Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ááá!nem!ez élesbe ment!
Gondolom a lovacsora utani mosagatos kepeket lathatlyuk
A mosogatasra ertettem!
Kivanok neked meg minyimum 50ev ilyen szerencset!
Asszonyodnak meg kitartast!
Na-na nem trógerkódunk.
A kocsi temahoz....
Nekem is piccre indul a Sedu szerinti ,lopott Adudim
-20 ban is
Vagy megsem vagy szerencses!?
Te szerencses vagy
Az asszonyod szerintem kevesbe
De nem múlt el a szerelem.
ma 18éve ismertem meg az asszonyt.
Szevasztok trogerek
nem tudom melik mühej,de egy cimbinek ott csinálták és bevált(525tds)UGYAN AZ A MOTOR,NÉZTEM BELE MOTORT DE 250-EN ALUL NINCS,HA BMW MOTORT TENÉK BELE KELLENE AZ ecu-JA,KÁBELEK,VÁLTŐ.TEHÁT AZ SEM JÓ HIÁBA A BAJOR MOTOR BENNE MÉGSEM AZ TELJESEN
a berecki gépműhelybe ne vidd!
csak ott fizess ahol felöntöd a szívó és kipu oldalt benzinnel és nem engednek át a szelepek. ott ahol azzal kábítanak hogy majd beverődik magának a szelep ott inkább te verj be egyet a búrájába a parasztnak.
Ha gondolod, és megér Neked 10-est a pár, akkor szétbontom!
azért nem álitotta le mert szar volt benne az aksi.de a kereskedésben kicserélte és melegen indul,,,,,,,,,,nem volt ezzel gond eddig mert ment,melegen indul egybőll tehát nagy baj nem lehet,hidegen már nehezebben,inkább kötélel....és most pedig elkezdett bedolgozni a vizbe,nem foralja a vizet ez az érdekes hanem felfuja a csöveket és valami tömitést mindig kinyom a tulnyomás,pl a termosztátház alati tömitést a szokása,mivel müanyag,hengerfejet 35-ért csinálják fulosra a faludban......anyit még meg ér
köszi...
nálunk is csak az állta meg a helyét.....sár,szántás,hó,.....bírta.A Ford,Nissan,egy vicc ,a Mitsubishi,még csak talán-talán
Dunatv pancsival magyar országon .
Komplett telópár van kiflikkel.
40e
Úgyis kint molyolsz mindig legalább hasznodat veszik.
szeva! aki dolgozik annak sűrű. akkor szólok a csákoknak hogy készítsék a festőjüket.locsolás!
egy debreceni zsidó bejárta a világot és azt mondta az autókról.
egy autó márkát ismernek el a világon mindenütt, mondom mindenütt!
úgy hívják TOYOTA. a többi csak a futott még kategória.
jelzem az egész világon, aki 80-120 milkát utazik el egy évben az csak lát-hall a tengerparttól a kínai nagy falig mindenfélét.
van neki egy S500-asa is de csak a presztízs miatt, ahogy leesett az a kevés hav mindjárt elő vette a a toyota land cruiser-rét hogy tudjon közlekedni is.
ott már nem volt fain a csákó beszólása hogy nem akarja leállítani mert........
kompresszió
hengerfej
befecskendezés
a diesel lelke, egy haver vw-je a hengerfej javítás után indul a legnagyobb hidegbe is, olaj kell bele de megy.
a dieselen ha eredeti a dugó akkor csak hüvelyezni kell +gyűrű sor +hengerfej szelep megmunkálás. de egycerűbb ha blokkot cserélsz az igaz, de ha tudni akarod mi van benne akkor javítsd a régi blokkját.
a Totyába meg kicseréled a parázsvasat és lobog tovább......volt szerencsém 3 hónapig tömni a belét.....csepeg itt-ott,de füt
energia takarékos a többi
hol energia takarékos ha rá kell egy fűtési szezonban borítani 80-100 forintot , ha pedig rá hívod a szervizt akkor minimum 20 forint és kicserélik még azt is amit nem kéne.
na ezt hagyjuk!
voltam cccakszervizben, eldaloltuk mi a problem, meghúzták a vállukat és ki akartattak cseréltetni mindent benne halvány fogalmuk sincs róla mi az megjavítani vagy kicserélni. egy nulla a cccak szerviz csak lehúzás.
a vegyes az tuti csak őrizgetni kell