Ja, mikor már nem volt sör elérhető közelségben, akkor kezdtél segíteni, és ahogy dugdostad a dekor világításod vezetékeit csináltál olyan zárlatot, hogy kigyulladtak a vezetékek az ülés alatt.
Hangra nehéz lenne megállapítani, 6000 vagy 12000 kilométerenként rá kell nézni, a tömítés, ha nem folyik akkor nem cserés. Hát a benzincsap az meg csak saját felelősség, ha az úszó zár rendesen akkor jó, ha nem akkor nem jó, mert a benzin képes és befolyik a blokkba.
Ismerek olyat akinek kékmotorja van, és a szelep állításból hengerfej felújítás lett, mert profik ellenőrizték kétszer is.
Én legutóbb nála vettem D.I.D. láncszettet. Még nem találtam olcsóbbat.
Hát akkor nagyon rendes vagy. Én csak akkor nyúlok a hűtőbe, ha maradnia kell a mocinak és nem kell hazavezetni... Te és új tömítéscucc nem kell? Egyébként hangról meg lehet mondani bele kell-e nyúlni egyáltalán?
A tekerő ennyit nem ér meg szerintem, nem gáz, ha mindig nyitva van? Amúgy sem tettszik.
Akkor már inkább egy új láncszett kellene, hol a legolcsóbb esetleg?
Ismerek olyat akinek kékmotorja van, és a szelep állításból hengerfej felújítás lett, mert profik ellenőrizték kétszer is.
Én legutóbb nála vettem D.I.D. láncszettet. Még nem találtam olcsóbbat.
Szóval te is vidéki suttyó lötté
tájszólás már megyen?
remélem kécskére gyüvől
ott van roma
Nem midegy hogy lovik be a karbit!
Koszosan 5perc alatt vagy ki is ganyezak+beallitanak mindent.
na meg a benzin szint,nekem kb 2 óra volt,fel le fel le
A tekerő ennyit nem ér meg szerintem, nem gáz, ha mindig nyitva van? Amúgy sem tettszik.
Akkor már inkább egy új láncszett kellene, hol a legolcsóbb esetleg?