Nem kell a bukótérben kódorogni . Maga a pálya vezetése nagyon jó az aszfalt szerintem gyengébb mint Kecskemét. A bukóterek meg kavicsosak. Láttam pár bukás volt kisebb meg nagyobb is. A célegyenes utáni kombináció na az furmányos . Felhúzod kb 170 re utána fék de közben balos enyhe és már gáz mert jobbos enyhe de abban a pillanatban jön a balos. Na ez igen csak elgondolkoztató. És ami sajnos nem jó hogy drága bár nem kell várni a gokartosokra.
csak szarul esik hogy bal kanyarokban tartom a tempót a jobbosokba meg elhúznak ideg bajt kapok olyankor. Az euroringen is besokalltam és majdnem legeltetés lett belőle
Egyenlőre ott tartok hogy az összes bal kanyarban lapra térdig letudom tenni de jobbosok azok katasztrófák . Sűrűbben kéne járni gyakorolni csak nincs rá idő.
amúgy ennél a kanyarnál ért le a lábtartó meg a váltókarom pár körrel később, és nem igen döntöttem sokkal méllyebbre pedig.így idom nélkül elég csalóka a kép
Döntöttem én ettől már sokkal mélyebbre is,ráadásul nem is pályán,és én sem használtam a térdem!
Én a hátammal stabilizáltam,és már tudom,hogy miként kell szétszerelni a motort!
Én a hátammal stabilizáltam,és már tudom,hogy miként kell szétszerelni a motort!