Üdv urak. Néhány közeli barát kérését vagy kérdését kommentálva, még meg vagyok és nem hagytam el az országot. De holnap viszont elhagyom úgy hogy újfent hiányozni fogok ,igaz igazoltan. Ma megtörtén az idei év utolsó gurulása. Többek közt a gyógyszer is elgurult ezért gondolom otthon az őseim örültek csuklás közepette. Mihelyst lesz odakint netem akkor jelentkezem és olvasom a sok butaságot amit írtok és nézegetem Pipi tescós halairól a képeket,
Én azt mondom már így motor nélkül,,hogy 10-40 et rakjál bele.
Én is tettem bele a ződségbe 50-est,,de valahogy mindíg zavart hogy kissé "hangos" volt a blokk.. .Az 50-es kicsit "versenyolaj",és vékony.Sztem bőven elég bele a 40-es
Ezt hogy "vékony" az olaj,a szerelőm is megemlítette.Meg hogy ezt könnyebben csipegeti
Rohadtul reménykedem, hogy igazad lesz és nem az 1400-asra csapnak rá feltöltőt mert rohadtul felesleges lenne. És én amúgy még mindig várok egy ZX-8R-re...blokk van, csak hengerfej kéne, meg rajzolni köré valami dögös vázat. Végre lenne a 750-nek ellenfele, ezredes meg amúgy is sok.
gratulálok
Én is tettem bele a ződségbe 50-est,,de valahogy mindíg zavart hogy kissé "hangos" volt a blokk.. .Az 50-es kicsit "versenyolaj",és vékony.Sztem bőven elég bele a 40-es
Ezt hogy "vékony" az olaj,a szerelőm is megemlítette.Meg hogy ezt könnyebben csipegeti
Olaj csere előtt állok és a Motul 5100 10w50 néztem.Szerintetek mennyire lenne jó a shrekkemnek?
Amri 21,3 21,4 13,7 11,7 12,9 16,0
már egy 2004-utáni 10R-t sem tudsz kimotorozni, hát még egy turbinást