Nem kell a bukótérben kódorogni . Maga a pálya vezetése nagyon jó az aszfalt szerintem gyengébb mint Kecskemét. A bukóterek meg kavicsosak. Láttam pár bukás volt kisebb meg nagyobb is. A célegyenes utáni kombináció na az furmányos . Felhúzod kb 170 re utána fék de közben balos enyhe és már gáz mert jobbos enyhe de abban a pillanatban jön a balos. Na ez igen csak elgondolkoztató. És ami sajnos nem jó hogy drága bár nem kell várni a gokartosokra.
ugy csere hogy lapka csere,,,nem kókányolunk,,nem köszürülünk.... gyári megy bele.
szívó hézagok tökéletesek,,viszont a kipuf-ból 5 gatya.... ,,csere...
Kuplung,,vez. mű lánc tökéletes..
de lehet már nem is fogok, ebben az évben nem ment 1 m-t sem.
ma motorkáztam volna, de csak az lett belőle hogy lemostam és jóárasítom a dögöt, sztán újra nekivág a piacnak.
Köszi még 1-szer