Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyirbátor, nyíregyháza felé olyan szar az út hogy elhajít.
komoly ár komoly teljesítmény!
a cimbora ennyiért vette a 2008-ast, a vázon pici horpival.

hááááát, az biztos hogy bogyesz felé ezt a gépezetet full pówerrel nem tudod kimotorozni. nincs út hozzá! talán odakünn szlovákban
pazar!


http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-10_r_ninja-
7592791
óó olyan mint az enyém xd
Igen kicsit az az injektor végett. :)De nem vészes.Olyan mint a gsxr 1000 nél a k1-k2-k3 nyersebb mint az újjabbak. pl zx10r 2004 idegesebb mint az újjabb :)
Tudom.
Én erőre értettem.
ég és föld
ha forszírozod a mind a két motorral a tempót akkor lehet nem nagy a különbség, de ha hozzá szoksz egyhez és utána a másikat kezded fingatni akkor már nagy lehet a különbség. technikailag és és föld a két jármű.
ne szívd mellre csak érdeklődtem
én is szívesen kipróbálnám őket ha megtehetném anyagilag.
Jaja aszonta hogy túl ideges vót a 954. Szerintem annyira nem is vészes.
Azt én úgy emlékszem én és hu_dw valota!
Szeva!

Na nem jött be a 954?Vissza vágysz a 9 eshez mi?
csak azt nem értem hogy miért nem mégy tovább a járműkeresésben.
annó azt írtad hogy fiatal vagy és nem akarsz lehorgonyozni egy márkánál. pedig még lenne mit kipróbálnod:
-1000RR
-GIXER 1000 K5-
-yamaha R1 2004-
-APRILIA RSV TUONO FALCÓ
-ZX10R 2004-
-BMW S 1000RR

valamiért egy próba után megint a zx9 kegyeit keresed.

miért is?
hmmmm?

akkor azt írtad hogy mi öregedtünk bele ebbe a típusba.

meginterjúvolnálak hogy miért is?
igaz
Ahan!
egy egész teled van rá hogy gyártass vagy végy egy alkalmasat.
Jaja igaz minden amit írtál, viszont ezt még idén megtudném venni max nem magyarosítanám egyenlőre annyim nincs... :) Sport dob azért még jólenne rá :)
a többi mismancot - átírás és lenyúlás- azt veled együtt mindenki benyalja és megy a vakok javára
639 000 volt fent ha jól vágom. de korrekt a külcsinyi állapota így a képről, sztán közelebbről mit mutat azt meg köll nézni személyesbe. most épp 700. abból vond le a gátlót min. 60 000 ft értékben, és még ha nem kell költeni rá egy századost -lánc fék tárcsa gumi kuplung vezérlés rugózás- akkor cirka 540 -be lesz egy tényleg eredeti és szép verdád. az eladásnál igaz ki esnek a kawa fanok a föstés miatt, viszont játszanak azok a vevők is akik nem a színre öszpontosítanak, ami manapság ebben a kategóriában 50/50%.
kicsit mintha drágább lenne.. de milyen szép
triovál
kigurult volna az utra,az lett volna a jó vicc!