Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én inkább a félszintetikus 5100 helyett vennék valami rendes szintetikusat (7100 pl.). Egyébként meg mehet az 50-es bele.
Sok sikert akkor neked
Üdv urak. Néhány közeli barát kérését vagy kérdését kommentálva, még meg vagyok és nem hagytam el az országot. De holnap viszont elhagyom úgy hogy újfent hiányozni fogok ,igaz igazoltan. Ma megtörtén az idei év utolsó gurulása. Többek közt a gyógyszer is elgurult ezért gondolom otthon az őseim örültek csuklás közepette. Mihelyst lesz odakint netem akkor jelentkezem és olvasom a sok butaságot amit írtok és nézegetem Pipi tescós halairól a képeket,
Az igen.Mit fogtál bálnát?

gratulálok
Eddig motul 5100 10w40 használtam.gondoltam kipróbálom a másikat de így akkor nem Repsolt is ajánlottak azt is 10w40 be de szerintem a motul jobb
Én azt mondom már így motor nélkül,,hogy 10-40 et rakjál bele.
Én is tettem bele a ződségbe 50-est,,de valahogy mindíg zavart hogy kissé "hangos" volt a blokk.. .Az 50-es kicsit "versenyolaj",és vékony.Sztem bőven elég bele a 40-es
Ezt hogy "vékony" az olaj,a szerelőm is megemlítette.Meg hogy ezt könnyebben csipegeti
Halihó!

Olaj csere előtt állok és a Motul 5100 10w50 néztem.Szerintetek mennyire lenne jó a shrekkemnek?
na,ezt most jól mondod......K3-4 ezret akartam,és egész országban nem volt egy jó,vagy legalább is eldugták a jókat,
jó ezres nem sok van eladó. Amit tudtam eladó 2009-es gixxert annak is volt már főtengely cseréje...
Na az utolsó képet amit pont egy profi fotós csinyát be sem tette
Na a képekről no comment legfeljebb csak annyi, hogy a számok nem a fogaskerék-pár fogszámarányai
Amri 21,3 21,4 13,7 11,7 12,9 16,0
gyere holnap Nyirbátorba........lesz ott valami móka
ez már igy van
ki fog venni új pöcsköszörűt, ha 1000-res masinákat vehecc töredék áron.
Semmi gond!.
Helló. sajnos kihagyom mert kicsit elszámoltam magam de azért köszönöm szépen.
Rohadtul reménykedem, hogy igazad lesz és nem az 1400-asra csapnak rá feltöltőt mert rohadtul felesleges lenne. És én amúgy még mindig várok egy ZX-8R-re...blokk van, csak hengerfej kéne, meg rajzolni köré valami dögös vázat. Végre lenne a 750-nek ellenfele, ezredes meg amúgy is sok.
ugy tudom kis ccm osztàl kap majd ilyet. 400- 600- ig. A gyàrak most ebben làtjàk a jövőt.Lesz majd rivalizálás turbós, kis ccm osztàlyban meglàsd!
mna, jó motorod van, bizsereg a segged alatt a nyereg.
szerinted?
már egy 2004-utáni 10R-t sem tudsz kimotorozni, hát még egy turbinást
Isten éltessen!
mehetünk,csak menyünk
régebben jó volt. ma mára lepukkant. a szlovákok fejlesztették a hegyi utakat, lásd többen járnak arra.
Én sosem.