Sedu ha veszek, nagyobbat veszek Visszafelé nem fejlődök életem teljében...
Hogy neki volt-e igaza? lehet a gépjárművezetés veszélyes üzem, azon belül a motorkerékpárvezetés 17-szer balesetveszélyesebb az autóvezetésnél ez nem "utólag" kérdése
nem a saját balf@szságom miatt történt a balesetem sem, hanem a másiké miatt.
van egy srác tulélö évente egy dobása mindig van.tavaly a köruton beszállt egy utánfutoba kiakarta rángatni a motort hogy tovább megy de........ és az egészet vette a köterület kamera.elötte motoros tali gyalogos beton felüljáronak nekiment
Például 92-ben amikor vizsgáztam A-B-re
Volt ott egy Bordás nevezetű vizsgabiztos. Jó geciféle emberke vót. Ha a tanulók azt kapták mindegyik parázott, mert megelőzte a híre. Az autósokat is nagyon utálta ott, kb. 60-70 %-ban buktatott, de a motorosokat egyenesen gyűlölte
általában 20 voltunk egy vizsgázó csoportba, abból 18 mindíg megbukott nála. Én valami csodafolytán bennemaradtam abba a maradék kettőbe Szíve szerint engem is megmuktatott volna, de néha valakit neki is át kellett engedni a statisztika miatt
Nos neki volt ez a dumája motoros vizsgán:
...[20] 2008. december 9. 08:50Ha könnyen indul hidegen és az alapjárat is stabil esetleg még a fordulatot is könnyen visszaejti akkor valöszínuleg OK lesz a gép! Remélem nem kell hozzányúlnod!
És basi volt itt az első jóbarátom
rögtön megnyugtatott...
...Motorgondok!
Elég gyakran hibásodik meg ennek a típusnak a hengerfeje!
Leszakad a szelep, gátrepedés,beverődő szívószelepek jaa és a főtengely harmadik hajtókarcsapágya is megadja magát!
Persze ez nem törvényszerű hogy előjön rajta de bontott blokkot pl aranyárban mérik! Vagy még drágábban!
[2] 2008. december 7. 06:30Na sziasztok srácok! A szakértelmetekre lenne szükségem, úgy hogy ne sajnáljátok a billentyűtöket írjatok. Még mos előszőr írok ebbe a fórumba remélhetőleg a képet amit betalloztam lejön de ha nem akor egy zx9r (b) 1995 évj. mocirol lenne szó. Nemrég újítottam egyet öt év kihagyás után. A lényeg az hogy, nem ismerem még ezt a típust amit lehet róla tudni írjatok. Gondolok én itt műszaki adatokra és mindenféle jó vagy rossz tulajdonságra ami a repülővel kapcsolatos. MIndenféle jó tanácsal is elláthatok vele kapcsolatban. A gép egyébként korához képest igen jó állapotba van de azért van benne 54 ezer ez egy motor életében tudom, hogy nem kevés. Végül is egyszer mentem vele az hálás benne hogy alacsony fordulaton nem vadul, de 9000 nél olyat rá húz, ha gyöngén fogom kiszalad alólam. idén már elő sem veszem ugyanis a család elől rejtegetem a céges raktárba. Elég lesz nekik tavasszal idegeskedni, öt éve hogy eladtam a gépézémet, azota nyugalom és béke honol otthon. Nem bírtam ki tovább vettem egyet, hiszen már bagóért hozzá lehet jutni egy ilyen géphez. Én százhetven vagyok, de lábújhegyezek rajta nemtudom a százhatvan magas sárgák kihez tervezték ezt az üllésmagasságot. Mi a megoldás? Bár magastalpú csizmába már gondolkodtam! ettől viszont jobb ötleteket szeretnék.Na most indulnom kell horgászversenyre mindjárt fél hét az adatlapomat azért nem töltöttem még ki mert fogalmam sincs hirtelen, hogy kell, és mennem kell a Tuksziért. Előre is köszönöm segítségeteket írjatok.
nekem ez volt az első bejelentkezésem 2008 decemberben
Ezt én garantálom...