98-99ről...
sportszürő 5000
2 szál fém fékcső 8000
első telók 40000
tárcsák hibátlanok 30 a pár
első-hátsó felni 30 a pár
stb. . . .
blokk 80
karbi 30
stb...stb
engem nem keserítel el, mert ezt én nem fogom megvenni, én már nem költök többet erre a hobbira. szép is jó is, de meghúztam egy határt. ha egy 140 lovas 5l fogyasztó motor ilyen emelkedő benzinárak és lehúzások mellett nem elég akkor vesszek meg jó sorsomba. mások ennél szarabb motorokkal kínlódnak, nekem csak mennem kell vele beékelődött a generátor lánc feszítőm, és kicseréltem a házát és már jó, elkopott egy lamella és tettem bele egy másikat és megy tovább. van más is amire lehet és érdemes költeni, nem csak cserélgetni a motorokat. és tízezer km fölött nem sokan mennek motorral évente, ami elég tetemes összeg amit ki kell gazdálkodni, az egyre növekvő kiadásokból.
szeva, ahogy bejössz ebbe a porfészekbe a 10 fényrendőrnél jobbra, épp a vasúti átjáró előtt jobbra, van kanyarodó sáv.
a fényrendőr és a vasúti átjáró egy helyen leledzik.
sportszürő 5000
2 szál fém fékcső 8000
első telók 40000
tárcsák hibátlanok 30 a pár
első-hátsó felni 30 a pár
stb. . . .
blokk 80
karbi 30
stb...stb
vagy a bank viszi a házát vagy fára kell a lóvé.
ha bontod a motorod akkor visszavenném a ram air takarót azt amelyiket kifizettél amit nem azt pedig visszakérném.
nemigen látok mást a hirdetésben.
egy kulcs szettet érdemes cserélni mert ha egy kulcsos akkor "visszaveszik"
link
egy deci fössték és már indulhat is az özvegycsináló.
szerintem 900-ért sem fog
link
nem értem miért jössz ezért debrecenbe?
egyik sem folyik de mindkettőnek van szépséghibálya. az egyik 5, a másik 10.
a fényrendőr és a vasúti átjáró egy helyen leledzik.