi vagyok a véleményedre. Győzz meg!
a másik dolog a müszerfal csatlakozón a 2 dik vezetékben 12,9v kellene mérnem e helyett 0,5 v van benne s . itt el is akadtam
nem bírsz aludni, vagy iccakai műszakot nyomsz
Nézegettem a rajzot, érdekes a tüneted.
Pár dolgot lessél meg.
Van egy világoskék vezeték, ami a motorvezérlőre megy, tehát a motorvezérlő csatit, meg a műszerfal csatit lesd meg. Mérd le a vezetéket.
Egy fekete/szürke vezeték megy a testre a műszerfal csatlakozóból. Azt is meg kell mérni.
Aztán az akkumulátor +ról megy egy fehér vezeték megint csak a műszerfal csatiba. Azon állandó 12Vnak kell lennie.
Aztán van egy barna/fehér vezeték amin a kapcsolt 12V lesz, azon lehet a legnagyobb eséllyel a hiba(hacsak nem a műszerfaladban).
Fogkefe tisztítással le lehet nagyolni, de akkor meg ott marad 5 mikron dzsuva amit csak kinkeservesen tudsz eltávolítani. Az meg csak jobb a porvédőnek meg a karmantyúnak? ! Dugattyú mozgása sem olyan szabad.na kérdem én melyik a jobb? Kezd már ilyen ször száll hasogatásba fordulni, nem? De kíváncsi vagyok a véleményedre. Győzz meg!