Lenne egy olyan kérdésem felétek,tudom a "kis tesóról" van szó és ez nem az a topic,de eddig azt tapasztaltam,hogy itt segítőkészebb emberkék vannak Hátha valaki képben van az adott alkatrésszel kapcsolatban és tudja a megoldást,még pedig a minap egy jó kis túra közben (melyet félbe is kellett szakítanom miatta) arra lettem figyelmes,hogy a víz/olajpumpa mivel ennél a modellnél egyben van a kettő (98-99 ZX-6R ,de lehet a 00-02 is ilyen még) tehát a víz/olajpumpa alján található egy kb. 6mm furat és abból a furatból picit el kezdett szivárogni a motorolaj! Véletlenül nem tudja valaki mi lehet a probléma? Kiment valami tömítésem vagy szimeringem a pumpából?
nemrég adta ide,nagy nehezen.....el viszem mert ugy is megyek a gumit meg nézni meg van dolgom arra csak huzzák már ki ezt a nyomorult csövet berendeltek ma 6 órára.erre a doki elfelejtett és el ment másik városba praktizálni,mondom huzza ki valaki és viszlát,de nem nyult hozzáű senki adtak rám 1 L-es méretü pizomát és várjam meg fél 3-kor kiléptem a pizsiből ugy hogy végig szakadt és montam hogy viszont látásra fél 3-kor monta a nővér el ne menyek mert rendőrel hozat vissza mondom jó,ithol leszek............
attol függ hol a rokkanás,,,Szeki csináltatott 1 szer 1 ösmerősnek teló egyengetést,de ott szerencse volt ,mert nem ért bele a szimering utjába....álllitolag végigtolnak benne 1 golyot,de a felület tökéletes nem lesz sosem igy kiveri a szimeringet ha olyan hejen van a hajlás
Jók ezek a motorok hajja-e!
Voltunk ma,300 km oda-vissza(Szarvas felé mentem),280!km-nél tettem tartalékra .130-140 utassal!
Lehet számolgatni a fogyasztást 19 L-es tank,4 liter tartalék
Jó volt,csak ez a kurva meleg......izzadtak,égtek a csöcsök
Kukorékos guten tág Mindenkinek !A segítségeteket szeretném kérni !Lekarcoltam a vasat és alkatrészekre van szükségem.A vas 2001-s.Idomok,gyújtás fedél,váltókar és teleszkóp felső szár,kiegyenlítő tartály.A telóból a bal oldali hajolt meg egy kicsit,a jobbon nem látszik semmi,de gondolom jobb mindkettőt cserélni .Segítségeteket előre is köszönöm !
Elkelt már tavaly augusztusban, egy bátor női tulaja lett a feketeségnek... sajnos nem vagyok gyakori fórumlátogató mostanság...
Azóta volt télen pár hétig egy K4 1000, most egy K7 1000... annyival nem tud többet, mint amennyivel többet ér a 9esnél... de ez az erő minden nap mosolyt csal a paraszt arcára van benn egy kis okosság, nagyot lép a szörnyeteg.
Na majd meglátom, lehet nevezek holnap gyorsulásra, megnézzük mit tud.
A kawával asszem 10.5ös időm volt a legjobb 402 méteren.
Lenne egy olyan kérdésem felétek,tudom a "kis tesóról" van szó és ez nem az a topic,de eddig azt tapasztaltam,hogy itt segítőkészebb emberkék vannak Hátha valaki képben van az adott alkatrésszel kapcsolatban és tudja a megoldást,még pedig a minap egy jó kis túra közben (melyet félbe is kellett szakítanom miatta) arra lettem figyelmes,hogy a víz/olajpumpa mivel ennél a modellnél egyben van a kettő (98-99 ZX-6R ,de lehet a 00-02 is ilyen még) tehát a víz/olajpumpa alján található egy kb. 6mm furat és abból a furatból picit el kezdett szivárogni a motorolaj! Véletlenül nem tudja valaki mi lehet a probléma? Kiment valami tömítésem vagy szimeringem a pumpából?
Köszönöm Szépen !