van, de inkább szedd szét és ellenőrizz, ne vásárolj.
generátor csatlakozó szét , eccerű müszivel zárlat és testzárlat ellenörzés, ha van tekercselő ismerős akkor meggerrel szigetelés átütési fesz vizsgálat. a fesz.szab be van öntve és csak a kapcsolási rajz ismeretében lehetne kimérni a hibát, csak komplett csere lehet. töltési feszültség 13.8-14.2 v lehet a töltési feszültség, 12v alatt hiba van a rendszerben, vagy akku, de lehet testelési hiba vagy lazulás is.érdemes átvizsgálni és nem NÉZNI .de lehet indító relé hiba is, ami kattog de nem indít.
nem mondom jó drága helyen lax, és jó drága szerelőkkel dolgoztatsz.
a váz javítása itt kb 20 000 ft, és egy 10-15 000 ft a szét és az össze szerelés munkadíja.
tehát nem dicsekvésből írom, de amikor szerelőnél dolgoztam és 2 óra alatt nem volt kint a blokk a vázból akkor már nem tetszését fejezte ki a mesterem. és ez visszafelé is igaz. tehát ha 4 óra alatt nincs porrá szedve és összerakva akkor az a szerelő alszik a motor mellett. ha a tengelytáv bibis akkor kb 2-6 óra a javítás. ez x3000 ft-os óradíjjal 18 000 ft+ 15 000 ft a szét össze, hát ezt add össze 33 pénz plusz az úti költséged, az 50-60 pénz max.
hát ez van és max egy hét és dzsííí.
A szerelő a javítást ajánlotta, profi géppel csinálják, viszont 100e a művelet ára + az összes cucc leszerelése és visszaszerelése még vagy 50e, tehát nem olcsó így sem, de akkor inkább várok amíg gyűlik pénz és ezt a verziót választom, addig óvatosabban járok vele. Köszi a tanácsokat.
szekike!A GPS le tudja szívni az akksit?
Ugyanis hétvégén használtam,be volt dugva direktre az akksira,és meglepetés ért mikor egyik reggel azt mondta hogy nyekk
de az akksiba biztos van feszkó,mert index,fénykürt,stb mükszik,csak éppen nem tekerte az önindítót .
pár méter toli után pöccent is.
utána hazafelé ugyanezt csinálta.100 km után tankolás,csak nem indult.belöktek,pöccre indult.
itthon ,250 km megtétele után leállítottam,pár perc mulva ujrapróbáltam,indult
aztán a garázsnál is megcsináltam ugyanezt,akkor is indult
azóta nem próbáltam,mivel melóztam.
Akksira,vagy önindítóra gyanakszok....
nem tudtam rólad hogy nem értel hozzá. a vázadat vagy javítani vagy cserélni lehet, ha még jársz vele akkor 1-4 cm lehet a tengelytávban, ez még javítható ha tudod kihez kell fordulnod, ha nem hiszel a javításban akkor vehetsz egy vázat de az sem biztos hogy hibátlan még ha a motoron nem is látszik. csak az új váz lehet a 100%-os megoldás ha igényes vagy, ha nem tudod/akarod megfizetni akkor 50-50% az esély hogy egy nem tutiba nyúlsz bele.
csak azonos számot cserélhetsz ki simán, tehát még azt sem tudod hogy jó-e a tiedbe. ez hiba, és addig ne árulgasd az alkatrészeit míg nem vagy tuti biztos benne.az alkatrészere meg csak akkor van igény ha kopik sérül, mivel ma már keveset motoroznak a rájderek kevesebb a baleset is, kevesebb alkatrész is kell.
Ha mennék érte, mindenképpen a szerelőmmel mennék, ő legalább ért hozzá, én nem igazán (bár gondolom ezt levágtad ). Azt tudtam, hogy több típus volt, de hogy még a váz sem egyforma azt nem tudtam. Köszönöm a felvilágosítást.
Hát ha annyiért szerzel nekem egy jó vázat ami nincsen törve, akkor megveszem tőled, már két éve vadászom, de itthon nem is találtam, csak e-bajon, de ott is horror árakon. Fejidomot is 50-60 között akarnak adni, annyit nekem nem ér, akkor marad a foltos .
Hol lehet ilyen olcsón vázat venni?
ha veszel egy típus azonos vázat akkor van egy vázcseréd és kész, és legalább megnézted a donor amit venni akarsz az pont jó bele? mert ha nem akkor nem vagy előrébb, az hogy egy lámpás az kevéske.
a váz 20-30 000 ft és te 100 000-ra taksálod, úúú akkor neked jó el lehet adni alkatrészt!sajna a blokk kegyetlen tartós, tömegével van hozzá alkatrész mert nem esik szét. ezért én nem vennék meg egy komplett motort.
kelenének a cucok amit multkor mondtam
kuki tengely lánc szet meg kuplung bowden
ezé kérdem.
csütörtökön bemérik rendesen
akkor okosabb leszek
ha a fesszabályzó szar,mennyi lenne?
generátor csatlakozó szét , eccerű müszivel zárlat és testzárlat ellenörzés, ha van tekercselő ismerős akkor meggerrel szigetelés átütési fesz vizsgálat. a fesz.szab be van öntve és csak a kapcsolási rajz ismeretében lehetne kimérni a hibát, csak komplett csere lehet. töltési feszültség 13.8-14.2 v lehet a töltési feszültség, 12v alatt hiba van a rendszerben, vagy akku, de lehet testelési hiba vagy lazulás is.érdemes átvizsgálni és nem NÉZNI .de lehet indító relé hiba is, ami kattog de nem indít.
nem mondom jó drága helyen lax, és jó drága szerelőkkel dolgoztatsz.
a váz javítása itt kb 20 000 ft, és egy 10-15 000 ft a szét és az össze szerelés munkadíja.
tehát nem dicsekvésből írom, de amikor szerelőnél dolgoztam és 2 óra alatt nem volt kint a blokk a vázból akkor már nem tetszését fejezte ki a mesterem. és ez visszafelé is igaz. tehát ha 4 óra alatt nincs porrá szedve és összerakva akkor az a szerelő alszik a motor mellett. ha a tengelytáv bibis akkor kb 2-6 óra a javítás. ez x3000 ft-os óradíjjal 18 000 ft+ 15 000 ft a szét össze, hát ezt add össze 33 pénz plusz az úti költséged, az 50-60 pénz max.
hát ez van és max egy hét és dzsííí.
valami rosszalkodik
Ugyanis hétvégén használtam,be volt dugva direktre az akksira,és meglepetés ért mikor egyik reggel azt mondta hogy nyekk
de az akksiba biztos van feszkó,mert index,fénykürt,stb mükszik,csak éppen nem tekerte az önindítót .
pár méter toli után pöccent is.
utána hazafelé ugyanezt csinálta.100 km után tankolás,csak nem indult.belöktek,pöccre indult.
itthon ,250 km megtétele után leállítottam,pár perc mulva ujrapróbáltam,indult
aztán a garázsnál is megcsináltam ugyanezt,akkor is indult
azóta nem próbáltam,mivel melóztam.
Akksira,vagy önindítóra gyanakszok....
csak azonos számot cserélhetsz ki simán, tehát még azt sem tudod hogy jó-e a tiedbe. ez hiba, és addig ne árulgasd az alkatrészeit míg nem vagy tuti biztos benne.az alkatrészere meg csak akkor van igény ha kopik sérül, mivel ma már keveset motoroznak a rájderek kevesebb a baleset is, kevesebb alkatrész is kell.
Hol lehet ilyen olcsón vázat venni?