Lófaszt! Így röviden és tömören!
Az nem mindegy, hogy kisarkítva 99% jó és 1% rossz vagy 1% jó és 99% rossz. Típuson belül az egész gép és Márka arányában a típusok összessége!
Hogyha a világ legszarabb motorját kellene definiálnom csak annyit mondanék: TL!
nem vagyok szem ellenzos es nem a markakat szidom de pl a tl sose volt jo gep meg uj korabanse gsx-r pl kurva fasza volt ment mint az okor esboritani is lehetett ! hondanak is van sok szutyok gepe es vannak jok nalam volt 4 napig egy 919 barom modon lehet boritani de a blokja halvany gyenge es cserebe tartos eben a rr ben cirka 98 ezer van nem volt meg bontva de nem is kel meg rc51 szinten szarnak az ajja
Na hagy pofázzak bele az XX dologba,,mivel nekem volt legalább!
cirka fika 120-al már 6 litert evett.... ha jobban húztam mégtöbbet..
jja,,és 2005-ös injektoros volt,,,,sose cserélném vissza a jó öreg 9-et arra
Na jó, de az XX torkán is lecsurog 10+ liter, ha kened neki...
250 4T nálunk is 8 liter volt...
A 9-es torkán még nem bírtam 8-8,5-nél többet lenyomni.
Barátommal egy tempóban motoroztunk az ő XX hondája 5 literből kijött, az enyém (250-es aprilia) 10-ből sem. Amikor harmadjára tankoltam ő még akkor sem akart. Ennyit arról hogy az 1100-as Honda sokat eszik.
Csak akkor volt baja amikor elcsúszott vele, de az is csak esztétikai.
Azért ne legyünk ennyire szemellenzősek, meg ne szopjuk be a mendemondákat és urbánus legendákat. Mindenből van hibás, minden gyártónál fordultak elő jobb és rosszabb motorok, de alapvetően egyik sem volt egy szar. Egy-két öreg és rozzant példányból ne vonjunk le olyan következtetéseket, hogy mindegyik szar...
Inkább az a baj ezekkel a vasakkal, hogy kiöregedtek. Volt száz tulajdonosuk, mindenki szétnyelezte, kihajtotta belőlük a szart is, hiszen erős motorok, miért ne? Ugyanakkor ahogy ment le az áruk, annál inkább megengedhette magának a csóróbb réteg is, akik megvették, de normálisan karbantartani, na arra már nem volt pénzük (megvenni könnyű, de az alkatrész nem lett olcsóbb).
Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok sem suzuki, de pláne nem honda fan...
Az nem mindegy, hogy kisarkítva 99% jó és 1% rossz vagy 1% jó és 99% rossz. Típuson belül az egész gép és Márka arányában a típusok összessége!
Hogyha a világ legszarabb motorját kellene definiálnom csak annyit mondanék: TL!
cirka fika 120-al már 6 litert evett.... ha jobban húztam mégtöbbet..
jja,,és 2005-ös injektoros volt,,,,sose cserélném vissza a jó öreg 9-et arra
250 4T nálunk is 8 liter volt...
A 9-es torkán még nem bírtam 8-8,5-nél többet lenyomni.
Csak akkor volt baja amikor elcsúszott vele, de az is csak esztétikai.
Inkább az a baj ezekkel a vasakkal, hogy kiöregedtek. Volt száz tulajdonosuk, mindenki szétnyelezte, kihajtotta belőlük a szart is, hiszen erős motorok, miért ne? Ugyanakkor ahogy ment le az áruk, annál inkább megengedhette magának a csóróbb réteg is, akik megvették, de normálisan karbantartani, na arra már nem volt pénzük (megvenni könnyű, de az alkatrész nem lett olcsóbb).
Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok sem suzuki, de pláne nem honda fan...