azok a tl 1000 egy rakat fosok haver tavaly le cserélte a k2 1000 egy tlr-re az a motort minden hónapban szerelni kel nem megy és még zabál is :-D és nem lehet megy győzni hogy ez egy rakat trágya ! bár már gondolkodik egy másik hulladékban 1100xx másik benzin temető :-D
Szeki!
Ennek a kérdéskörnek utána néztem. Az EBC katalógusa és más katalógusok is a 98-01 6-osra és 98-99 9-esre is ugyanazt a tárcsát adják. Szóval ezek szerint nincs méretkülönbség, vagy ha van is leszarják.
zx7r-be bele lehet faragni a zx9r blokkot és ennek van is értelme
Láttam, de sajnos nem mentem vele.
cbr900RR-rel viszont mentem úgy hogy zx9 motor hajtotta az fain volt.
Az hagyján de még nekem is kell szerelni, bár ez inkább csak az én hülyeségem hogy szépítgetem.
Szeki nem kell az építős barátaidnak VFR750 komplett hátulja? Kerék lengőkar, fék, teló stb. Nem sok pénz, első kereket 320-330-as tárcsával beszámolok, komolyabb kerék esetén rá is fizetek.
eladó egy zx7r motorblokk, kabival elektronikával lengővillával felnivel sok apró alkatrésszel ülésekkel faridommal de csak 7R-be jó zxr-be nem, és kilencbe sem
Hát igen teli lenne minden nap a tankom lehet azon agyalnék, hogy venni kellene egy vadi új fcr sort a cvkd helyett :P ...csak, hogy legyen mit szerelni.Aztán egy Suter száraz kuplung kit :)
egy szerelő ismerősömmel beszélgetve az injektorokról, ő azt mondta hogy egy jól beállított karburátoros motor jobb co értékeket és kisebb fogyasztást produkál mint injektoros társaik, de még a karbis masinát is kúrva nehéz átlag fizuból teletankolni.
nem kell kuplung csere csak a kiemelő villa és a csonk csere szükséges, a 9-esben is ugyan ez szolgál.
max egy 10 es az alkatrész, egy igazi mad max motorod lesz.
Viszont nagyon jól el lett találva a kinézete.