Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akko ménem irsz segitséget a szerelő topikba
Oh igen
téleg Pityusz,neked volt
TUTI GÉP! kivéve mikor nem
Hidi már ne figterorizál semilyen 1000-rest,,,,,,, a motorja is 2 faluval arrém talált gazdára,tőlem.........legutóbb a nyiregyi plázánál lehetett vele parolázni,Béjemvé ithol még nem elterjedt,de ugye kell Sanyinak is ösztönző alak...........Pfeiffer ur személyében
Azért mert van egyénisége. Az 1000 res gixereket régóta Hidi Miki üti veri. BMW- vel idehaza nem igazan streetfàààjtol....
meg a K4-ezeket üti vágja
és Gergely Sanyi vette meg ,de még mindig árulja ? azt nem értem meg miért nem streetfigter vele ? mivel jobb a 800-as bmw ?
Az eredeti órájában 17 ezer volt de az szarrá törött
nem taknyolt hanem belerohant a falba
Igen a váz az a gyári hegesztés mellet nyílt szét ,de lehet vázat cseréltek benne.
K5..........taknyolt vele?
ÓÓÓÓ a K6 1000 gixer amivel mentem míg gízdája ösze nem törte,sajna.
hát nem sajnos

Van itt nálunk 2 is majd kipróbálom valamelyiket
Megtanul az ember szerelni! 20. századi simson!
Nekem nagyon bejön. Szép. Nekem is tetszik az a nagy kacsafarok! De tényleg nem kell a nyűg. Nem igazán váltak be,,,
Jaja :)
van abba jó is..........vagy nem?
Régen szerettem volna olyat mert a forma tervezése jó.De nem kell a nyűg :)
me?sörözgetnek?
Mondjuk azt hogy nem unatkoznak ott!
Hát nem!
mire neked TL 1000? nyügnek?
Na bele is olvastam :) Nem valami biztató