a sámsoni parasztok vettek egyet maguknak, de majd megsikáltatom a rohadékokat a kis szörnnyel, látod egy szutyok dízel is megteszi a 30-as 50-es táblákhoz, amit sajnálok hogy nincs a szürkébe tempomat és klíma.
én ezeket a fogyasztásokat nem értem az én 525-ösöm ugy el van nyócból mint a szél,gasból 12......igaz 110-ig dehát nem is kell jobban hajtani
a tegnap előtt viszont sikerült sámsonban nem is tudom mennyi lesz.......me siettem hazafele
szekibácsi nem azt mondom hogy szarok meg nem kellene, DE HA NEM TUDOM FENNTARTANI akkor MINEK!
ültem 523i,522i be sőt vezettem is őket, ahogy bezáródik az ajtó egy másik világba csöppensz, de ha kinyílik a tank sapka fedél a kasznyin akkor nyílik is a bicska a zsebedben.
ha a bömcsik eldalolnának átlag 6 liter bengával még a retkes cigókat is be állítanák bmw-t gyártani annyi kék belőle. na de így 1.5T=15l benga.
miért drágábbak az 523i-k mint az 535i-k. jobban mennek. 177 vs 235 lúúú. V8 a dög, még a lábam is megremeg ha a forgalomban előttem halad,és a pénztárca mélyebbre csúszik a zsebembe.
vazze 30-as 40-es táblákhoz 535i full, 40-nél betekert tempomattal tücc tücc zenével ,ordító légkondival, és 20l dugó fogyival mia francnak nekem ha egy robesszel is megoldom a dolgaimat.
eladni!
na azt bitangul nem lehet egy fajta ember vesz ilyen verdát, a cigók. a vfr csere ódi 2.8 v6- feláll a szőr-nem a tököm-a hátamon ha rá gondolok, szal a cimbora azt mondta vigyem be hozzájuk a kereskedésbe mert tőlük kp-re viszik a cigók a nagy verdákat. a múltkor egy 3.0 jaguárt vett lakatosz jacobbs a nigró fiának mert nagyobb épp nem volt náluk, és kp-re.
eladni a csákó sem tudja hirdeti jó ideje, kínjába cserélgetné már bármire csak gondolom ne kellene tankolni be. ha a bömös után vesz egy normál népautót még meg ijed hogy nem fogyaszt a népautó de megy. a kutas cimbinél tankolnak egy M5-öt 35-40 e ért hetente, a másik bmw-s haver most mondta hogy 5000 km-t megy évente az 523i-vel, mikor mennem kellett a kádettel 4000 mentem havonta. a szürke amit láttál 400 akármennyire evett 12l amit én nem hiszek de még mindig van benne 35l és ahonnan indultunk ott lett bele öntve 40l akkor most kúrva lassan jöttem vs kúrva keveset evett vs üza szintjelzőt kell cseréljek meeee szar.
Pipi.....elmészteapicsába ezzel eggyütt és a mülkori csengős pofonért is ugy meg verlek hogy be szarsz......utánna meg azé csak járjon le a fügi már csak 1,6 kb
jövőre kapják a fínom ragacsos gumit.
a tegnap előtt viszont sikerült sámsonban nem is tudom mennyi lesz.......me siettem hazafele
ültem 523i,522i be sőt vezettem is őket, ahogy bezáródik az ajtó egy másik világba csöppensz, de ha kinyílik a tank sapka fedél a kasznyin akkor nyílik is a bicska a zsebedben.
ha a bömcsik eldalolnának átlag 6 liter bengával még a retkes cigókat is be állítanák bmw-t gyártani annyi kék belőle. na de így 1.5T=15l benga.
eladni!
na azt bitangul nem lehet egy fajta ember vesz ilyen verdát, a cigók. a vfr csere ódi 2.8 v6- feláll a szőr-nem a tököm-a hátamon ha rá gondolok, szal a cimbora azt mondta vigyem be hozzájuk a kereskedésbe mert tőlük kp-re viszik a cigók a nagy verdákat. a múltkor egy 3.0 jaguárt vett lakatosz jacobbs a nigró fiának mert nagyobb épp nem volt náluk, és kp-re.
eladni a csákó sem tudja hirdeti jó ideje, kínjába cserélgetné már bármire csak gondolom ne kellene tankolni be. ha a bömös után vesz egy normál népautót még meg ijed hogy nem fogyaszt a népautó de megy. a kutas cimbinél tankolnak egy M5-öt 35-40 e ért hetente, a másik bmw-s haver most mondta hogy 5000 km-t megy évente az 523i-vel, mikor mennem kellett a kádettel 4000 mentem havonta. a szürke amit láttál 400 akármennyire evett 12l amit én nem hiszek de még mindig van benne 35l és ahonnan indultunk ott lett bele öntve 40l akkor most kúrva lassan jöttem vs kúrva keveset evett vs üza szintjelzőt kell cseréljek meeee szar.
Bogyesz te a helyesírási kézikönyvet a börtönkönyvtárból kölcsönzöd?