Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a 9-es pilóta engedi akkor természetesen
OPtimista kijelentés. Még az újabb kilencesekkel is tud együtt menni
3
Me te kint lax a világ végén bogyesz Aszt fétem ha véletlenül túlszaladok leesek a nagy semmibe
háááááát
1. Jó Reggelt.
oszt ide ménem jöttél má?
á,bánya már a fene,jó e nekem
nekeeeeeeeeeeeem
Na eszaladtam szekibácsihoz debrecenbe
Én ponty láttam azt a gyönyöjű piros b-t
Mondtam azzal jöjjön két hét múlva és a 3-ason alázza meg bogyesz 7 és fél decisét
igyexem
pilot sport 4mm mintával 190/50/17-es méretben, elég húsos egy jó veretéshez
valakinek?
a dynósnak:
eredetiben csak a szín nem passzol.
tudom hogy szeretnél, csak a piszkos anyagiak
és hol van a fazi? dynó?
Hát ha az R1-ről valók akkor annyit is értek. Tudod ki venne 10-12 éves kovácsolt felnit meg tárcsát egy pályamotorról?!
A legtöbb sportgépen 5,0 az std és 4,5 a kuka...
Ugye új tárcsák kb. 50/db ez azt jelenti 0,1mm az egy tizes lovettában
Ha 4,9 es volt mind a két tárcsa simán jó vétel volt mert én nálam az 2x4x10 vagyis 80papír!
Akkor még gyűjtögetek egy pár évet. Végül is a féket csak a gyávák használják. A hátsó fékről már úgy is leszoktam.
Meg adtál hozzá egy rúd aranyat is! Gondolom!
Annyiért kovácsolt PVM kerekeket adtam ettől sokkal komolyabb tárcsával gumival együtt. Jó vétel volt
50 ezer sok pénz magàban. A tárcsáért reális ár volt. 30 ért vállas tàrcsàkat kapsz. 40- 50 ért kapsz jó hasznàlt tàrcsàt. 120 ert meg újat.
Bakker az kurva sok.