Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok srácok!

Lenne egy olyan kérdésem felétek,tudom a "kis tesóról" van szó és ez nem az a topic,de eddig azt tapasztaltam,hogy itt segítőkészebb emberkék vannak Hátha valaki képben van az adott alkatrésszel kapcsolatban és tudja a megoldást,még pedig a minap egy jó kis túra közben (melyet félbe is kellett szakítanom miatta) arra lettem figyelmes,hogy a víz/olajpumpa mivel ennél a modellnél egyben van a kettő (98-99 ZX-6R ,de lehet a 00-02 is ilyen még) tehát a víz/olajpumpa alján található egy kb. 6mm furat és abból a furatból picit el kezdett szivárogni a motorolaj! Véletlenül nem tudja valaki mi lehet a probléma? Kiment valami tömítésem vagy szimeringem a pumpából?

Köszönöm Szépen !
gyógyulok
agyam nállad
el pattintottad a multkor
nemrég adta ide,nagy nehezen.....el viszem mert ugy is megyek a gumit meg nézni meg van dolgom arra csak huzzák már ki ezt a nyomorult csövet berendeltek ma 6 órára.erre a doki elfelejtett és el ment másik városba praktizálni,mondom huzza ki valaki és viszlát,de nem nyult hozzáű senki adtak rám 1 L-es méretü pizomát és várjam meg fél 3-kor kiléptem a pizsiből ugy hogy végig szakadt és montam hogy viszont látásra fél 3-kor monta a nővér el ne menyek mert rendőrel hozat vissza mondom jó,ithol leszek............
Jóreggelt!

No, mi van bogyesz ott sem találták meg az agyad?
De akkor hol lehet?

Gyógyújá szépen, oszt mennyé motorkázni.
1.Jó reggelt.
300 km, az egy rendes motorosnak 2 tank benzin. Tudom mert én kétszer löktem tele a 20 literes tankot Halasig meg vissza.

Persze anyám a hayabusájával óvatosabban ment.
hmmm egy állítólag nevű műsor futott a discovery-n.
a haverodé kibírta az enyém nem
csak az árát nem láttam még
attol függ hol a rokkanás,,,Szeki csináltatott 1 szer 1 ösmerősnek teló egyengetést,de ott szerencse volt ,mert nem ért bele a szimering utjába....álllitolag végigtolnak benne 1 golyot,de a felület tökéletes nem lesz sosem igy kiveri a szimeringet ha olyan hejen van a hajlás
az én egykori YZF-750 telói is egyengetve voltak.....el voltak szineződve....
nem volt vele baj.
Hali!szerintem a telokat ki lehet görgözni persze ha nem derékszög
Na ez a lényeg.
,ááááááá nem gyilkoljuk ezt a motort
meg nincs értelme a mai seggrakéták ellen.....
bár volt 1 2000,vagy 2001-es gép ami szopatta a hasonszőrű R 1-et
Akkor biztos nem versenyeztél az vel 400méteren.
ajaj ez nem jó szezon kezdet.
Az R1-gyel már csak óvatosan merek kimenni a kútra (kb. 2,5km) mert tankolás óta 265 km-t mentem. Persze 1 személlyel és viszonylag értelmesen.
Jók ezek a motorok hajja-e!
Voltunk ma,300 km oda-vissza(Szarvas felé mentem),280!km-nél tettem tartalékra .130-140 utassal!
Lehet számolgatni a fogyasztást 19 L-es tank,4 liter tartalék
Jó volt,csak ez a kurva meleg......izzadtak,égtek a csöcsök
Kukorékos guten tág Mindenkinek !A segítségeteket szeretném kérni !Lekarcoltam a vasat és alkatrészekre van szükségem.A vas 2001-s.Idomok,gyújtás fedél,váltókar és teleszkóp felső szár,kiegyenlítő tartály.A telóból a bal oldali hajolt meg egy kicsit,a jobbon nem látszik semmi,de gondolom jobb mindkettőt cserélni .Segítségeteket előre is köszönöm !
köszi
Jobbulást bogyókám, nekem is volt 2 műtét az utóbbi 1,5 évben
2.jó reggelt,jó munkát.
K4-et hagytam volna de te tudod
Szia!

Elkelt már tavaly augusztusban, egy bátor női tulaja lett a feketeségnek... sajnos nem vagyok gyakori fórumlátogató mostanság...

Azóta volt télen pár hétig egy K4 1000, most egy K7 1000... annyival nem tud többet, mint amennyivel többet ér a 9esnél... de ez az erő minden nap mosolyt csal a paraszt arcára van benn egy kis okosság, nagyot lép a szörnyeteg.

Na majd meglátom, lehet nevezek holnap gyorsulásra, megnézzük mit tud.

A kawával asszem 10.5ös időm volt a legjobb 402 méteren.
jo éjt jobbulást
én most ki hagyom,.......elkelt már a fekete veszedelem?