A BMW bevallottan sokat nézegették a K5 1000-et és az volt a "mintadarab". De ez a vázgeometriára, üléspozícióra igaz. Ezért is nem tudnak nyerni az SBK VB-n hiszen egy "2005-ös" vázzal versenyeznek 2014-ben.
De a blokknak annyi köze van hozzá, hogy 4 hengeres 4 ütemű.
A tuningolt K5 blokk elég nehezen félreérthető.
Az alapja se lehet az. Annyival nagyobb a furata.
És persze egy másodpercig meg nem fontolod, hogy a józan eszedre hallgass és legalább átgondold a dolgot mi?
Volt már pár motorod gondolom van némi jártasságod a dologban. Csak tedd fel magadnak a kérdést milyen tuning kell ahhoz, hogy a 73,4mm furatból 80mm legyen?
Mert a régi Hayabusa blokkja sem bírt ki ilyen fúrást.
Amúgy itt egy elég jó leírás a blokkjáról: link
Ja és engem egyáltalán nem nyűgöz le a BMW mielőtt valaki fanatikusnak kiáltana ki. Kurva erős oszt kész. De az ismerőseim 2/3-a aki pályázik is vele állandó gondokkal küzd.
Nem hihető lévén az S1000RR-nek 80x49,7 a hengere míg a K5 1000-é 73,4x59. Biztos belefúrtak 6mm.
Ja és a BMW-nek eléggé egyedi a hengerfeje is. Nincs másodlagos pillangó szelep ami alap a K5-ben és a szelepvezérlése sem átlagos.
Arról nem beszélve, hogy a BMW-é volt a legerősebb V10-es 3 literes a Forma-1-ben szóval kizárt, hogy a Suzukitól kéne blokkot lopnia.
Szerintem.
Sziasztok!
szükségem lenne egy jobbos zx 9 tükörre, ha lehet eredetire. Az ebay-en van utángyártott kicsi pénzért, de az utángyártott tükör nem jött be. van valakinek eladó? vagy ötlet?
Köszönöm
De a blokknak annyi köze van hozzá, hogy 4 hengeres 4 ütemű.
A tuningolt K5 blokk elég nehezen félreérthető.
Az alapja se lehet az. Annyival nagyobb a furata.