Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igaz hogy erősebb és eladhatóbb de nem ez.Egy gyári biztosan!én nem venném meg mert hasonló képen voltam anno.Vettem egy átépített cbr 919 et és mikor megvettem az idom garnitúrát akkor szembesültem a hibával.A hasidomot mikor akartam feltenni nem tudtam mert bele ért az idomba .a villaszög nem a gyári volt mert estek vele amit persze nekem nem mondtak meg.Szóval csak óvatosan!
viszket há :D
Annyit kihúznék még valahogy max később lenne motorom bár gondolom most viszket a segged, vagy havertól kérnék kölcsön aztán inkább neki törlesztenék mint a banknak.
200-300ról van szó MAX
Nekem is horpadt kicsit a vázam mikor belém jöttek de nem vészes de sajna egy kilót azonnal lecsap az árából ha nem többet.
Ha rám hallgatsz Hitelt neeeee! Főleg ne járműre! Mi van ha 1 hét múlva összetöröd? Vagy összetörik? Csak nézegetheted a futamidő végéig! Mert a hitelbe tolt pénzt nem tudod a motorra költeni!
Van ilyen ismerősöm aki igy járt.
Csak a menetszél levesz róla!
a zx10es csávó azt mondja hogy csúszott vele de nem azért van átépítve hanem mert neki a banánkormány kényelmetlen. volt tán 636ja az is igy volt átépítve.azt mondta hogy ha közelről megnézem akkor a vázon van valami horpadás féle de csak közelről látszik. amúgy nem karcos nem törött semmi.
Hármas gyártás,2004-es első forg.helyezéses.az enyém is 2004.06.havi.a bank ezt nézi,ha jól tudom.
még megvan a link a kedvbencekben ebben az is jó hogy lizingelhető. ergo lerakok 500at és a maradék összeget meg 1 év alatt kicsengetem. mert ami most pénzem lehet elmegy azt én nyáron simán visszaraknám a fiókba csak én nem birok addig várni... a cib lizingel meg 350ezer ft hitelnél 1 év alatt visszafizetek 370-390et
850-ért már inkább zx10-et vennék. Könnyebb, erősebb, később eladhatóbb.
Hát én ilyen banki témába nem szívesen ugranék bele.
ja csak most az a kérdés hogy tényleg ki kell fizetnem azt az összeget amiről beszéltem pár kommentel lejjebb... ha ki kell akkor vagy hitelbe verem magam a 850esért vagy keresek valami olcsóbbat
Intézz valami haveri kölcsönt aztán később leszopod az árát a gépre meg ráugorhatsz időben még mielőtt valaki elvinné.
Plusz hozzá a gyári cumókat.
850ért már jobb volt ami túracuccokkal volt meg extrákkal, gyári fénnyel.
Volt még 1-2 kósza 2004-es is az év elejéből úgy tudom de az ugyanaz mint a 03.Ezen viszont nincs index az első sárvédő is 00-01ről van meg a dobnak is elég tré kinézete van, illetve árnyalatban nem passzol a fejidom az oldalakhoz képest ergo 680-700 max.
2003évjárat pont beleesik amire megkapnám a lizinget. a 2001 már nem :( . bár a hirdetésben a faszi a 2004es évjáratot ír de ha jól tudom 2003 végéig gyártottak 9est
az.... és még azt hittem most jön a könnyebb rész. viszont ha most tényleg kibasznak velem akkor meg van 1 alternatíva ez ezt meg tudnám cib lizingel oldani úgy hogy belerakok kezdőbe 500 körül és a 350et (vagy ha enged belőle kevesebbet) meg 1 év alatt visszatolom és kész. havernak a gixerén van ilyen cib lizing és egész jó ft alapú szarság
Az ÉLET kiszámíthatatlan!
nem próbáltam telóban alkudni. De előbb kaptam egy telefont ... elég rossz hírekkel lehet keresztül huzzák a számításaimat. ha igen akkor fel kell vennem kb 300 hitelt ahhoz hogy meg tudjam venni. imádom a váratlan kiadásokat
Alkuképes,vagy köti az ebet a karóhoz?!?
A polgárit?!
Autópálya végig,semmi gond!
Pikk-pakk megjárod!
Természetesen én is úgy értettem, mivel 2008 utáni motorokat most csak úgy találhatunk a használtpiacon,ha 2008 után adtak el újakat is.
gájáztam 2ig