nem tudom melik mühej,de egy cimbinek ott csinálták és bevált(525tds)UGYAN AZ A MOTOR,NÉZTEM BELE MOTORT DE 250-EN ALUL NINCS,HA BMW MOTORT TENÉK BELE KELLENE AZ ecu-JA,KÁBELEK,VÁLTŐ.TEHÁT AZ SEM JÓ HIÁBA A BAJOR MOTOR BENNE MÉGSEM AZ TELJESEN
a berecki gépműhelybe ne vidd!
csak ott fizess ahol felöntöd a szívó és kipu oldalt benzinnel és nem engednek át a szelepek. ott ahol azzal kábítanak hogy majd beverődik magának a szelep ott inkább te verj be egyet a búrájába a parasztnak.
azért nem álitotta le mert szar volt benne az aksi.de a kereskedésben kicserélte és melegen indul,,,,,,,,,,nem volt ezzel gond eddig mert ment,melegen indul egybőll tehát nagy baj nem lehet,hidegen már nehezebben,inkább kötélel....és most pedig elkezdett bedolgozni a vizbe,nem foralja a vizet ez az érdekes hanem felfuja a csöveket és valami tömitést mindig kinyom a tulnyomás,pl a termosztátház alati tömitést a szokása,mivel müanyag,hengerfejet 35-ért csinálják fulosra a faludban......anyit még meg ér
egy debreceni zsidó bejárta a világot és azt mondta az autókról.
egy autó márkát ismernek el a világon mindenütt, mondom mindenütt!
úgy hívják TOYOTA. a többi csak a futott még kategória.
jelzem az egész világon, aki 80-120 milkát utazik el egy évben az csak lát-hall a tengerparttól a kínai nagy falig mindenfélét.
van neki egy S500-asa is de csak a presztízs miatt, ahogy leesett az a kevés hav mindjárt elő vette a a toyota land cruiser-rét hogy tudjon közlekedni is.
ott már nem volt fain a csákó beszólása hogy nem akarja leállítani mert........
kompresszió
hengerfej
befecskendezés
a diesel lelke, egy haver vw-je a hengerfej javítás után indul a legnagyobb hidegbe is, olaj kell bele de megy.
a dieselen ha eredeti a dugó akkor csak hüvelyezni kell +gyűrű sor +hengerfej szelep megmunkálás. de egycerűbb ha blokkot cserélsz az igaz, de ha tudni akarod mi van benne akkor javítsd a régi blokkját.
Asszonyodnak meg kitartast!
Nekem is piccre indul a Sedu szerinti ,lopott Adudim
-20 ban is
Az asszonyod szerintem kevesbe
csak ott fizess ahol felöntöd a szívó és kipu oldalt benzinnel és nem engednek át a szelepek. ott ahol azzal kábítanak hogy majd beverődik magának a szelep ott inkább te verj be egyet a búrájába a parasztnak.
40e
egy autó márkát ismernek el a világon mindenütt, mondom mindenütt!
úgy hívják TOYOTA. a többi csak a futott még kategória.
jelzem az egész világon, aki 80-120 milkát utazik el egy évben az csak lát-hall a tengerparttól a kínai nagy falig mindenfélét.
van neki egy S500-asa is de csak a presztízs miatt, ahogy leesett az a kevés hav mindjárt elő vette a a toyota land cruiser-rét hogy tudjon közlekedni is.
kompresszió
hengerfej
befecskendezés
a diesel lelke, egy haver vw-je a hengerfej javítás után indul a legnagyobb hidegbe is, olaj kell bele de megy.
a dieselen ha eredeti a dugó akkor csak hüvelyezni kell +gyűrű sor +hengerfej szelep megmunkálás. de egycerűbb ha blokkot cserélsz az igaz, de ha tudni akarod mi van benne akkor javítsd a régi blokkját.