Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De legalább jól csinálom?
Na letakarítottam a ruhám, bukóm! Gó Szoboszló!
nem áll jól neked az okoskodás
...amíg szar van addig veréb is, és amíg veréb addig szar is!
Lófaszt! Így röviden és tömören!
Az nem mindegy, hogy kisarkítva 99% jó és 1% rossz vagy 1% jó és 99% rossz. Típuson belül az egész gép és Márka arányában a típusok összessége!
Hogyha a világ legszarabb motorját kellene definiálnom csak annyit mondanék: TL!
Hy.Van már kép a tankbőrrel?
1. na meló.
Persze, amely motort karbantartjuk azokkal kevesebb a problem, DE valljuk be ez a típus akkor sem kiforrott!
nem vagyok szem ellenzos es nem a markakat szidom de pl a tl sose volt jo gep meg uj korabanse gsx-r pl kurva fasza volt ment mint az okor esboritani is lehetett ! hondanak is van sok szutyok gepe es vannak jok nalam volt 4 napig egy 919 barom modon lehet boritani de a blokja halvany gyenge es cserebe tartos eben a rr ben cirka 98 ezer van nem volt meg bontva de nem is kel meg rc51 szinten szarnak az ajja
Szeva drusza amire megalkudtam azon gyári dob van de azért köszi
2800.- kemény magyar valuta 2400 volt és a postát feleztük Valaki vegye már meg a hatost mert már meg alkudtam a kilencesre és hoznám haza
Zozó a ricsi bontónak van gyári dobja.
mennyi?hogy ne kelljen visszaadogatni?
rendbe!
Oksa csörögj ha indulsz mert anyáméknál van a cucc
vagy kocsi,,vagy motor,,majd látom,,de átmegyek délelőtt!
Na hagy pofázzak bele az XX dologba,,mivel nekem volt legalább!
cirka fika 120-al már 6 litert evett.... ha jobban húztam mégtöbbet..
jja,,és 2005-ös injektoros volt,,,,sose cserélném vissza a jó öreg 9-et arra
Na jó, de az XX torkán is lecsurog 10+ liter, ha kened neki...
250 4T nálunk is 8 liter volt...
A 9-es torkán még nem bírtam 8-8,5-nél többet lenyomni.
Barátommal egy tempóban motoroztunk az ő XX hondája 5 literből kijött, az enyém (250-es aprilia) 10-ből sem. Amikor harmadjára tankoltam ő még akkor sem akart. Ennyit arról hogy az 1100-as Honda sokat eszik.
Csak akkor volt baja amikor elcsúszott vele, de az is csak esztétikai.
és nem a márka miatt jár a tisztelet,hanem a felfogás és hozzá állásért
Azért ne legyünk ennyire szemellenzősek, meg ne szopjuk be a mendemondákat és urbánus legendákat. Mindenből van hibás, minden gyártónál fordultak elő jobb és rosszabb motorok, de alapvetően egyik sem volt egy szar. Egy-két öreg és rozzant példányból ne vonjunk le olyan következtetéseket, hogy mindegyik szar...

Inkább az a baj ezekkel a vasakkal, hogy kiöregedtek. Volt száz tulajdonosuk, mindenki szétnyelezte, kihajtotta belőlük a szart is, hiszen erős motorok, miért ne? Ugyanakkor ahogy ment le az áruk, annál inkább megengedhette magának a csóróbb réteg is, akik megvették, de normálisan karbantartani, na arra már nem volt pénzük (megvenni könnyű, de az alkatrész nem lett olcsóbb).

Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok sem suzuki, de pláne nem honda fan...