Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a 2 amit linkeltem csak az jöhet szóba
Nincs pééééz
Végignéztem a használtautót,hát tényleg nem nagy a felhozatal!
Mégis qrva sokáig a kutyának sem kellett!
És tényleg nagyon egybe van!
Szinte hibátlan. A Balos lábtartó konzol van elrepedve meg egy kicsit karcos az oldala. A blokk viszont nagyon szépen muzsikál!
tudom... én is néztem de akkor még nem volt lé
Aha!
Az egy szép motor!
És annyért az jó is volt nagyon!
Ráadásul csak egy utolsó szériás!
Ez az előző kettő már igaz,hogy drágább mint a racing nyerges Salgótarjáni,de szerintem nem is ugyanaz a kategória!
Az szinte biztos,hogy az olcsó motorokra még annyit rá kell költeni,hogy a végére túlmegy az ára az alapból drágább,de fiatalabb és jobb állapotúén,és akkor lesz ugyanazért a pénzért egy 2 - 3 évvel idősebb motorod.
Persze ha egybe nincs meg a több lóvé a drágábbra,akkor nincs mit tenni!
Bár én inkább kérnék kölcsön valamelyik havertól,és két három hónap alatt visszafizetném neki,mint ugyanazt ráköltsem szintén annyi idő alatt,hogy az olcsón vett gépet kipofozzam!
Úgy van ahogy lentebb írtad: jót venni is nehéz,nemcsak eladni!
Bár neked az eladás mondhatni pikk-pakkra ment,hátha a vételnél is szerencséd lesz!
grande-s?
Amit a Basi ismerőse vett meg Kazincbarcikáról 680-ért(a 2002-es F),az volt jó vétel!
persze tudom, de már egy rakat motort kiszürtünk itt a forumon aminek tudta valaki az előéletét meg itt ott árulkodó nyomok. de sajna már leszükült a kör 3 motorra kecskemétit megnézem a héten
Gyári,átfestve.
Figyelj,te is tudod,hogy ez a vásárlás dolog csak úgy működik,hogy kinézel néhánx szóba jöhető gépet,és szépen végignézed őket!
A kép és a hirdetés szövege ugyanis nem mindíg(mondhatni ritkán!) tükrözi a valóságot.
Szerintem próbálj meg fiatalabbakat nézni és alkudj pofátlanul!
A nyolcszázas gépre ajánlj be simán 600-at!
Sok helyen nagyon kell a pénz és ha nincs érdeklődője,akkor át fogja gondolni.
Lehet betalálsz valamelyiknél!
A kereskedők ugyanezt csinálják!
Sokszor nem akarok hinni a fülemnek,hogy mihez milyen áron jutnak hozzá!
Egyszerűen kihasználják azt a helyzeti előnyüket,hogy a pénz az ő zsebükben van!
Persze ez nem jön be annál akinek nem kenyérre kell,de egyre több embernek kell(SAJNOS!) arra!
nah ezek már szépek
akkor maradnak ezek

Ád 1


Ád 2
6 dugattyús a gyári de át lett gányolva pirosra sztem nagyon nme passzol a motorhoz Egyébként az első képen a V odomnál elég nagy a rés
Biztos valami salgótarjáni cigányé aztán a mercire elfogyott az arany festék ide már csak piros volt.
hívott az 599ezres irányáras faszi az előbb... este küld még nekem pár közelebbi képet. azt mondja fűtött garázsban van, 2011ben vette azóta csak olajat cserélt benne meg fékpofákat. a láncszett közepes állapotban van. 6 dugattyús féket mondott de én furcsáltam hogy piros a nyereg. ÉN még nem láttam olyat de azt mondja gyári. ja meg fékcsöveket cserélt link
És még valami!
Pl. a németeknek is a sérülésmentes azt jelenti,hogy a járművön nincs jelenleg sérülés.Nem azt,hogy nem is volt soha sérülve.
és én még voltam olyan optimista hogy azt hittem az eladás a nehezebbik része a dolognak
igen 100% jó a memóriám :)
Gondold végig!
Ha úgy hirdetne bárki is egy akármilyen járművet normál áron,hogy ez egy sz@r,a kutya se menne el megnézni!
Így viszont van rá esélye,hogy aki már ott van azt valamilyen módon sikerül meggyőznie,és eladja neki.
Ennyi a magyarázata,hogy nem írják oda azt,hogy ütött kopott sz@r normál piaci áron eladó.
Inkább azokat venném meg!
Bár élőben azokat sem láttam
Én két éve volt, hogy 3 hibátlannak hírdetett 9-est néztem meg kb. 1000 km-t autózva. Mondanom se kell, hogy csúszott volt mind, gagyi javítással. Én is estem már el, de eladáskor nem tagadtam. Benne van a pakliban, ennyi
marad a 850ezres full túramotyóval meg a kecskeméti?
nem értem mi a jó ebben.. aki arra számít hogy jó és odamegy látja hogy csúszott szar és ki sincs javítva az úgysem veszi meg