Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is 98-as, forgalmiban 99 van...behozott motoroknál vicceskednek...
Érdekes hogy fiatalodnak a motorok
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Hát, akkor túlfújtad. Az olajozás nem azt jelenti, h tocsog az olajban - sokan elrontják. Mindenesetre olajozni kell (lásd kézikönyv), mert az köti meg a kis részecskékből álló mocskot a szivacson, nem pedig a szivacs szűr önmagában. Hiába mosod, ha nincs olaj akkor a tiszta szivacson még több retek megy át, mint a koszos szűrőn.
Az egyiknél befújtam sportszűrőre való anyaggal, cserébe nem ment és többet is evett, másnap kimostam és gond nélkül elment még a motor 24,000-et azzal a szűrővel kb. 3000 km-enként kimosva.
lassan készülök Pipi
A francokat nem kell rá olaj...csapd fel a könyvet. A papírt nem kell olajozni de 9esbe nem olyan kell.
Az utángyártott hiflo is kétféle anyagból van. Teljesen jó az is.
na most ezzel az a baj hogy elvileg az én alváz számom nem létezik
Nagyon jellegzetes a gyári szűrő, 2 féle anyagból van. Aki látott már olyat felismeri.
na aki olcsón jó láncot akar a kilencesre itt talál 26 pénz a gyári lénc a lánckerék páral kawasaki garázs vásár
köszi. "hfa 2914" ez a gyári szűrője?
A gyári mosható és nem kell rá olaj.
a hozzávaló tisztitó és a hozzávalo olajjal célszerü
Légszűrőt milyen olajjal célszerű átkenni és "mennyire" ?
majd a lepofozott fotóidból
nyiss galériát
gyerekek......láncba tud nekem valaki segiteni?most,azonnal,tegnap is késő lenne,112 szemes, 520-525,occo,használt is jó,csak jó legyen
Az a baj h ez nem fityeszes találmány.
Nesze neked nyílt bukó. Most jól leesett az álla!
balfácán
csak meg kellett volna gyertyában tartani a verdát.
gyáááá

link
Ha tőlem kérded, nem.
Környékünkön lakik? Át lett faragva.