Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No uraim ma megváltam a V4-től!
Néztem één.. de akkor mi a Fax az a végén a nevednek? :) De jól van most már értem. Elnézést félreérthető volt. Szép délutánt kedves Pipi.
Drága Csendes
Akkor kifejtem bogyesz eme írására a válaszom

"mire az a nagy motor? amugy itt mindenki 180 felett van magasságba.............. kivéve Pipi"

Nos. Én a mondat második felére válaszoltam mivel mint láthatod pipi én vagyok

"jóbul kicsi is elég "
válasz erre előzmény
Köszi néztem ezt már, igaz egy másik hirdetésben.. utána járok mennyibe állna meg mire a nevemre kerül.
Fogja a fejét ahelyett hogy kifejtené, pedig érdekel..
Mér? Vasárnap van?
B@szhatod vasárnap nem jár a postás
Írtam villany levelet
"Akármelyik is lesz nem akarom majd eladni, annyi .." (08:23) Nyilvánvalóvá tettem, max nem olvastad . :) De amúgy igen, az általad felvázoltakhoz képest ítéltem másképp a majdani motoromhoz való hozzáállásomat.
Rosszul mondod, vagyis nem tudom honnan gondolod, hogy mások vagyunk felfogásban, mivel én csak felvázoltam a lehetőségeket, hiszen nem tetted nyilvánvalóvá, hogy mi a célod. Azt nem írtam, hogy én mit csinálnék, így pont mellé nyúltál. A 9-est én sem akarom eladni, hanem épp magamnak csinálgatom pályára, hasonló módon, mint te (otthon garázsban, szerszámpark bővítés, témában olvasgatás stb).
Szerintem nem. Minél nagyobb, annál több erő nyomaték, se pörgetni sem pedig váltogatni nem kell annyit, szóval azt gondolom hogy a hosszabb élettartam garantált... legalábbis ezt hiszem.
Drágán is van szar, meg olcsón is jobb... az utóbbi jól hangzik :) Van bőven igazság abban amit leírtál, de felfogásban picit mások vagyunk. Én nem szeretném majd eladni, a GPZ550 kivételével, amit a mai napig sajnálok, minden motorom megvan. Ami a felkészülést illeti, nem vagyok felkészült, de épp azon vagyok, hogy az legyek, teszek is érte, műhely / szerszám van és bővül mert még van hova fejlődni. Viszont mivel megtartom, másképp gondolkodom és így nem sajnálom a rávalót, a magam örömére lesz. Időt szakítok rá majd, ahogy eddig is a többi állapot fenntartására.
mna,eről majd meg kérdezem Erikát a drága párod
:) Kényelmes nyugodt kiegyensúlyozott kétszemélyes kirándulásokra.
Ezek általában nem hozzák
jóbul kicsi is elég
Mi az a drágán? Ha veszel valamit drágábban nem biztos, hogy bármiben is jobb, azt leszámítva, hogy lehet h kívül szebb. Nem kinézet és ár, hanem állapot alapján alapján veszünk motort. Drágán is van szar, meg olcsón is jobb.
De ha nincs műhelyed és tapasztalatod, akkor egy öreg, leromlott állapotú motor feltámasztásának az összege százezrekben mérhető (pl. hengerfej felújítása,...egy szelep ára gyáriban 8-15e ft körül mozog, szorozd 16-tal vagy legalább 8-cal ha csak az egyik sort cseréled, tömítésszett stbstbstb + munkadíj). Tedd fel magadnak a kérdést: "Fel vagyok erre készülve?"

De bármilyen használtat is veszel, főleg idősebbet és "jónak mondott állapotút" arra is locsolhatod a pénzt, mert a sok "szeretett motor" (ahogy hirdetik) 10 éve nem látott új első villaolajat, hátsó rugóstag csvarját pedig még a gyárban húzták meg, felújítást az sem látott és még sorolhatnám. Bizonyos kor felett vedd meg, a kötelezőeket csináld meg, használd amíg megy vagy add tovább időben...ha pedig tele van mint Oprah akkor építs szobrot, de drága lesz és sosem fogja visszahozni az árát.
mire az a nagy motor? amugy itt mindenki 180 felett van magasságba.............. kivéve Pipi
Mi a kérdés?
Tulajdonképp a méretemből is adódóan (188/98kg) inkább a nagyobb és amúgy korosabb gépeket nézegetem, 800e alatt. Ami nagyon vonzott mindig is, az a régi GPZ 1100 (hogy dfi legyen vagy ne...fene tudja), valamint a ZZR 1100. Akármelyik is lesz nem akarom majd eladni, annyi hogy nem tudom eldönteni hogy nagyon olcsó gépet vegyek, amit felújítok és akkor tudom, hogy én jól beletettem amit bele kell, vagy veszek egy "jó" állapotút drágán és bízom benne hogy nem vezettek meg.. egyenlőre csak kérdezgetni / okulni jöttem, hátha megvilágosodom. :) Szép napot amúgy mindenkinek.
1-et megér, szép gép.