Ez így van Himi!
Nekem is volt már szerencsém az összes 9-hez!
Próbáltam már mindegyiket.
Javítottam már mindegyiket.
Legjobb az F.Az utolsó széria.
Én is ilyet szeretnék de visszaalakítanám C-E ülés farokidomra.
Ettől függetlenül egy jó C-is megfelelne.
Jövő héten meg is hirdetem a VFR-t.
Aztán csak lesz valami.
sajnos még van egy vázam.................................................................
.......................................................................
.......................................................................
.........................................................a nevemen
az lehet,de hogy nem a legjobb az tuti.Mivel mindkét tipust hajszoltam eleget,ugy gondolom van némi összehasonlítási alapom.Persze a B is egy kurva jo motor volt az FZR 1000 után,de béka segge alatt van a C-hez képest...Pont.
Én ebbe a témába nem tudok nyilatkozni. Nekem ugye volt b-m
Kezelése nem annyira volt kiforrot egy kicsit nyersnek hatott
Egy biztos nekem a 9-esek közül a legszebb formatervű motor
Szebb mint az utánna gyártott 9-esek, de ez meg teljesen relatív, mert kinek a pap, kinek a paplan
Az a +30kg már 750ben megvolt a kezdetektől, akár gpx akár zxr!
gsxr750 könnyebb volt...
Talán ez a +30kg jól is jön a stabilabb, kiszámíthatóbb kezelésben a 900b nél is!
Hogyha már annyira könnyű gép kell valakinek vegyen 2T -t!
Volt bőven választék akár Hondából 3hengeres V is! ns400r!
De a Kawa kr1 se volt semmi, az rs250 olaszt elég sokáig nyomták piacra a digók...
Még szerencse, hogy ennyi moci van, mindenki megtalálja az ő izlését
Aha logikus. Ezt nem gondoltad komolyan.
Gyorsan csináljunk valamit mert a CBR 900 -at nagyon viszik.
Van egy 750 -es blokk csinálunk belőle 900,ast. Kicsit modositsuk a zxr vázat.futóművet.idomokat aztán lesz valami Hátha mi is sokat el tudunk adni,végül is erősebb a fireblade-nál. Ja csak 30 kg al nehezebb is.
mi a szar benne? szebb, logikusabb tervezes, kenyelmesebb, stb.
egy baja van ha a gyari dob es gyari tuldusitott karburalas elkerul akkor egybol reped a hf, de kello kitartassal a zx750l is repesztheto, sot zx750p is volt kezeim kozt ami repedt...
Nekem is volt már szerencsém az összes 9-hez!
Próbáltam már mindegyiket.
Javítottam már mindegyiket.
Legjobb az F.Az utolsó széria.
Én is ilyet szeretnék de visszaalakítanám C-E ülés farokidomra.
Ettől függetlenül egy jó C-is megfelelne.
Jövő héten meg is hirdetem a VFR-t.
Aztán csak lesz valami.
.......................................................................
.......................................................................
.........................................................a nevemen
kocsi neked!
pont
Kezelése nem annyira volt kiforrot egy kicsit nyersnek hatott
Egy biztos nekem a 9-esek közül a legszebb formatervű motor
Szebb mint az utánna gyártott 9-esek, de ez meg teljesen relatív, mert kinek a pap, kinek a paplan
de tudomanyos janos el mondja neked hogy a b9 a leg jobb kilences es azert megy szet A hengerfej mert nem blok bontasal raktak bele a vez lancot
gsxr750 könnyebb volt...
Talán ez a +30kg jól is jön a stabilabb, kiszámíthatóbb kezelésben a 900b nél is!
Hogyha már annyira könnyű gép kell valakinek vegyen 2T -t!
Volt bőven választék akár Hondából 3hengeres V is! ns400r!
De a Kawa kr1 se volt semmi, az rs250 olaszt elég sokáig nyomták piacra a digók...
Még szerencse, hogy ennyi moci van, mindenki megtalálja az ő izlését
Gyorsan csináljunk valamit mert a CBR 900 -at nagyon viszik.
Van egy 750 -es blokk csinálunk belőle 900,ast. Kicsit modositsuk a zxr vázat.futóművet.idomokat aztán lesz valami Hátha mi is sokat el tudunk adni,végül is erősebb a fireblade-nál. Ja csak 30 kg al nehezebb is.
750bol is a H nekem gecire bejon, pedig azt is kopkodi a tomeg....
Ezt én azért nem merném igy kijelenteni.
egy baja van ha a gyari dob es gyari tuldusitott karburalas elkerul akkor egybol reped a hf, de kello kitartassal a zx750l is repesztheto, sot zx750p is volt kezeim kozt ami repedt...
volt benne részem...