Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jó,csak kötözködni akartam!

az én kezem is zsibbad,de az enyémnek se nem ráz,se nem remeg semmije!pont ma mentem vele egy kicsit,volt benne elég szar ut is,és azon töprengtem,hogy ki lehetne ezt hozni egyáltalán a sodrából?akár elengedhetem volna a kormányt is...
neked is meg van az egész kis sebességnél is, mikor fékezgetsz? olyan 40-50-nél... ?
de a kerékcsapágyat cserélted nem? azt írtad nemrég... Csak a kormánycsapágyat nem
nem még a csapágyat nem cseréltem, hanem a haver mondta hogy ha nem is veszem észre a lógást attól még nagyobb sebességnél tud rezegni
na, ez is valami... erre én is gondolnék, vagyis kérdeztem volna, hogy a lógás minden esetben érezhető, vagy becsapós is lehet..
én sem egykerekeztem.... az előző tulaj sem tudott.. , na az az előttit nem tudom.. akkor ezek szerint kerékcsapágyat próbáltad... mér ezzel is előrébb vagyok, hogy neked ettől nem javult... akkor valószínű nekem sem javulna...
bár az egyik szerelő haver erre azt mondta hogy a kormány csapágy tud ilyet csinálni és sokszor nem is lehet észre venni a lógást
Büdös életben nem kerekeztem de már kicseréltem az első csapágyakat telószimeringet olajat a kereket kicentíroztattam és mégis egy picit rezeg nem is az idegesít hanem el zsibbad a kezem sokszor mint ha masszírozó lenne beépítve
mer mindég az az egykerekezés!
komoly? ez érdekes... ugyan ezt tapasztalod?
Na a válaszra kíváncsi leszek mert nekem is hasonlóan viselkedik az eleje.
A probléma: 200 környékén és attól felfelé olyan érdekes a kormány... nem annyira ráz, inkább rezeg,... tehát nem mozog a kormányvég, nem rángat, csak ahogy fogom, érzem, hogy elkezd rezegni, remegni és olyan bizonytalan lesz... Olyat tapasztalok még, hogy amikor nagytempóról fékezek,főleg nagy erővel akkor simán, egyenletesen lassul, egészen álló helyzetig, viszont mikor lassan megyek, akkor fékezésnél berázza a kormányt... ha félkézzel fogom, akkor mégjobban, ha viszont nekifekszem és előretolom erővel, akkor a rázás jelentősen csökken kis tempónál is. A problémám azzal van, hogy nem igazán van ötletem, mi lehet, mivel: a gumi új, metzeler M3, a kerék gumi nélkül volt gépen, nem üt, majd gumival és féktárcsákkal centírozva, nem üt, féktárcsák újak, kerékcsapágyon lógást nem érzek. Teleszkópszárat ha egyenként kerék nélkül megmozgatom, akkor egy hajszálnyit, de nagyon kicsit megmozdul.. kormánycsapágyon felemelt elsőkeréknél kézzel mozgást nem érzek. Viszont, ha kerékre rakva tolni kezdem és rángatom a fékkart, akkor koppanást hallok és ütést érzek a kormányon. Ilyenkor, ha megfogom a teloszárat alul vagy felül, nem érzek ütést, illetve a kormánycsapágynál, ha megfogom, ott sem érzem, hogy mozdulna... nagyjából ilyen a helyzet.. Valakinek ötlete, vagy találkozott e már hasonlóval. ja, még annyit, hogy olyan 180-ig, ha elengedem a kormányt, akkor sem mozdul meg és nem ráz a kormányvég sem.... ilyen tempónál csak enyhébb fékezésnél érzem. És a legerősebb akkor a rezgés, ha égész lassan megyek és ráfékezek, felengedem és ismét ráfékezek... na ilyenkor rezeg a legjobban... A telóban az olaj is új és a szimeringek is... az egyik perselyen volt kicsi kopás, az is új-.. Ha valaki tapasztalt ilyet, vagy van ütlete, légyszi ossza meg velem...
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, talán valaki tud segíteni:
ma ki toltam a nagyobbik vfr-t a garázsból, meglevegőztettem és visszatoltam, fél év forgalomból kivonás lesz belőle. szoba motoros leszek.
