Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szabi.hajdu@gmail.com
lehet bogyesz úgy értette hogy gsxr 1000 k5 alapokra épített blokk.
azt amit bogyesz mondott én is hallottam, de csak hallottam nem állítom.
email cím?
a hétvégén úgy kéne pörögni hogy nekem lenne egy utam gyöngyös felé. megnéznék egy 10-est.
Azoknak ajánlom a megélhetési bűnözést!
itt a fórumon is mindenki a gondokkal küzd
Főleg üzemanyag gondokkal
És persze egy másodpercig meg nem fontolod, hogy a józan eszedre hallgass és legalább átgondold a dolgot mi?
Volt már pár motorod gondolom van némi jártasságod a dologban. Csak tedd fel magadnak a kérdést milyen tuning kell ahhoz, hogy a 73,4mm furatból 80mm legyen?
Mert a régi Hayabusa blokkja sem bírt ki ilyen fúrást.
Amúgy itt egy elég jó leírás a blokkjáról: link
Ja és engem egyáltalán nem nyűgöz le a BMW mielőtt valaki fanatikusnak kiáltana ki. Kurva erős oszt kész. De az ismerőseim 2/3-a aki pályázik is vele állandó gondokkal küzd.
Àra? Àllapota?
eredeti
nekem szerelő monta apja ha hazudik én is
nekem van
Nem hihető lévén az S1000RR-nek 80x49,7 a hengere míg a K5 1000-é 73,4x59. Biztos belefúrtak 6mm.
Ja és a BMW-nek eléggé egyedi a hengerfeje is. Nincs másodlagos pillangó szelep ami alap a K5-ben és a szelepvezérlése sem átlagos.
Arról nem beszélve, hogy a BMW-é volt a legerősebb V10-es 3 literes a Forma-1-ben szóval kizárt, hogy a Suzukitól kéne blokkot lopnia.
Szerintem.
Sziasztok!
szükségem lenne egy jobbos zx 9 tükörre, ha lehet eredetire. Az ebay-en van utángyártott kicsi pénzért, de az utángyártott tükör nem jött be. van valakinek eladó? vagy ötlet?
Köszönöm
Limó 10-esében is gsx-r futómü van
Pedig nem szégyen a jóról másolni
05-ös kawa és gixxer szög egyforma, egyszerre volt nálam mindkét motor. Kawa picit szebb, suzuki nekem jobban fordult.
mna ezt gyöngyösinek ne hidd el akkor
Persze!
valamelyik nap véletlen betévedtem a bandit topikba feraktam ezt a vidit
Volt ám transformers kawázás
Sosem volt szó turbósról, csak a hozzáértő nép turbózott a feltöltő hallatán...
De a fenének kell a turbó, teljesen jó a kompresszor...
na,ilyen ke,Szekibácsi
elárulom a titkot K6 blokk van benne 200ló fölé huzva.......és nem birja a tuningot a már amugy is tultuningolt tuning blokk
S1000R blokkja robban szét a pályán úgy túl van hegyezve. Nem csodálkoznék ezén sem.