Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kuplung szettet nekem is be kell szerezni váltó van már a fighterbe?
mixinek lenne 4db gyári irányjelzőm a bordóra
akit érdekel, lenne egy szett kuplung fém lamella szettem C E F modellekhez. gyári csomagolásban.
hidegen az enyim is kalamol.......kereken 5 másodpercig,aztán elhalgat az az egy szelep lesz amit mondott
két személlyel 250 egy személlyel 275 a vége.
add meg a szerelőd számát, biztos el halkítja.
van van.......és téleg kalamoló hangja van ,1-be jön a cimbinek kerékre,de 2-ben már elfogyik.amugy nyomatékos és huz is..... az xx az más kategória
igen az a vége 250 de túrázni meg jó vele kényelmes és kraftt is van benne
De érdekes mert a másik havernak van xx je van benne 30ezer km és már cseréltek benne vz láncot és feszítőt de akkor is csörög benne valami 1 évben használja maxx 2ezer km vállalkozó sajnálni tudom mert nem érr rá van neki 4 db nyergese nem hiszem el hogy nincs ideje motorozni ő nem is vezeti őket. idióta amúgy meg nekem nem is teccik az xx az x11 az tetszik.
250-ig szépen jött utánnam
igen tudom kicsit butítva van ennyi injektoros
xx blokkos
jó motorok Hondához képest a havernak is van egy
cimbora,egyesületi tag,pár napja vette
LOL kinek van a csapatban Elevenje ? Honda X11 ? másnéven .
küldj képet......bartharobi16@freemail.hu
ut is rossz volt,meg az idő is......
a felütést ugy értettem hogy a tökömet üti fel az egész motor megugrik,pattan eggyet szóval kemény a beállitás..van még mit tekergetni amugy lényeg az hogy mentem már vele óra szerinti 299-et akkor is volt egy kis uszkálás de gondoltam a nagy sebesség.........azóta semihez nemnyultam csak 2 uj gumit kapott,mentem már vele egy keveset,de tegnap olyan riszába kezdett,hogy nem mertem tovább huzni mert féltem hogy eldob,ugyhogy mindenkit le előztem,de szégyenbe maradtam egy Yamaha faszomtudja mi ezres turadobozos motornál........nem lehet gumi miadt?
Itt én is voltam 2 héttel ezelőtt.Csak lehetnének jobbak az utak !
Amikor leengedtem a Z elejét már lehetett vele menni 250 felett, persze motor tuning után. Nézd meg a videómat!

Bogyó adjál e-mail címet!
Á dehogy ki kell venni az első kereket úgy a legstabilabb, pilóta nélkül is megáll alacsony tempónál ( 0 km/h)
Fogyasztásban is sokat fog jelenteni
Ha kemény akkor nem felüt, hanem szinte csillapítás nélkül továbbít minden úthibát, ha túl lágy akkor üt fel azaz koppanásig összeül. Kísérletezz más beállítással,de ne összevissza, hanem egyszerre csak 1 valamit változtass!
Itt van nagyon sok motorhoz ajánlott beállítás, talán ez is használható: link
Szerintem, csavarj vissza egy fél menetet a tank felfogató csavarokon!
2.2 kevés neki ebben a hűvös időben szerintem, tudom más motor, de a hetest nagyon bizonytalannak éreztem kis guminyomással vissza is állítottam a gyári 2,5-re (kánikulában 2,4) és puhítottam az elején egy kicsit.
Szerintem, ha leengedi az elejét akkor fordulékonyabb lesz, viszont az egyenesfutása romlani fog tehát nagy tempónál egyenesben idegesebb lesz.