De érdekes mert a másik havernak van xx je van benne 30ezer km és már cseréltek benne vz láncot és feszítőt de akkor is csörög benne valami 1 évben használja maxx 2ezer km vállalkozó sajnálni tudom mert nem érr rá van neki 4 db nyergese nem hiszem el hogy nincs ideje motorozni ő nem is vezeti őket. idióta amúgy meg nekem nem is teccik az xx az x11 az tetszik.
a felütést ugy értettem hogy a tökömet üti fel az egész motor megugrik,pattan eggyet szóval kemény a beállitás..van még mit tekergetni amugy lényeg az hogy mentem már vele óra szerinti 299-et akkor is volt egy kis uszkálás de gondoltam a nagy sebesség.........azóta semihez nemnyultam csak 2 uj gumit kapott,mentem már vele egy keveset,de tegnap olyan riszába kezdett,hogy nem mertem tovább huzni mert féltem hogy eldob,ugyhogy mindenkit le előztem,de szégyenbe maradtam egy Yamaha faszomtudja mi ezres turadobozos motornál........nem lehet gumi miadt?
Ha kemény akkor nem felüt, hanem szinte csillapítás nélkül továbbít minden úthibát, ha túl lágy akkor üt fel azaz koppanásig összeül. Kísérletezz más beállítással,de ne összevissza, hanem egyszerre csak 1 valamit változtass!
Itt van nagyon sok motorhoz ajánlott beállítás, talán ez is használható: link
2.2 kevés neki ebben a hűvös időben szerintem, tudom más motor, de a hetest nagyon bizonytalannak éreztem kis guminyomással vissza is állítottam a gyári 2,5-re (kánikulában 2,4) és puhítottam az elején egy kicsit.
akit érdekel, lenne egy szett kuplung fém lamella szettem C E F modellekhez. gyári csomagolásban.
Bogyó adjál e-mail címet!
Fogyasztásban is sokat fog jelenteni
Itt van nagyon sok motorhoz ajánlott beállítás, talán ez is használható: link