leírtam neked szerintem a dínókkal se megy sokkal többet így marad a gyorsulás de tavasszal egy busa ellen mentem és csak ( óra szerint ) 260 után tudott elnyúlni
Hali, az enyém törött, de használható. Én így használom pár éve és semmi bajom vele, csak nem szép. Cserét nem tudok beszámolni, max faragni az árból ha érdekel. http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nem veszem sértésnek Neked is amúgy csak azt tudom mondani hogy a vesszőket illik figyelni Köszönöm a linkeket! Még annyit szeretnék kérdezni hogy: alkatrész milyen ár kategóriába sorolható?
még egy kis segítség, 98-ban volt a modell váltás onnantól kezdve strapabíróbb zx9 jöttek le a gyártó szalagról, ha szerencséd van 400 000 ft ért révbe érsz. na most ha egy 143 lovas vadállat ennyi akkor az ex 500, 100 000 ft. ne ijedj meg nem leszólom a verdád, inkább próbálj kölcsön kérni egy olyat és lőjjed neki kb 400 km-t egy alkalommal és utána azonnal ülj át az ex 500 ra és megérted mit akarok mondani.
szóval törötten, törés mentest , papírok nélkül óccón és még számítsák be a motorodat . kicsit sokat szeretnél eccerre.
nekem is volt egy hasonló csere ajánlatom, 400 bandika 1:1 ben a 900-ért.
remélem nem sértődsz meg, de én azon az ajánlaton elmosolyodtam.
ha eccerre indulnánk a tátrába a bandikával én már vissza felé jönnék mire ő elérné a határt.
nekem a tuti kell4
Ha 220-ha, 320 ,csak tudjam mar a frankot!
A motorokbolnemsok latszik ,de en vagyok elol az R1-gyel .
Mogottem meg egy 9-es.
Hat nem nagyon tavolodtam a 9-estol
Szerezttem gps-es telot de kiakadt 240-nel
Tobbet nem mert
http://youtu.be/T2SIncMnpoU
Ha nemtudod ,nem faj!
nem ipon!igol nem vált be nekem!
nekem is volt egy hasonló csere ajánlatom, 400 bandika 1:1 ben a 900-ért.
remélem nem sértődsz meg, de én azon az ajánlaton elmosolyodtam.
ha eccerre indulnánk a tátrába a bandikával én már vissza felé jönnék mire ő elérné a határt.
óccó
ez is occó
óccó
óccó