na en ma gurigaztam,hat eleg huvos volt
tankoltam bele omv 100ast
erdekes dolgok tortentek,az elso kerek eleg surun a levegoben volt
egyenesben mar kezdek megbaratkozni vele de a kanyarokban vannak gondok
kicsit agresszivabban rangatom a gazt,jon azert ami benne van
a TL 1000-ről:
Pityu
[10048] ma 19:26
Elég sok az átverés úgy látom,lehet maradok a kis cbr emnél azt legalább tudom ,hogy jó.Miért akarod lecserélni a TL t.Egy ismerősömnek is volt egy gyönyörű állapotú piros tl1000s e az egyik suzuki szalon főnökéjé volt,aztán anno eladta most van egy 2004 es kawasaki zx10r je de azt mondta ha ugyan azt a tl t vissza kapná ugyan olyan jó állapotban,akkor inkább az kéne neki mint a zx10r.
válasz erre előzmény
Én nem állítok semmit. Még az is lehet, hogy igazatok van. De 99,9%, hogy nincs.
Annyira különbözik a két blokk, hogy egyszerűen képtelenség. És a BMW nincs erre rászorulva. Szerintem.
http://youtu.be/1yOyioRJnEo
tankoltam bele omv 100ast
erdekes dolgok tortentek,az elso kerek eleg surun a levegoben volt
egyenesben mar kezdek megbaratkozni vele de a kanyarokban vannak gondok
kicsit agresszivabban rangatom a gazt,jon azert ami benne van
az összekötő csöved leszerelhető a leömlőről?
Pityu
[10048] ma 19:26
Elég sok az átverés úgy látom,lehet maradok a kis cbr emnél azt legalább tudom ,hogy jó.Miért akarod lecserélni a TL t.Egy ismerősömnek is volt egy gyönyörű állapotú piros tl1000s e az egyik suzuki szalon főnökéjé volt,aztán anno eladta most van egy 2004 es kawasaki zx10r je de azt mondta ha ugyan azt a tl t vissza kapná ugyan olyan jó állapotban,akkor inkább az kéne neki mint a zx10r.
válasz erre előzmény
ennyi
Annyira különbözik a két blokk, hogy egyszerűen képtelenség. És a BMW nincs erre rászorulva. Szerintem.