Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

íGY JÓ, az inglist má szpíkeljük.
Megöli a technika a parasztot!
Fent klikkelj rá az angol zászlóra és láss csodát:) Esetleg google transzlét
attól egy picit több
nem tudok dojlcsúúúl, de azért köszi!
szarért hugy ért....
Szekibácsi akko mibe fály a fék,kuplung karok az enyimre?
gyorsan vegyétek meg mert különben zacciba adom a 9est. micsoda mdad max motor lehet óccón építeni belőle.
Németországból van, ebből a boltból link Ebayen is fent vannak, ha úgy kényelmesebb.
hááá, de értjük!
Látom tieden bubis plexi van. Hol vetted és milyen?
ezt jól megaszontam
hja tartalék blokkod legyen, arany árban mérik mint a B blokkot, reped a blokkja és ugyan úgy főtengely hibára hajlamos mint a B blokkja.
csak szép de nem jó ámerikában tuti jó lenne az olcsó benga végtelen egyenes utak hazájában ott maga a tökély a busával egyetemben. 250 utazó 10-14L fogyasztás - 100-150 ft/gallon áron- bárhová óccón eljuthacc.
Jaja, ez az uccsó generációs asszem, ez már nekem is bejön. Viszont pályára nem kéne, nagy és nehéz, a 9-es jobb választás ebből a szempontból - a 6os pedig még jobb talán, de az meg közútra nem kéne, mert szeretek alacsonyabb fordulatszámon is lendületesen "motorolni".
Fasz ki van. Nem kell nektek egy 400-as?! Addig, addig megtartom.
meló volt. kémény szerelés.
Akkor csaltam!
hová? hová?
én eddig 0-át összesen.
Jaja...én még dolgozom Leghamarabb talán majd hétfőn tudok vasra ülni Pont két hete h egy métert sem mentem vele
szépet... én lóbálom a lábamat,pedig inkább mennék ...
Na mi van, mindenki veri vagy motorol? Munka kizárva
akkor tegyél fel egy képet a te alakodról lécci