És tényleg nagyon egybe van!
Szinte hibátlan. A Balos lábtartó konzol van elrepedve meg egy kicsit karcos az oldala. A blokk viszont nagyon szépen muzsikál!
Ez az előző kettő már igaz,hogy drágább mint a racing nyerges Salgótarjáni,de szerintem nem is ugyanaz a kategória!
Az szinte biztos,hogy az olcsó motorokra még annyit rá kell költeni,hogy a végére túlmegy az ára az alapból drágább,de fiatalabb és jobb állapotúén,és akkor lesz ugyanazért a pénzért egy 2 - 3 évvel idősebb motorod.
Persze ha egybe nincs meg a több lóvé a drágábbra,akkor nincs mit tenni!
Bár én inkább kérnék kölcsön valamelyik havertól,és két három hónap alatt visszafizetném neki,mint ugyanazt ráköltsem szintén annyi idő alatt,hogy az olcsón vett gépet kipofozzam!
Úgy van ahogy lentebb írtad: jót venni is nehéz,nemcsak eladni!
Bár neked az eladás mondhatni pikk-pakkra ment,hátha a vételnél is szerencséd lesz!
persze tudom, de már egy rakat motort kiszürtünk itt a forumon aminek tudta valaki az előéletét meg itt ott árulkodó nyomok. de sajna már leszükült a kör 3 motorra kecskemétit megnézem a héten
Gyári,átfestve.
Figyelj,te is tudod,hogy ez a vásárlás dolog csak úgy működik,hogy kinézel néhánx szóba jöhető gépet,és szépen végignézed őket!
A kép és a hirdetés szövege ugyanis nem mindíg(mondhatni ritkán!) tükrözi a valóságot.
Szerintem próbálj meg fiatalabbakat nézni és alkudj pofátlanul!
A nyolcszázas gépre ajánlj be simán 600-at!
Sok helyen nagyon kell a pénz és ha nincs érdeklődője,akkor át fogja gondolni.
Lehet betalálsz valamelyiknél!
A kereskedők ugyanezt csinálják!
Sokszor nem akarok hinni a fülemnek,hogy mihez milyen áron jutnak hozzá!
Egyszerűen kihasználják azt a helyzeti előnyüket,hogy a pénz az ő zsebükben van!
Persze ez nem jön be annál akinek nem kenyérre kell,de egyre több embernek kell(SAJNOS!) arra!
hívott az 599ezres irányáras faszi az előbb... este küld még nekem pár közelebbi képet. azt mondja fűtött garázsban van, 2011ben vette azóta csak olajat cserélt benne meg fékpofákat. a láncszett közepes állapotban van. 6 dugattyús féket mondott de én furcsáltam hogy piros a nyereg. ÉN még nem láttam olyat de azt mondja gyári. ja meg fékcsöveket cserélt link
Gondold végig!
Ha úgy hirdetne bárki is egy akármilyen járművet normál áron,hogy ez egy sz@r,a kutya se menne el megnézni!
Így viszont van rá esélye,hogy aki már ott van azt valamilyen módon sikerül meggyőznie,és eladja neki.
Ennyi a magyarázata,hogy nem írják oda azt,hogy ütött kopott sz@r normál piaci áron eladó.
Inkább azokat venném meg!
Bár élőben azokat sem láttam
Én két éve volt, hogy 3 hibátlannak hírdetett 9-est néztem meg kb. 1000 km-t autózva. Mondanom se kell, hogy csúszott volt mind, gagyi javítással. Én is estem már el, de eladáskor nem tagadtam. Benne van a pakliban, ennyi
Szinte hibátlan. A Balos lábtartó konzol van elrepedve meg egy kicsit karcos az oldala. A blokk viszont nagyon szépen muzsikál!
Az egy szép motor!
És annyért az jó is volt nagyon!
Ráadásul csak egy utolsó szériás!
Az szinte biztos,hogy az olcsó motorokra még annyit rá kell költeni,hogy a végére túlmegy az ára az alapból drágább,de fiatalabb és jobb állapotúén,és akkor lesz ugyanazért a pénzért egy 2 - 3 évvel idősebb motorod.
Persze ha egybe nincs meg a több lóvé a drágábbra,akkor nincs mit tenni!
Bár én inkább kérnék kölcsön valamelyik havertól,és két három hónap alatt visszafizetném neki,mint ugyanazt ráköltsem szintén annyi idő alatt,hogy az olcsón vett gépet kipofozzam!
Úgy van ahogy lentebb írtad: jót venni is nehéz,nemcsak eladni!
Bár neked az eladás mondhatni pikk-pakkra ment,hátha a vételnél is szerencséd lesz!
Figyelj,te is tudod,hogy ez a vásárlás dolog csak úgy működik,hogy kinézel néhánx szóba jöhető gépet,és szépen végignézed őket!
A kép és a hirdetés szövege ugyanis nem mindíg(mondhatni ritkán!) tükrözi a valóságot.
Szerintem próbálj meg fiatalabbakat nézni és alkudj pofátlanul!
A nyolcszázas gépre ajánlj be simán 600-at!
Sok helyen nagyon kell a pénz és ha nincs érdeklődője,akkor át fogja gondolni.
Lehet betalálsz valamelyiknél!
A kereskedők ugyanezt csinálják!
Sokszor nem akarok hinni a fülemnek,hogy mihez milyen áron jutnak hozzá!
Egyszerűen kihasználják azt a helyzeti előnyüket,hogy a pénz az ő zsebükben van!
Persze ez nem jön be annál akinek nem kenyérre kell,de egyre több embernek kell(SAJNOS!) arra!
Ád 1
Ád 2
Pl. a németeknek is a sérülésmentes azt jelenti,hogy a járművön nincs jelenleg sérülés.Nem azt,hogy nem is volt soha sérülve.
Ha úgy hirdetne bárki is egy akármilyen járművet normál áron,hogy ez egy sz@r,a kutya se menne el megnézni!
Így viszont van rá esélye,hogy aki már ott van azt valamilyen módon sikerül meggyőznie,és eladja neki.
Ennyi a magyarázata,hogy nem írják oda azt,hogy ütött kopott sz@r normál piaci áron eladó.
Bár élőben azokat sem láttam
Én két éve volt, hogy 3 hibátlannak hírdetett 9-est néztem meg kb. 1000 km-t autózva. Mondanom se kell, hogy csúszott volt mind, gagyi javítással. Én is estem már el, de eladáskor nem tagadtam. Benne van a pakliban, ennyi