Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4x100 de már el is kelt. 17-es maradt még meg e30-ra ill. egy pár új 265-ös gumi
Remélem még idén.
oztán mikkor lesz a gyártásból valami mert nekem kéne egy darab belőle
Akkor tudatlanul térek nyugovóra. Köszönöm az észrevételt.
Még nem sajnos.
wsbk most.
basi gyártotál már a himi féle kilences csomagtartóból másikat ?
H2 fényezése
Nem sajnálják az anyagot róla
gyorsaságba nem de minőségbe bármikor oda verek egy ilyen lomnak
de jo az áttétel http://youtu.be/dRXIMQm6xcg
a ZX10-ben és az RX-ben is 6 000km után oda lett a generátor lánc, ott 200.... egynéhány kg -ot húzott 130.. ló.
Tegnap volt motorozás, hideg van. Beöltöztem én nem fáztam viszont a gumik annál jobban ellenkeztek. Lassan aksi ki.
ne reklámozd hogy nem értesz hozzá.
Bírni fog vagy hány kilómétert, aztán lehet jó pízír cserélgetni!
5X120? mi ára lenne?
azért mikor a ZÜD ruhás előveszi,messze dugják a kulcsot
a használt gpz550-be nem 10,000-et tettünk hiba nélkül.
Halló emberek. kicsalogatott a jó idő de hideg volt lassan már az aksit ki kell venni
De ez 2014. és nem hiszem, hogy a 300 lovas zászlóshajójukon bármit is alulméreteznek. Mondjuk valaki mindig talál rajta hibát: féllengőkar, térhálós váz stb. Csak én bízok meg ennyire a Kawasaki mérnökeiben?
ha lenne régi kawád megtudnád.
Z
GPZ
GPX
RX
ZX

mindbe alul méretezett láncot tettek. generátor lánc pff. 8-9 e km és off.
Aztán az miért baj?