Üdv pockok ma láttam a kawának a legújabb zöld táltosát
én is venni akartam fel annó, de pont az beszélt le róla akivel együtt motorozva a 13 évvel fiatalabb vfr-el egy tempóban haladtam, 700 000 ft különbség és 13 év volt köztük de egy tempót tudtunk tartani még a szerpentinen is, na persze nem rossi volt a pilóta.
mikor egy hétvégi motorozás egy 20-asba van és nem 200-at keresel az gáz, főleg ha havi fixből élsz és fix munkahelyed van, az kelepce. az általad említett "lesz ami lesz"-re még bank nem adott hitelt, és jobban belegondolva ma inkább a " nem lesz" a divat. tegnap a mátrába leesett az állam mikor csak számoltam számoltam és számoltam az elhaladó bmw-k számát, amik 2 milla alatt nincsenek és nem szalámis zsemlét ebédeltek, de mindegyiken ott fityegett az utasbeszélő mikrofonja cirka 30-40 e-ért. bogyesz az átlag rájder már nem volt jelen a mátrában, csak full millerek és kezdők voltak. hja, speed gép csak 20%-a volt a motoroknak, szó szerint elkoptak a speedes legények.
én nem akarok bele szólni Szeki,sokan vásárolnak igy motort mert nincs más lehetőségük mert ugyan is nem tudnak össze szedni 6-7 esetleg 8 százezret vagy többet és ugy gondolják inkább ki fizetgetnek 1 havi X összeget........2éve még én is azt montam hogy ki vágom zsebből a gurigát de a válság óta én is azopn gondolkodom hogy fel veszek egy kisebb-nagyobb összeget oszt lesz ami lesz ócska pár százezres motort nem akarok mert arra ugyan ugy fizetgetsz mintha a törlesztőt fizetnéd,persze bele lehet akadni jóba ott a VIFered az 1 örök élet csak nem passzol a mai divathoz(nem megbántás )az ujjabbaknál meg 50-60 ezres törlesztő is előfordul ugy hogy igazad van de nem nagyon lehet mást csinálni
te látod, de ahogy aláírod a szerződést 200-500 000 ft bukóval fogsz zárni a futamidő végén, és 2003 -nál régebbi járművet ne is nézz, az a bank szemében ócskavas, a yamahánál még kikötés/feltétel volt a szervizkönyv is.
lehet volt már régi motorod, lehet hogy nyúzott volt és beteges de ha hitelezel akkor már nem a motorod lesz ugyanilyen hanem te, és 30 naponként be kell tolni a törlesztőt mert különben telefonálnak fenyegetnek, és náluk nincs telefon limit mert azt te a szerződés aláírásakor előre kifizeted.
hm hát van benne valami de kereskedő lesz ebből ugy érzem :)
1M ft hitelösszegnél min. 19% az az összeg amit a bank sikerdíjként-közvetítői jutalékként-visszautal a kereskedő hitelközvetítőnek, durván 200 ropettáért te is kitöltenél pár A4-es oldalt és elejtenél egy két telefont ide oda. na talán még faxolnál is.
ebből élnek-éltek a kereskedők jó sokáig, de már nincs kinek eladni. a full gazdagok és azok vesznek fel hitel akik titkolni akarják hogy miből is lett olyanjuk. a legjobb módozat ha valakitől kölcsön kérsz a vásárláshoz, megveszed a kiszemelt példányt és saját magad behitelezed, így kisebb a kamat. volt még egy motor hitellel foglalkozó szövetkezet a dunántúlon, gumipók haver is tőlük hitelezett motort, asszem hogy volt 2-3 havi elmaradása is mikor megúszott a srác, de nem hívogatták, amint volt zséje befizette a csekkeket és nó problem ő meg volt velük elégedve.
nem, nem nekem nincs olyanom, a bengára sem futná ki a lovettám.
egy sámsoni ficere nyomja vele, izomból.
hmm valami ilyen helyzet lehet ma sok http://youtu.be/I8vyR5wNleU
A bordó 12-essel te szoktál motorolni?
Jimy te semminek nem tudsz örülni tőlem kaja képet kaptál,azt mástól kérj
Bogyokám, sok tojást neked+puszit a locsolásért