Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, akkor szerintem majd meglépem, de majd szerzek egy másik gyári dobot ehhez a művelethez, a mostani pedig megmarad a szigorú vizsgabiztosoknak
az enyém szerintem nem lett hangolgatva,vagy ha igen jól csinálták.....fogyasztásban nem vettem észre.....4,8-6 L......normális motorozással......
Beszéltem egy szerelővel, akinek bőven van tapasztalatuk ezzel a típussal (neki is volt ugyanolyan kík mint nekem, illetve versenyeztek is velük anno), és javasolta a dob átalakítását, majd hozzáhangolni a karbit. +1 liter fogyasztásban, de alul-felül jobban fog menni

Veszett hangos dobot én sem akarok, és a gyári sem szól rosszul, de azért egy kis mélyet még elviselnék a hangjában
"nagyon fognak nekünk örülni"
Fazi a király!
Nem olyan hangos ám,,igazi fasza Kawa hangja van,,,,hallottam már jóval hangosabb üvöltő dobot is..
Na meg amikor gázelvételnél visszadurrog.....
Maga a menyország a füleknek
Teljesítménybe nem észlelhető.....
itt a Himié és a Coyoté meg a tönieké
akkor tiedet jól kibuherálták :) az enyém sajna kicsit ingadozik de nem vészes :)
Himikém a tied szépen lángol az enyim nem lök a szikrát se.álitólag az inyektor miatt de méreg zsák......de ha jól emlékszem próbáltad
Én is ezt tervezem. Mennyire hangos? Volt bármi változás a teljesítményleadásban?

Amúgy nekem is picit ingadozik az alapjárat. Darabokra szedték a karbit, kipucolták alaposan, és minden más is be van lőve (tiszta szűrő, új gyertyák, szelephézag és szinkron rendben stb), de nem tudtak vele mit csinálni. Nem vészes...de én amúgy is 1300-ra tekerem, úgy jobb, ha valamiért araszolni kell (BP már csak ilyen).
Akkor az enyémnél hasznos?Mert hogy nincs ilyesmi problémája,,jár egyenletesen alapjáraton is
Pedig "buherált"gyári dob... csak a perforál cső van benne+tömés.
a komolyabb dobok meg vannak tervezve áramlástechnikai szempontból mivel a dob szélesebb mint a cső (ha ki van belezve) rezonátroként működik a szélesebb csőben lelassul a gáz létrejön a sebességkülönbség miatt egy gázlengés a kipufogórendszerben ez lehet káros vagy hasznos illetve kevésbé befolyásoló, számít a belső átmérő a hossz.
lehet benne valami mert nekem Yosi van rajta és néha olyan egyenetlen az alapjárat.......már szervizbe is vittem és aszonták ez ijen más tipusnál is halottam de amita bütykölgetem, bebe inditom a töltést ellenőrizni igy rá tettem a gyárit hogy a szomszéd ne forogjon álmatlanul és láss csodát,azzal sima ,egyenletes
meg buherált dob miatt is :) pl ha nagyot öblít.
Alapjárat kopott pillangó tengely miatt is lehet, durva esetben ez barna füsttel is jár. Féktisztítóval körbe kell fújkálni a karbit járó motornál.
1.Jó reggelt.
talán típus hiba?Nekem is csinálta de karburátor állítás után sokat javult de nem tökéletes ez olyan mint a alapjárat sétálás valakinél van valakinél nincs.
1. csá.
A cr9ek 9500 /4db
cr9eix 12000 / 4db
sziasztok. olyan problémám lenne, hogy a motorom hidegen könnyen indul de ha kb 10-15perc járatás után vagy 10-20km megtétele után indítani akarom ismét akkor nehezen indul be és hallom, hogy az akksi gyenge. De az akkumlátor jó. mi lehet a probléma? fesz szabályzó esetleg? még nem lett megmérve a töltés.
na ez a fos nem adja be.....szóval 11 Ah-ról van szó,AGM gyárilag zárt.
Szekikém!Ha erősebb akksit teszek bele /Ah/akkor tovább fogja bírni 2 évnél?Sajna ennyi volt az eddigi életkora ezeknek a szaroknak.Bár eddig nem zselés volt benne..
Ez az állítólag,és nem is drága
http://alkatresz-diszkont.hu/w...*V1
mire elindulnál akkorára meg elkelne.
én is csak alamizsnáért dolgozom.