papám: készülne a 98-as derbi gép, és ott tényleg nem lesz rennnszám. az a gáz hogy tudom mibe fáj egy ilyen motor-most már 400 a tied lehet az internetes hirdetések szerint-ér. nyugi várom a tavaszt ha .............. és a bátori egyenest.
kispara: ez tényleg 2002-sítve van.
-komplett első futómű -telók
-fékek
-tárcsák
-első sárvédő
-fejidom tartó
-műszerfal
-alsó felső villahíd
-komplett hátsó futómű:-teleszkóp
-lengővilla
-akkutartó
-váz nyúlvány
-hátsó idom
-ülések
-üléspúp
nem azért eladó mert meguntam, csak azzal a tempóval amivel használom hamar odaverem pár év munkáját.
már csak 211 gp-vel merem használni, ez még nem hagyott cserben.
Szekibá csak nem szar nálatok is az ut?én már traktorral járok mindenhová,még bevásárolni is az ópelba az 1 éve bele rakott silentek és gömtámaszok halottak motorkázni nagy tempóval itt csak a bátori bevezetőn lehet.....de hát ezt a fotós kedvenceid is tudják
nem hüle vagyok csak szeki
van olyan taj paraszt -debreceni- hogy azt sem tudja mit írjon rá hogy az övé legyen a mégfaszább gép a neten ilyenkor restellem hogy ide születtem! érdemes ágó teljesítmény listályát böngészni, keréken 130 egynéhány ló a tuti, szét tuningolva talán hozná a gyári értéket, vagy csimbi tuning cuccával a 150-et. nem rég a 33-on próbálgattam a cuccot és 240 felett nem a motorral volt gond-azt tudta 5-ben is- hanem az úttal ami nem gyengén hullámzott annál a tempónál, 200-ig semmi extra és gond az úttal de 240-nél már kaka volt az aszfalt. ugyan ezt a kanáry bátya zx10R-je alapból hozta beton futóművel, ami kb 20 kilométerrel később lepattogott a rossz minőségű útról.
zozo011,
Szerelési segédletben az vagyon írva, hogy szürke kábelra csatlakoztassam a "zöld/fekete" kábelt, na ez így NEM jó,
segítséget kértem AGO-tól, Ő ellenben egy másik kábel csatira köttette, na így már f@sza
Köszi a segítséget
Miből gondolod hogy az enyémnek nincs rendes hangja . Vagy az asszonyod előtt is azt szoktad mondani hogy drágám válaszd az enyémet mert az olyan kicsi
Sóval ide menjél fel ,innen letöltheted a beüzemelési mutatót http://www.agomotors.hu/websho...
Amúgy meg érdekes mert ha végkép nem jön össze akkor nem messze van tőled a gyártó ,egész pontosan Békésen vannak a srácok. A tanításnál az a lényeg hogy nem te tanítod hanem ő tanít téged. Ha jól emlékszem akkor nálam is ugyan úgy kezdte utána mutatta az egyest majd kettest és sorban. Vagyis nem te mutatod neki hanem ő mutatja neked hogy hányadik fokozatba tedd. Ha végképp nem megy akkor ezt nézd meg http://www.healtech-electronic... A telefonszám - (+36) (70) 944-0414 (+36) (70) 944-0415 Ezt meg próbálhatod a havernek se akart összejönni utána felhívtuk őket és korrektül segítettek.
Meguntam a képek sassingolását, így lenne egy gyors kérdés
Nincs valakinek képe vágott hátsó sárvédővel feszítő ZX-9-ről ?
Vagy egyáltalán nincs fent, vagy sima gyári
Annak meg a jobb oldala jó, a bal oldala azzal a lánctakaróval egy vicc Érdekelne egy faragott. Köszi.
kispara: ez tényleg 2002-sítve van.
-komplett első futómű -telók
-fékek
-tárcsák
-első sárvédő
-fejidom tartó
-műszerfal
-alsó felső villahíd
-komplett hátsó futómű:-teleszkóp
-lengővilla
-akkutartó
-váz nyúlvány
-hátsó idom
-ülések
-üléspúp
nem azért eladó mert meguntam, csak azzal a tempóval amivel használom hamar odaverem pár év munkáját.
már csak 211 gp-vel merem használni, ez még nem hagyott cserben.
van olyan taj paraszt -debreceni- hogy azt sem tudja mit írjon rá hogy az övé legyen a mégfaszább gép a neten ilyenkor restellem hogy ide születtem! érdemes ágó teljesítmény listályát böngészni, keréken 130 egynéhány ló a tuti, szét tuningolva talán hozná a gyári értéket, vagy csimbi tuning cuccával a 150-et. nem rég a 33-on próbálgattam a cuccot és 240 felett nem a motorral volt gond-azt tudta 5-ben is- hanem az úttal ami nem gyengén hullámzott annál a tempónál, 200-ig semmi extra és gond az úttal de 240-nél már kaka volt az aszfalt. ugyan ezt a kanáry bátya zx10R-je alapból hozta beton futóművel, ami kb 20 kilométerrel később lepattogott a rossz minőségű útról.
amit előzőleg írtál az majdnem igaz.
Szerelési segédletben az vagyon írva, hogy szürke kábelra csatlakoztassam a "zöld/fekete" kábelt, na ez így NEM jó,
segítséget kértem AGO-tól, Ő ellenben egy másik kábel csatira köttette, na így már f@sza
Köszi a segítséget
Megkerestem AGO-t, probléma megoldva
KÖSZÖNÖM
Amúgy meg érdekes mert ha végkép nem jön össze akkor nem messze van tőled a gyártó ,egész pontosan Békésen vannak a srácok. A tanításnál az a lényeg hogy nem te tanítod hanem ő tanít téged. Ha jól emlékszem akkor nálam is ugyan úgy kezdte utána mutatta az egyest majd kettest és sorban. Vagyis nem te mutatod neki hanem ő mutatja neked hogy hányadik fokozatba tedd. Ha végképp nem megy akkor ezt nézd meg http://www.healtech-electronic... A telefonszám - (+36) (70) 944-0414 (+36) (70) 944-0415 Ezt meg próbálhatod a havernek se akart összejönni utána felhívtuk őket és korrektül segítettek.
idióta....
Isztok ti ott rendessen MÓRdorba?
Meguntam a képek sassingolását, így lenne egy gyors kérdés
Nincs valakinek képe vágott hátsó sárvédővel feszítő ZX-9-ről ?
Vagy egyáltalán nincs fent, vagy sima gyári
Annak meg a jobb oldala jó, a bal oldala azzal a lánctakaróval egy vicc Érdekelne egy faragott. Köszi.