Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy állítva?persze,,másképp hogy?
Enyém 2001-es de ahogy látom neked is azok vannak amik nekem csak gondoltam hátha előrébb jársz manual ügyben de azért köszi C,F modellhez van csak E-hez nincs
motort állítva?

tényleg belefér 20!már lemértem!
Az igen!
Te nyertél!
19
Akkor marad a bontott meg valami puha betét páros...
Szegecseltetés nem olcsó.
akkor mindegy ha veszel egy jó bontottat!
Az átmérő stimm, csak a vastagság kérdéses, mert láttam kétfélét is. De akkor ezek szerint a zx6-é nem jó hozzá
Szerencsére nem hullámos, csak durván kezd elfogyni.
Apropó, mintha hallottam volna olyasmit, hogy valaki foglalkozik gyártással is (leszedik a szegecsekről, gyártanak másik kopó részt és ki tudják cserélni). Van ilyen?
Na jó akkor majd később felteszek még.
a 300mm es tárcsa nem fordul el a féknyergek miatt. ki van találva hogy csak azt tudd feltenni. van 300-as tárcsám de már sok benne a kilométer, az idő múlásával egyre kevesebb jó állapotú keveset futott tárcsa lesz a piacon, utángyártottba érdemes gondolkozni.ha megtartod lehet minőségi is, meghálálja, de te is tehetsz érte hogy nem faxa kerámia xy extra kemény betétet használsz, nem kell tárcsát cserélned csak betétet. egy garnitúra 10 forint és kopik.
a 98-02 zx6 300mm
a 98-99 zx9 296mm
00-01 310mm
02-04 320mm fog olyat mint a ződfesték.
a 98-99 bizonyos esetekben pályán x betéttel,vs esés után ha nincs centirozva behullámosodik. ahogy megérzed hogy pumpál a fékkar állj meg vagy ne használd, és vedd le centiroztasd ki, marad cirka 30 forintod.
vagy cserélsz egy alsó szárat megperselyezed a tengelyt és 310 tárcsával már nem lesz ilyen gondod, a tapasztalat beszél belőlem, és már nekem megvolt működik.
akkor valami kókány szart vetté!ennek bírnia kéne!legalább is a gyárinak!
Csak itt nincs meg az összes évjárat
A rókás böngészö nem tetszik neki csak a cromos meg drive meg fa............szság de ezt kell csinálni eeeeeeeee
Ja a 99esé tuti annyi, a 98-asé érdekelne. Vettem ilyen utángyártott tárcsát anno, de úgy kopik mint a szar, pedig nem volt olcsó. Ez 5 mm vastag gyárilag, most már csak 4,45 van rajta (4,2 mm a minimum), oszt kb. van benne 12e km (oké, sok város van benne, meg néhány pálya). Szóval most nézek bontottat, gyárit.
A google az nálam is szokott szarakodnik
Az biztos hogy a 99-é 4,5 a minimum,,,az enyémé most 4,7mm
az az érdekes hogy kopásnak semmi nyoma rajta..
enyémnek nem 16 literes a tankja?
Csak az a baj hogy a googli minden héten változtat valamit feltöltöttem már az összes szerviz könyvet ami van de mindig szaroznak pedig 25gb az nem kevés van ojan is hogy visszatöltöm és már nem tetszik a guglinak
Ki mit tud mondani a C1/C2 modell féktárcsájáról? Szervizkönyben sem egyértelmű a dolog teljesen, illetve a gyári katalógusok cikkszáma szerint sem ugyanaz a tárcsa kell hozzá (nem úgy, mint pl. a ZX6-nál, ahol 98-2002-ig ugyanazt írja mindegyikre).
Lehetséges, hogy a 98-as gyári tárcsája 4,5 mm vastag és 4 mm a minimum, míg a 99-esnél 5 mm vastag és 4,5 mm a minimum? Használtan láttam mindkettőt. Most a gyári tárcsáról beszélek, utángyártott mind 5 mm vastag alapból, és nem is tesznek különbséget 98-99 évjáratok között, sőt szerintük a 98-02 zx6-é is rámegy (vastagság, átmérő, osztókör egyezik)