Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hàddde ra merted úgy dugni?
Akkor szar a graetz hìd.
tekerj ha megvetted
bogyó én ilyet használok ez nem veri ki az égőket és még benzint se eszik
ez az általános felépítés, van ami másképp van , de a legtöbb ilyen ahogy leírtam , a mérést azért mondtam mert soknak még rá se kell tenni a multimétert és már ugrál repdes minden irányba akkora a zavar ... szóval volt váltó vagy egyen ? a másik dolog ha váltófeszültséget is mérsz százas hogy nem 50 Hz lesz tehát megint lehet emiatt marhaságot mérni ... szerintem fesszabályzó cserés én simán rálöknék akár egy kínai robeszét de nem mondok ilyesmit mert lehet át kellene cserélni 1-2 szálat és ezér már lebasztak hogy semmi mérés nélkül rádugták és kifüstölt mert nem passzoltak a lábak a csatin, az italmondónál mintha lenne ilyen
öööööööö,még éppen be tudok állitani egy multimétert Volt mérésre
igen robogó,egy Yamaha aprio jog 50-es.......elkezte kivele vágni az első égőt,tompitott,refit is,de csak az elsőégőt
ez így oké de a robogón nem úgy van az pedig egy robogón van ugye ? ott 2 fázis van a fesszab egyenirányít és szabályozza a töltéshez a indexekhez a féklámpához a kraftot ezek egyenfeszt kapnak a fényszóró és a hátsó pozició váltót kap amit szintén a fesszab szabályoz hogy ne süsse meg az égőket nagy fordulaton másik dolog berakja a 35wattost az is kiég de ha mégsem akkor a fényszóró fog elfolyni mert műanyag az egész ....
max a + - tudja felcserélni, vagy rossz méréshatárt választ.
a feszültség szabályzó a 3 fázisú generátor váltakozó feszültségét alakítja egyenfeszültséggé. tehát ha a feszültség szabályzó után váltó feszültséget mérsz akkor a baj nem kicsi. a szabályzó hőé alakítja át a felesleges feszültséget, ha túlmelegszik és oda lesz a belső alkatrészek valamelyike akkor megnő a töltő feszültség amit magából kibocsájt. nekem az xj-n 18v jött ki a szabályzóból, épp nem vágta haza az elektronikát. ha megvan a 14.3 v töltő fesz. egyenfeszültség akkor az izzóval lehet variálni, lehet kisebbet tettek bele hogy legyen fényerő, az viszont magas motorfordulatnál max töltő feszültségen felizzik. 35w-al pedig világít csak nem kellő képen.
mert rosszul mérsz
feszabcsere?egyszer mértem a lámpánál 17V-ot.....most -1
csere a szabályzó , az első lámpa váltót kap a szabályzó a váltót is szabályozza , hiába jó a töltőfeszültség
Ha már táskák, Szeki nem lősz nekem pár képet a te eladódról?
35w és nem fogja kivágni.
hátul keztem keresni,sok müanyag szart le rólle.....semmi,na ha itvagyok akko mán kipucolom a karbit,meg a légszürőt amugy elől volt a kis rohadiik,elég volt szétkapkodni azt a müanyag pattintós vackokat 25w-ost tettem bele,mert at is volt benne,de kivágja tompitott,reflektort is.........többit nel
na ugye hogy megtaláltad!
erre pont nincs fesz szabályzó a robogós boltban, de ha 14.3 a töltés akkor az jó. hogy miért veri az izzót ? mert kis teljesítményű van benne. 15 vagy 25w tégy bele egy nagyobbat 35w és próbáld.
na ez van benne Szeki,de nem ez a baja,töltés van 14,3 éscsak az első lámpát bassza ki mindig
mire vagy kíváncsi
na irjál csak erről a gyors váltóról?
fasza
én is néztem egyet bátszinál a sárga oxfordot
még nem mondott árat a srác,vagy is mondott de az álomvolági ár 15-ért van amugy Bátszinál
mennyi volt ?
az izumi ugyan olyan jó