Akkor hogy egy hondás is hozzászóljon! Hát a honda is beszarik egyszer! A volt VTR-m-en a hátsó hengernél elment a vezérlés mert a vezérműlánc feszítőben a spirálrugó eltörött és visszatekeredett a feszítő! Ezt már nálam is eljátszotta csak az első hengernél!
Jaa és a VFR-emen meg elment a lecsóba a fesszabályzó! Mindegyik típushiba!
Hát ennyit a hondárol!
Jaa és a 929 nek is van típushibája! Generátor állórész megy a lecsóba! Bontott nincs hozzá! Csak új vagy megtekerteted!
Az enyém 10 alatt nem nyelt az én tempómba
Sz@rtam rá valaki vagy jót motorozik vagy síránkozik a benga miatt.
Egyszer sikerült hosszabb távot menni 130-140 között(bandáztunk)
Na akkor lepődtem meg, hogy tud ez 6 alatt is fogyasztani...
Ez egy hányás, 400-ért van jobb debrecenben. 535-ért ment el a 929-em nem kicsit nézett ki jobban! A 600RR-ről már ne is beszéljek, ami szintén jóval olcsóbb volt ennél.
Hali!
Én asztatat szeretem, ha sokat eszik, az enyim akkó vót jó, ha 160 km után kongott a tank.
Aki spóróni akar az mennyen busszaa, vagy vonattaaa.
De a simson, vagy a babetta is egy alternatíva.
szerintem:
felnik ,hátsó idom eredeti festés.
tank, oldalidom fejidom átfestve.
hasidom üvegszálas--ekeidom nincs az üvegszálas idom van úgy kialakítva hogy legyen egy alsó íve ami hasonlít rá--.
valószínű hogy a fejidom és az oldalidom is üvegszálas, az oldalidom csavarjainak egyenetlen távolságáról látható.
ram air rácsot nem látom.
első lámpa nem illeszkedik rendesen a fejidomba.
akkor festik át ha valami gondja volt a váznak. külön vélemény hogy csúnya a matt fekete váz.
az egyik képen pirelli a másikon mihelin guma van.
a dob hazai gyártmány de nem szép a csatlakozás.
a fejidom és az oldalidom kisliba zöld.
ezért az összegért szebb zx9-est vehetsz.
Jaa és a VFR-emen meg elment a lecsóba a fesszabályzó! Mindegyik típushiba!
Hát ennyit a hondárol!
Jaa és a 929 nek is van típushibája! Generátor állórész megy a lecsóba! Bontott nincs hozzá! Csak új vagy megtekerteted!
Forever Kawasaki