Az öt évnél öregebb gumikat külföldön már nem szeretik, levetetik.
Itthon még el megy, habár a gyártó is csak öt évig adja a szavatosságot.
Az ilyen gumik, már önmaguktól is berepednek, de kivétel erősíti a szabályt.
Kukorékos guten tag mindenkinek !Gumival kapcsolatban volna egy kérdésem!2002-s gumikat kínál egy csóka,vadi újak.Állítólag raktáron maradt cucc !Érdemes megvenni ?
Ha nincs érdekesebb program,és nem melózok akkor Kunmadarast nem hagyom ki ,mostmár nem is a motorok érdekelnek hanem a dragsterek ,
több 1000 lóerő az aszfalton,fülsüketítő zaj,adrenalinbomba........
Az enyém is ezt csinálja 140-150 től
nem nagyon izgat,miután leellenőriztem a kerékcsapágyakat+kormánycsapágyakat is
Ahogy zozo mondja,hiába jó minden,berezonálhat a motor.
Ráadásul én szoktam néha "jáccani"is hátsó keréken
Bárén a gumimra gyanakszok/Brigestone BT020 /egy kalap szar,mert hiába jó a motor futóműve igy is ugy is kagylósra kopik ,és lehet hogy ettől rezonál kicsit.Legközelebb nem veszek ilyet,még ha 20 Ft-é akkor se
Ja!Más!Kunmadárra valaki?Zozo?
Ha jó lesz az idő én indulok vasárnap 6-kor
Sziasztok! Köszi... A gumi vadi új, alig van még benne km, nem öreg. A guminyomás csak 2.2 most, megpróbálom a 2.5-öt. A teló rugóján feszítettem pár napja, kicsit jobb lett, meg a leírás alapján beállítottam a csillapítást alul-felül, elől-hátul. A kormánycsapágyon feszítek, meglátjuk mi lesz...
Hali! Vedd ki a kerék csapágyakat, és úgy nézd meg, mindjárt más lesz a leányzó fekvése. A kormány csapágyon is állíts, az első telók csúszói is odalehetnek, de szerintem az már csak az előbbiektől jön elő. Nem kockás a gumid, nem öreg, egyenletesen van kopva, jó a guminyomás (2,5)? Állíts kicsit a rugó előfeszítésen feszesebbre.
Itthon még el megy, habár a gyártó is csak öt évig adja a szavatosságot.
Az ilyen gumik, már önmaguktól is berepednek, de kivétel erősíti a szabályt.