Adok egy tippet. Ne fujasd át az egész fejidomot mert a gyári matricák akkor mennek... csak a lámpa feletti lila részt. De zöldre! meg tudják csinálni hogy az alja marad ahoz nem nyúlnak... Mielőtt megvettem az enyémet hirdettek egy ugyan ilyet mint a tied de zöldre volt festve a feje... sokkal jobban nézett ki :)
Előszőr is grat a géphez másodsorban nem tudom miért intettek óva tőle, ez egy nagyon hálás kis motor. felül húz jó, ezért kigyorsításkor nem akar állandóan ágaskodni és a kormányt csapkodni Ha nem túl finom a csuklód akkor se bosszúlja meg magát a kövér gázoknál Gurulgass vele majd jóidőben egy kicsit, 8 ezer fordulattól azért szorítsd a lábad közé a tankot
Meglátják, hogy megy csomagot feladni már gördül a vörös szőnyeg, szűzlányok várják pezsgővel, fehér kesztyűs alkalmazottak veszik át a csomagot, és már csörög is a nagy vörös telefon, hogy különleges küldemény van, azonnal kézbesíteni kell?
Arra figyelj, hogy ne ess el vele
Amúgy nekem is az első motorom volt és még élek. Nem bánt...
Ha nem törődtek vele elég sok mindent meg kéne nézni, ami sokba fog kerülni, időben is, pénzben is
Lánc, lánckerék vizsgálata, fékbetét és féktárcsa vastagság ellenőrzése, szelephézag beállítása és vezérműlánc állapota, karbipucolás és beállítás,légszűrő kitakarítása (vagy cseréje ha foszlik) ezek az alap dolgok!
Aztán folyadékok cseréje, beleérve a hűtőfolyadékot is, csak jó minőségűre!, és ha fos a fékkar érzet (szivacsos, nem keményedik rendesen, alul fog) akkor ellenőrizni a teljes fékrendszert felül és alul is (nem árt az egészet kitakarítani szétszedéssel együtt).
Aztán a sort lehet folytatni: első telók olaj- és szimmering csere, hátsó rugóstag olaj- és szimmeringcsere + gáztöltés
Ha tele vagy lóvéval akkor a hátsó lengővilla forgáspontját is érdemes szétszedni és zsírozni, ha kell a tűgörgős cuccokat cserélni (drága dolog, darabja 2-3e ft a jófélének).
Hajrá!
Sziasztok! Megvettem életem első nagymotorját egy zx9es kawát! :) Konkrétan előtte semmilyen motorom nem volt, ugyh sokan óva intettek ettől a motortól, de valamiért ez a tipus fogott meg... :) A motorban 56000km van 2001es évjárat! Van még mit csinálgatni rajta...amit szépen apránként próbálok majd rendbehozni! Az előző tulaj nem nagyon foglalkozott vele ugyh jövőhéten viszem nagyszervizre! A kötelező dolgokat cserélem rajta meg tudnátok még mondani pár dolgot mire figyeljek oda? :) Köszi
köszönöm.
Amúgy nekem is az első motorom volt és még élek. Nem bánt...
Ha nem törődtek vele elég sok mindent meg kéne nézni, ami sokba fog kerülni, időben is, pénzben is
Lánc, lánckerék vizsgálata, fékbetét és féktárcsa vastagság ellenőrzése, szelephézag beállítása és vezérműlánc állapota, karbipucolás és beállítás,légszűrő kitakarítása (vagy cseréje ha foszlik) ezek az alap dolgok!
Aztán folyadékok cseréje, beleérve a hűtőfolyadékot is, csak jó minőségűre!, és ha fos a fékkar érzet (szivacsos, nem keményedik rendesen, alul fog) akkor ellenőrizni a teljes fékrendszert felül és alul is (nem árt az egészet kitakarítani szétszedéssel együtt).
Aztán a sort lehet folytatni: első telók olaj- és szimmering csere, hátsó rugóstag olaj- és szimmeringcsere + gáztöltés
Ha tele vagy lóvéval akkor a hátsó lengővilla forgáspontját is érdemes szétszedni és zsírozni, ha kell a tűgörgős cuccokat cserélni (drága dolog, darabja 2-3e ft a jófélének).
Hajrá!